Gå til innhold

Hvem er din favoritt streamer, Twitch/Youtubegaming?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder aldri sitte og se en vanlig streaming, og at de få jeg følger er i USA hjelper jo heller ikke. Det nærmeste jeg kommer er ProJared og PB&Jeff (PeanutButterGamer og SpaceHamster). Begge har streaming av spill inndelt i kortere videoer. ProJared holder seg til ca en halvtime, mens PB&Jeff har rundt et kvarter, tyve minutter pr episode. At de tre er venner skader absolutt ikke. Samme gjelder The Completionist og Brutal Moose, men jeg ser ikke streaming fra dem. Nærmeste blir når hele gjengen spiller Hardcore Minecraft sammen, men også dette er delt inn i "vanlige" videoer. :)

Lenke til kommentar

Cohhcarnage (grepa gaming kar)

Streamerhouse (hardcore gamere med knall streamerhouse konsept)

Awkwards travel (et veldig ålreight par som reiser en del rundt i asia og deler opplevelser)

SienMilli (en finsk begavet gitarist og sanger)

AndyMolinakis (the King/Queen of streets)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kva er problemet med måten Twitch blir administrert?

ToS følges ikke for fem flate øre. Favorisering til de grader.

Vanlig streamer kan nærmest bli banned for å ha feil spill i spillkategorien, mens ei attraktiv jente kan danse og skræve med egne dedikerte fitte og rumpecam, uten problemer, samt promotere patreon'n sin som inneholder lettkledde/nudepics osv osv.

Blir du swattet? Twitch sier ADJØ, og banner deg for selvskading.

 

Edit: Man kan like gjerne integrere Twitch med Chaturbate.

Endret av fluks
Lenke til kommentar

Til dels enig i at det er litt favoritisering ute å går men du overdriver til de grader. Ice Poseidon ble bannet fordi han rett ut sa hvilken flyplass han var på og hviken gate som gjor det lett som ingenting å finne ut hvilken flight han skulle ta. Basert på fortiden hans hvor han har blitt "swattet" x antall ganger var det hele bare dummskap, han utviste null forsiktighet å at twitch tilslutt måtte ta noen grep for å bevare plattformens rykte forstår jeg godt.

 

Ellers er det en fin linje å gå når det kommer til det å vise hud, men noen som streamer med rumpe cam har jeg enda til overs å se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dels enig i at det er litt favoritisering ute å går men du overdriver til de grader. Ice Poseidon ble bannet fordi han rett ut sa hvilken flyplass han var på og hviken gate som gjor det lett som ingenting å finne ut hvilken flight han skulle ta. Basert på fortiden hans hvor han har blitt "swattet" x antall ganger var det hele bare dummskap, han utviste null forsiktighet å at twitch tilslutt måtte ta noen grep for å bevare plattformens rykte forstår jeg godt.

 

Ellers er det en fin linje å gå når det kommer til det å vise hud, men noen som streamer med rumpe cam har jeg enda til overs å se :)

Nå nevnte jeg ikke Ice Poseidon spesifikt(?). Dog er jeg enig med deg at han var selvforskyldt i den saken.

Det er mange eksempler på urettmessige bans og favorisering på twitch. Ble ikke Larzen her på forumet fjernet fordi han snekret sammen et PC-bord, og viste frem sin fysiske spillsamling?

 

Er det virkelig greit at såkalte "tittystreamers" skal ned i doggy og andre seksuelle posisjoner da de får en ny subscriber, iført en topp med den dypeste utringningen og så tettsittende bukser at kameltåa nesten roper "JEG VIL UT!"?

Det er heller ikke en 18+ varsel på disse streamerne, selv om muligheten er der. De promoterer sex og et fiendtlig chatrom, men hvem bryr seg så lenge de får $$$.

 

Ta en titt på Amouranth. http://cdn-2.oddshot.tv/retry/render-thumbs/Unknown-MjM0ODRmZjJkMzU1N2Y2OQ.jpg ;)

 

Edit: Så da kan man spørre seg, hvordan kan det ha seg at noen av disse for holde på fritt frem, mens andre blir banned for helt tåpelige grunner?

Endret av fluks
Lenke til kommentar

 

Til dels enig i at det er litt favoritisering ute å går men du overdriver til de grader. Ice Poseidon ble bannet fordi han rett ut sa hvilken flyplass han var på og hviken gate som gjor det lett som ingenting å finne ut hvilken flight han skulle ta. Basert på fortiden hans hvor han har blitt "swattet" x antall ganger var det hele bare dummskap, han utviste null forsiktighet å at twitch tilslutt måtte ta noen grep for å bevare plattformens rykte forstår jeg godt.

 

Ellers er det en fin linje å gå når det kommer til det å vise hud, men noen som streamer med rumpe cam har jeg enda til overs å se :)

Nå nevnte jeg ikke Ice Poseidon spesifikt(?). Dog er jeg enig med deg at han var selvforskyldt i den saken.

Det er mange eksempler på urettmessige bans og favorisering på twitch. Ble ikke Larzen her på forumet fjernet fordi han snekret sammen et PC-bord, og viste frem sin fysiske spillsamling?

 

Er det virkelig greit at såkalte "tittystreamers" skal ned i doggy og andre seksuelle posisjoner da de får en ny subscriber, iført en topp med den dypeste utringningen og så tettsittende bukser at kameltåa nesten roper "JEG VIL UT!"?

Det er heller ikke en 18+ varsel på disse streamerne, selv om muligheten er der. De promoterer sex og et fiendtlig chatrom, men hvem bryr seg så lenge de får $$$.

 

Ta en titt på Amouranth. http://cdn-2.oddshot.tv/retry/render-thumbs/Unknown-MjM0ODRmZjJkMzU1N2Y2OQ.jpg

 

 

 

Edit: Så da kan man spørre seg, hvordan kan det ha seg at noen av disse for holde på fritt frem, mens andre blir banned for helt tåpelige grunner?

 

Amouranth er en meget dyktig kostymedesigner og profesjonell cosplay artist. Hun lager alle kostymer fra bunn av og mange av hennes streams viser hvordan hun lager dette. Hun har noen av de beste kvalitetsproduksjonene jeg har sett innen pro cosplay. Selvsagt spiller hun litt på gråsoner men hun er dyktig i cosplay yrket og har rimelig underholdende humor til tider. Det er verre med de som bare sitter å preiker til kameraet mens de viser pupper, rumpe, kropp osv.

 

Sjekk heller ut Alinity, som har sin egen "butt club". Eller noen airhads som kun sitter å prater vås til kameraet. Peach "something"? Samt disse som er mest opptatt av å flashe luksuslivstil og kropp.

 

Amouranth er vel den jeg har mest sans for innen cosplay på twitch. Hun driver sitt eget cosplay firma med mange ansatte og er fullbooket på oppdrag hele tiden. Folk dømmer så jæskla lett.

Det er veldig mange kvinner som opererer i gråsoner på Twitch, ikke minst asiatere som kler seg opp som seksualiserte 10-åringer.

 

Ellers har jeg også veldig sansen for AndyMilonakis selv om han til tider kan være litt dramadronning.

Samt finske Sienmilli som er veldig god på gitar og sang.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

snip

Joda det er flere som burde blitt bannet etter litt for mange garderobe "uhell", legendarylea er vel en av de som kunne fortjent en permaban etterhvert. Men igjen er ikke den typen streamere jeg ser på når jeg er på twitch, så kan ikke si at jeg er spesielt oppdatert på det, er jo strengt tatt ikke værre enn å ikke se på de om en ikke vil.

 

Grunnen til jeg nevner Ice Poseidon er vel at han såvidt jeg vet er den eneste på twitch som har blitt bannet pga en "swatting", så jeg la to og to sammen å antok det var han du mente.

 

Nå har jo twitch innført såkalte creative og IRL streams som ikke var lov tidligere å har løsnet opp en del på reglene med kun gameplay streams som gjorde at det gikk mot reglene å eksempelvis snekre en pc pult eller vise frem spillsamlingen sin på twitch da det ikke passet innunder noen av kategoriene. Om en legger seg under Creative eller IRL nå så er det ingen problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...