Gå til innhold

Far Cry 5 skal lage satire av høyreekstremisme i Amerika – se annonseringstraileren


Anbefalte innlegg

Liker settingen og dette ser spennende ut. Dessverre synes jeg gameplayet fra Far Cry 2 og utover har vært ganske stusselig, og jeg ble ganske lei av å nedkjempe de samme små gruppene på diverse poster igjen og igjen. Håper de fornyer seg, og heller fokuserer på færre men mer omfattende oppgaver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Du tenker på Rainbow Six Siege motoren? Ja den er veldig god :)

Shit! Er siege og wildlands samme motor? Siege ser direkte dritt ut. Mens wildlands er top 3 peneste spill ute om dagen.

Da regner jeg med at det er slik som sist, at du skriver lange negative innlegg om et spill du ikke har prøvd.

 

Orker ikke klippe inn innleggene dine om GR, men det er nesten komisk.

 

 

Aner er ikke hva du snakker om, jeg på sto aldri at jeg hadde spilt GR(det var ikke ute en gang) Alt var basert på videoer som alle andre også måtte basere seg på, Ikke mitt problem at UBI er elendig til å vise hva spillene sine egentlig er.

 

 

Du skrev at det var en Just Cause klone, og videre at det var et hån mot GR tittelen. Det skrev du etpar uker etter release av spillet, ingen av innleggene dine forklarte at du ikke hadde prøvd det. 

 

Har ikke spilt noe særlig Far Cry etter det litt middelmådige Far Cry 2. Jeg synes dette virker spennende! Morsomt grunnlag for en story.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Du tenker på Rainbow Six Siege motoren? Ja den er veldig god :)

Shit! Er siege og wildlands samme motor? Siege ser direkte dritt ut. Mens wildlands er top 3 peneste spill ute om dagen.

Da regner jeg med at det er slik som sist, at du skriver lange negative innlegg om et spill du ikke har prøvd.

 

Orker ikke klippe inn innleggene dine om GR, men det er nesten komisk.

 

 

Aner er ikke hva du snakker om, jeg på sto aldri at jeg hadde spilt GR(det var ikke ute en gang) Alt var basert på videoer som alle andre også måtte basere seg på, Ikke mitt problem at UBI er elendig til å vise hva spillene sine egentlig er.

 

 

Du skrev at det var en Just Cause klone, og videre at det var et hån mot GR tittelen. Det skrev du etpar uker etter release av spillet, ingen av innleggene dine forklarte at du ikke hadde prøvd det. 

 

Har ikke spilt noe særlig Far Cry etter det litt middelmådige Far Cry 2. Jeg synes dette virker spennende! Morsomt grunnlag for en story.

 

 

Jeg skrev gang på gang at jeg ikke hadde noe interesse av å spille spillet, det  burde være et hint til at jeg ikke har spilt det, Og ut i fra vidoer og hvordan UBI selv bekrev spillet virket det som en dårlig kjedeligere Just Cause clone. 

UBI er kjmpe flinke til å ikke representere spillene sine skikkelig. Det tok år og dag før det ble klart at The Division var en looter shooter(eneste grunnen til at det gikk opp for folk før spillet kom ut var fordi spillet ble utsatt nesten 4 år)

Det er sikkert derfor UBI for det meste bare lager FarCry og Assassins creed fordi da slipper de å faktisk komunisere hva spillet er, siden alle vet det fra før av.

Lenke til kommentar

Bra trailer. Gleder meg allerede til å se Ubisoft-downgrade sammenligningvideo når spillet er ute.

 

For spillet kommer ikke til å se slik ut, ikke i det hele tatt.

 

tror de er ærlige her, det burde de være for å si det mildt 

 

farcry 3-4.. Fatter ikke at folk orker mer av denne ubisoft formelen.

 

"churces=radiotower" LOL

Lenke til kommentar

 

 

Bra trailer. Gleder meg allerede til å se Ubisoft-downgrade sammenligningvideo når spillet er ute.

 

For spillet kommer ikke til å se slik ut, ikke i det hele tatt.

 

Hverken The Division, Wildlands eller  Watch dogs 2 fikk noe downgrade. 

Hva i allverden er det du snakker om at The Divison ikke ble downgrade?

Sjekk denne og bedøm selv:

 

Ah Det var jeg ikke klar over, har bare ikke fått meg meg det, sikkert fordi jeg ikke har fulgt med på spillet.  Men ja det var ganske drastiske ting

Lenke til kommentar

Wildlands og Watch Dogs 2 har vel ikke hatt noe misvisende trailere? The Division så jo på et tidspunkt langt bedre ut enn det gjorde ved utgivelse, men det hadde jo også sammenheng med at kraften til den nye konsollgenerasjonen var noe ukjent på tidspunktet det ble avduket.

Endret av Hårek
Fjerner sitat etter fjerning av innlegg
Lenke til kommentar

Skulle helst lagt spill om venstreekstremisme. Om BLM for eksempel :)

 

we wuz kings n shit......

 

Det tørr de nok ikke. Vil ikke bli laget et med slemme muslimer heller. Det er mye tryggere å drive gjøn med kristne hvite menn - helt i bunn av den progressive stacken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Liker settingen og dette ser spennende ut. Dessverre synes jeg gameplayet fra Far Cry 2 og utover har vært ganske stusselig, og jeg ble ganske lei av å nedkjempe de samme små gruppene på diverse poster igjen og igjen. Håper de fornyer seg, og heller fokuserer på færre men mer omfattende oppgaver. 

 

^^^^ dette ^^^^

 

Jeg nekter å tro at de vil introdusere noe nytt i det hele tatt, blir nokså sikkert samme "capture the flag" tull hele hovedbrettet med typisk ensidig storyline og noen side-quests med "rare" karaktere.

Sånn sett om man har spilt en annen Far Cry så har man spilt alle andre. De burde helt absolutt komme med noe nytt.

Forresten samme type gameplay var også i Mad Max.

Lenke til kommentar

 

Skulle helst lagt spill om venstreekstremisme. Om BLM for eksempel :)

 

we wuz kings n shit......

 

Det tørr de nok ikke. Vil ikke bli laget et med slemme muslimer heller. Det er mye tryggere å drive gjøn med kristne hvite menn - helt i bunn av den progressive stacken.

 

 

Du mener med untakk av alle de spillene der man skyter slemme muslimer?

Ingen har blitt drept av BLB mens høyresektremisme er den farligste terrorimsen i usa etter 2001

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Liker settingen og dette ser spennende ut. Dessverre synes jeg gameplayet fra Far Cry 2 og utover har vært ganske stusselig, og jeg ble ganske lei av å nedkjempe de samme små gruppene på diverse poster igjen og igjen. Håper de fornyer seg, og heller fokuserer på færre men mer omfattende oppgaver. 

^^^^ dette ^^^^

 

Jeg nekter å tro at de vil introdusere noe nytt i det hele tatt, blir nokså sikkert samme "capture the flag" tull hele hovedbrettet med typisk ensidig storyline og noen side-quests med "rare" karaktere.

Sånn sett om man har spilt en annen Far Cry så har man spilt alle andre. De burde helt absolutt komme med noe nytt.

Forresten samme type gameplay var også i Mad Max.

 

 

Det er det folk vil ha, folk ser ut til å elske open world spill der man kan bruke 60+ timer på egentlig ingen ting. Sånn har det bare blitt, folk som lager open world games har en checkliste de må gjennom å krysse av for hver eneste en. Dette er ikke unikt til UBI(bare vedlig tydelig siden de nå nesten bare lager open world games)  Men det er helt likt i GTA spillene også, samme med Fall out. Og som du nevner Mad Max.

Lenke til kommentar

Wildlands og Watch Dogs 2 har vel ikke hatt noe misvisende trailere? The Division så jo på et tidspunkt langt bedre ut enn det gjorde ved utgivelse, men det hadde jo også sammenheng med at kraften til den nye konsollgenerasjonen var noe ukjent på tidspunktet det ble avduket.

 

Nå nå..ikke dra frem detaljer som er av relevans nå. Har du ikke hørt? Det er "kult" å være sint på Ubisoft. 

Lenke til kommentar

 

 

Skulle helst lagt spill om venstreekstremisme. Om BLM for eksempel :)

 

we wuz kings n shit......

 

Det tørr de nok ikke. Vil ikke bli laget et med slemme muslimer heller. Det er mye tryggere å drive gjøn med kristne hvite menn - helt i bunn av den progressive stacken.

 

 

Du mener med untakk av alle de spillene der man skyter slemme muslimer?

Ingen har blitt drept av BLB mens høyresektremisme er den farligste terrorimsen i usa etter 2001

 

 

Tull. Kun angrepene i San Bernardino og Orlando krevde 70 liv til sammen. Uansett hvor mye forskjellig rask man putter i "høyreekstrem"-båsen, så overgår det ikke det.

 

For å være rettferdig må man da også putte episoder som f.eks. politidrapene i Dallas 2016 på BLM, men det gjør du åpenbart ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

Skulle helst lagt spill om venstreekstremisme. Om BLM for eksempel :)

 

we wuz kings n shit......

 

Det tørr de nok ikke. Vil ikke bli laget et med slemme muslimer heller. Det er mye tryggere å drive gjøn med kristne hvite menn - helt i bunn av den progressive stacken.

 

 

Du mener med untakk av alle de spillene der man skyter slemme muslimer?

Ingen har blitt drept av BLB mens høyresektremisme er den farligste terrorimsen i usa etter 2001

 

 

Tull. Kun angrepene i San Bernardino og Orlando krevde 70 liv til sammen. Uansett hvor mye forskjellig rask man putter i "høyreekstrem"-båsen, så overgår det ikke det.

 

For å være rettferdig må man da også putte episoder som f.eks. politidrapene i Dallas 2016 på BLM, men det gjør du åpenbart ikke.

 

 

 

Det er ikke en konkurranse. Oklahoma-bomberen drepte 168 og skadet over 600. Når det er sagt er det vel ingen tvil om at terrorangrep fra islamister er et langt større problem i dag enn terror fra høyreekstreme. Men heller ikke innafor å kalle terrorangrep og masseskytinger for "forskjellig rask", uansett hvem som gjennomfører dem. Undergraver litt alvoret av det. Vet heller ikke hvorfor du bruker anførselstegn på høyreekstrem?

 

Skytingen i Dallas hadde ingen sammenheng med BLM annet enn at den kom i kjølevannet av en protest arrangert av dem. At skytteren var sint på politiet for å drepe uskyldige svarte borgere har ikke noe med BLM å gjøre. Med den logikken må det jo også være politiets ansvar? Den skyteepisoden handlet utelukkende om en ustabil mann med PTSD og alt for lett tilgang til våpen. La oss ikke legge skyld der den ikke hører hjemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Skulle helst lagt spill om venstreekstremisme. Om BLM for eksempel :)

 

we wuz kings n shit......

 

Det tørr de nok ikke. Vil ikke bli laget et med slemme muslimer heller. Det er mye tryggere å drive gjøn med kristne hvite menn - helt i bunn av den progressive stacken.

 

 

Du mener med untakk av alle de spillene der man skyter slemme muslimer?

Ingen har blitt drept av BLB mens høyresektremisme er den farligste terrorimsen i usa etter 2001

 

 

Tull. Kun angrepene i San Bernardino og Orlando krevde 70 liv til sammen. Uansett hvor mye forskjellig rask man putter i "høyreekstrem"-båsen, så overgår det ikke det.

 

For å være rettferdig må man da også putte episoder som f.eks. politidrapene i Dallas 2016 på BLM, men det gjør du åpenbart ikke.

 

 

 

Det er ikke en konkurranse. Oklahoma-bomberen drepte 168 og skadet over 600. Når det er sagt er det vel ingen tvil om at terrorangrep fra islamister er et langt større problem i dag enn terror fra høyreekstreme. Men heller ikke innafor å kalle terrorangrep og masseskytinger for "forskjellig rask", uansett hvem som gjennomfører dem. Undergraver litt alvoret av det. Vet heller ikke hvorfor du bruker anførselstegn på høyreekstrem?

 

Skytingen i Dallas hadde ingen sammenheng med BLM annet enn at den kom i kjølevannet av en protest arrangert av dem. At skytteren var sint på politiet for å drepe uskyldige svarte borgere har ikke noe med BLM å gjøre. Med den logikken må det jo også være politiets ansvar? Den skyteepisoden handlet utelukkende om en ustabil mann med PTSD og alt for lett tilgang til våpen. La oss ikke legge skyld der den ikke hører hjemme.

 

 

Det er ganske åpenbart at jeg svarte på ett innlegg som gjorde det til en konkurranse. Mennesker som dreper uskyldige på denne måten er for rask å regne i mine øyne. Du kan spare deg indignasjonen.

 

Jeg bruker anførselstegn fordi "høyreekstrem" er ett ekstremt vagt uttrykk som nesten bare brukes for å sverte meningsmotstandere.

 

Logikken din ifht. BLM faller på sin egen urimelighet. BLM har høylytt ropt for vold/drap mot politiet. Den linken er sterkere enn mye av det andre vi snakker om her. Det er helt utrolig hvor mye denne gruppen skal unnlates alt av ansvar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...