Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan ta vare på mail

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om og formatere i nærmeste fremtid og da jeg har en god del e-mail jeg vil ta vare på lurer jeg på hvordan jeg skal lagre disse for og kunne hente de fram etter formatering. Har delt opp disken i 3 partisjoner så det er bare c: jeg skal formatere.. :xmas:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker outlook og da kan jeg i hvert fall bare merke alle mailene i inboxen og dra dem over i en annen mappe. Meget mulig det er en mere snedig metode også. f.eks exportere til en fil? (edit: det var det tydligvis ja)

Sikkert forskjell fra klient til klient... Hjelp er nok lettere å få om du forteller hva du bruker.

Endret av Jon-d
Skrevet (endret)

Bruker outlook express...Har ved tidligere anledninger prøvd og exportere men har ikke fått de fram etter formatering...

Hadde vært fint hvis en av dere kunne ta og skrive ned steg for steg så jeg kanskje kunne lære dette en gang for alle... :thumbup:

Endret av Znoken
Skrevet

Gå på

Fil - importer og exporter - velg exporter til en fil - deretter velger du "Personlig mappefil (.PST)"

så velger du hvilke(n) mappe den skal ta vare på, og hvor du skal lagre den. Deretter brenner du denne filen på en cd, eventuellt legger den på en annen partisjon eller hd.

Og når du skal importere den igjen gjør du omtrent det samme bare at du velger importer en fil.

Bruker du outlook xpress finnes det også programmer som gjør dette for deg. Selv bruker jeg "Outlook Express backup", veldig fint lite snevert program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...