Gå til innhold

Det å trekke ned to ganger.


Anbefalte innlegg

De jeg bor med i bokollektiv har reagert på hvorfor det ofte trekkes opp to ganger når jeg er på toalettet. Dette har medført en ytterst mild irritasjon for dem, fordi de tror jeg er ferdig ved første opptrekk, og forbereder seg altså i det øyeblikk til å gå på toalettet, men så blir jeg der en stund til.

 

Jeg har forklart dem hvorfor det er slik, og nå tenker jeg å forklare det til resten av verden også, dersom fenomenet skulle forekomme andre steder:

 

Når jeg må drite, så må jeg også nesten alltid pisse, ikke bare post-defekasjon, men også pre-defekasjon. Dersom jeg skulle pisset først, og det skulle vise seg at bæsjen kom i en helvetes fart, så er risikoen stor for at den lager et voldsomt plask i doskåla, noe som kan resultere i at vann blandet med min egen urin skvulper opp mot anus og rompeballer, noe jeg finner særs uappetittelig. Derfor pisser jeg først, trekker opp, så driter jeg, og trekker nok en gang opp. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Hahahhahah, drikk fra toalettet da vel 4 3... :p spørs vel om du akkurat har vasket det. Tastaturene mine har ikke dassbakterier, og ikke mobilene mine heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Hahahhahah, drikk fra toalettet da vel 4 3... :p spørs vel om du akkurat har vasket det. Tastaturene mine har ikke dassbakterier, og ikke mobilene mine heller.

Jo, det har de.

 

Fordi du har dassbakterier fra drit på dine ting betyr ikke det at jeg har det.

Lenke til kommentar

 

 

Hahahhahah, drikk fra toalettet da vel 4 3... :p spørs vel om du akkurat har vasket det. Tastaturene mine har ikke dassbakterier, og ikke mobilene mine heller.

Jo, det har de.

 

Fordi du har dassbakterier fra drit på dine ting betyr ikke det at jeg har det.

 

Å jo. 

http://www.livescience.com/22822-cell-phones-germs.html

Men at de skal være særlig farlig er vel mindre sannsynlig.

Lenke til kommentar

Du vet når du lukter bæsj? Da har du det allerede i nesa.. :) Det kommer OVERALT, og mobiler og pc'er og svampen på kjøkkenet er visst noe av det mest bakteriefylte vi har.

Selv har jeg store aversjoner mot å ta på andre sine mobiler. Mobiler er det verste. Den tar folk på hele tiden, mellom alt annet de tar på.

 

Mobiler er avskyelige i forhold til hygiene.

 

Jeg ville heller ha spist dopapir med avføring på enn å slikke noen andre sin telefon.

 

Jeg ba dog stadig vekk eksen min å vaske telefonen grundig med antibakterielle våtservietter helst minst annehver uke. Er det noe andre her ville ha funnet irriterende?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Du har trolig tvangstanker og bør oppsøke noen for hjelp med dette.

Overdreven hygiene er intet annet enn skadelig, og vil svekke immunforsvaret betydelig.

Overdreven hygiene fordi jeg vil folk jeg er nær skal vaske telefonen sin til tider?

 

Kan være jeg har overdreven hygiene ja. Jeg vasker jo blant annet hendene etter jeg har vært på toalettet.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...