Gå til innhold

Nintendo Switch - forhåndsbestillinger, levering og tilgjengelighet


Anbefalte innlegg

Enda ikke noe nytt på sporingen for selve knosollen jeg bestilte fra Elkjøp, lurer på når den skal dukke opp noen gang. Glad jeg bare dro ut og kjøpte en på fredag i stedet, ellers hadde det blitt latterlig lang ventetid...

Neste gang kjøper du hos Gamezone, :) de er raske til å sende ut, nesten en uke etter release nei det er for dårlig av Elkjøp att de ikke greier gjøre bedre jobb. :nei:

Endret av Jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjøpte mitt originale på Elkjøp, vil tro de fleste som selger switch også har tilbehør.

Var innom den lokale Elkjøpen på lørdag og der fantes dette ikke et eneste fnug av noe produkter. Var som om Switch ikke eksisterte.

 

Coop Obs har en mengde med produkter, alt fra spill til tilbehør til starter packs.
Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte mitt originale på Elkjøp, vil tro de fleste som selger switch også har tilbehør.

Var innom den lokale Elkjøpen på lørdag og der fantes dette ikke et eneste fnug av noe produkter. Var som om Switch ikke eksisterte.

 

Coop Obs har en mengde med produkter, alt fra spill til tilbehør til starter packs.

 

Har Zelda og Pro kontroll pluss at jeg har bestilt skjermbeskytter og reisebagg på nett. Klarer meg lenge med det:) Var bare et lite hjertesukk på hvor dårlig den lokale Elkjøpen er når det gjelder Nintendo produkter.

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke mulig å spore for meg. Får ringe opp igjen i morgen og høre. Vil bare få den så jeg kan levere den tilbake :p

 

Og der var den på postkontoret.... Får bare dra og hente den for så og levere tilbake. Det tok jammen tid, selv om størsteparten av skylden ligger nok hos Bring/Posten i dette tilfellet

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

For de av dere som endelig får pakkene fra Elkjøp i dag, be om at de sjekker navn på selve pakken. Min var ført opp under feil navn, sannsynligvis den som har blit listet øverst på bulk shippingen. Jeg hadde også kollinummer osv å vise til som gjorde at jeg kunne bekrefte at det var min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hvorfor? Man får ikke igjen pengene for frakten såklart om man benytter angreretten. Lar man bare pakken gå i retur uten å bli hentet ut fra postkontoret er det vanlig å ilegges et lite «straffegebyr».

Lenke til kommentar

Gamezone fakturerte meg 340 kr for retur av switch, fir en dritt nettbutikk, siste gangen...

 

Synes du virkelig at Gamezone skal tape penger på fraktkostnader fordi DU ombestemmer deg og returnerer varen? Slik opererer alle nettbutikker og ikke bare Gamezone bare så det er sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gamezone fakturerte meg 340 kr for retur av switch, fir en dritt nettbutikk, siste gangen...

Synes du virkelig at Gamezone skal tape penger på fraktkostnader fordi DU ombestemmer deg og returnerer varen? Slik opererer alle nettbutikker og ikke bare Gamezone bare så det er sagt.
Aldri skjedd før, har kun betalt frakten for da de sender meg varen, men oftest har de kun tatt tilbake varen og jeg får pengene tilbake

 

Feks Platekompaniet, sendte inn switch og zelda LE, sendt i to pakker, ingen faktura fra de. Det er ordentlig service

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

 

Men hvordan gjorde du det med platekompaniet? Hentet du pakken for så å sende inn? Eller lot være å hente slik som med gamezone. Det er forskjell. Ene er å la være å hente pakke mens andre er å benytte seg av angreretten.

Gjorde akkurat det samme

Ok. Kjenner ikke betingelsene til PK, men det er vanlig å ta betalt om en pakke ikke blir hentet. For å la være å hente pakke er ikke det samme som å benytte seg av angreretten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sliter med å finne en Pro Controller. Har befunnet meg i Japan de siste par ukene og sikkert vært innom 20 store sjapper uten hell. Absolutt helt utsolgt overalt. Ironisk nok så hører jeg om noen butikker som har inne her i Norge, mens jeg ikke klarte å spore opp en i Nintendos hjemland. 

 

Noen som har sett noen i fysisk butikk i Oslo?

Lenke til kommentar

Sliter med å finne en Pro Controller. Har befunnet meg i Japan de siste par ukene og sikkert vært innom 20 store sjapper uten hell. Absolutt helt utsolgt overalt. Ironisk nok så hører jeg om noen butikker som har inne her i Norge, mens jeg ikke klarte å spore opp en i Nintendos hjemland. 

 

Noen som har sett noen i fysisk butikk i Oslo?

 

 

Det ser ut til at enkelte butikker spredt rundt om i landet har kontrolleren på lager. Men per nå synes jeg det virker som om det meste av hardware og ekstrautstyr til Switch er utsolgt overalt. Har Nintendo leveranseproblemer? 

Lenke til kommentar

Utstyr til Switch hele veien føler jeg på Obs i Haugesund, har ikkei sett en eneste konsoll enda dog. Men sånn var det med Wii U også, konsoller helt i starten men så var de aldri å se. Kun noen spill og litt utstyr.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...