Gå til innhold

Nintendo Switch - forhåndsbestillinger, levering og tilgjengelighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen er i manko på en Nintendo Switch og et Zeldaspill i Oslo så har Posten varslet at de leverer min Switch i kveld.

Ettersom jeg kjøpte en i går i butikk så kan jeg selge denne for samme sum jeg betalte på bestillingen. (Forutsatt at Posten ikke roter enda mer) PM meg hvis det er av interesse, så kan vi alltids ordne det. Alternativt går den i retur til Elkjøp en av de kommende dagene.

 

 

Edit: Se bort fra dette da Postens beskjed tydeligvis ikke tar høyde for helg...Ingen Switch levert.. :)

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

Tror ikke sporingsnummeret på pakkene fra PK fungerer som normalt. Hentelappen jeg fikk i postkassen for kontrolleren hadde et annet sporingsnummer klistret på lappen enn sporingsnummeret jeg fikk fra PK. I sporing-appen er står kontrolleren fortsatt som forhåndsmeldt selv om jeg hentet den igår.

Lenke til kommentar

Tror ikke sporingsnummeret på pakkene fra PK fungerer som normalt. Hentelappen jeg fikk i postkassen for kontrolleren hadde et annet sporingsnummer klistret på lappen enn sporingsnummeret jeg fikk fra PK. I sporing-appen er står kontrolleren fortsatt som forhåndsmeldt selv om jeg hentet den igår.

 

Ble sendt som a-post sikkert. Rimelig spesielt å sende såpass dyre varer uten sporing.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok jeg slår til neste gang Expert har 20% avslag, var noen få klikk unna til å kjøpe nå i helgen før fornuften slo inn.

 

Akkurat nå er det kun Zelda som er verdt å spille, og jeg har i grunn nok å ta meg til på andre platformer. Så får jeg se ann om det er kommet noe mer morro innen den tid :) Spennende å følge med på videre annonseringer også!

Lenke til kommentar

Ser i sporingsappen at sendingen er ankommet Trondheim kl 08:40, men forventet er fremdeles i morgen. Jeg bor i Trondheim, så det suger i såfall litt kjenner jeg. Men men, har klart å vente meg gjennom helga så skal jeg klare en kveld til.

 

Zelda er sendt som en egen sending og den er fremdeles kun registrett i Oslo, ikke noen oppdatering der siden den 3. kl 04:41.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...