Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Du skal sikker ha det siste ordet uansett, så vær så god, her har du mine siste.....

Ha en flott dag :-)

 

Tja, siste ordet blir det vel da du ikkje skal svare mer.

Men eg må jo tross alt svare. 

Hele tråden din er jo egentlig helt på jordet. Disser alle funksjonene til s8, men gir en + karakter til iphone pga at du kan gi 25 personer tilgang til din tlf. Hvorfor vil du det ? 

Eg kan åpne min s8 med alle ti fingrene snudd 180 grader. Er dette skryt ? Nei, helt forventet om eg har registrert de spør du meg. 

 

La oss se litt på tråden du postet. 

 

Du skrev: 

Jeg sitter her med begge nå og grunnen til at jeg foretrekker iphone kommer frem etterhvert.

Med fylkeskommunen som arbeidsgiver styres enkelte funksjoner av it avdelingen og policy regler derfra, bl.a smartlock.

 

Dette er ikkje samsung sitt problem, og funksjonene til tlf er nok ikkje basert på de som jobber for fylkeskommunen som har sine egne sikkerhetsregler. 

 

Du skrev:

For det første, iris scan fungerer utmerket når man holder mobilen i riktig høyde og avstand fra øynene.

Som om ikke det er nok bør også lysforholdene være noenlunde like med da man registrerte iriser. Denne er vanskelig å få til å fungere tilfredsstillende i bilen ettersom avstand og høyde er kritisk i tillegg til lysforhold døgnet rundt, i mørket kan du bare glemme å benytte iris scan. Briller er et eget kapittel

 

Vel, hva forventet du ? Tlf må jo faktisk kunne se irisene dine! Ergo trenger den lys, og i 90+ % er du inne med lys i taket. Så så lenge du gjør som instruksen sier, altså at du må la tlf se irisene dine så funker det fjell!

Iris kommer til å bli mer vanlig, både i hus og i generell elektronikk så dette er noe du bare må bli vant til, for slik kommer det alltid til å være så lenge iris blir brukt. 

Så her klager du fordi den ikkje virker i bilen der du ikkje bruker den slik den krever, og attpåtil klager pga det funker dårlig med briller. 

 

Du skrev: 

For det andre, ansiktscan fungerer hekt topp i bilen, helt til lysforholdene endrer seg i fra de som var når man registrerte ansiktet.

Påliteligheten på ansiktscan er som android generelt, ingen garanti for at det fungerer 100%.

 

Igjen, tlf må kunne se ansiktet ditt. Så om det blir for mørkt så virker det selvfølgelig ikkje. 

Selv må eg ha fått en av de tlf som kom fra en meget god bacth da min tlf registrerer ansiktet mitt i ett mørkt rom med lys fra en 15 " laptop skjerm. 

 

Og hva i alle dager du mener med "Påliteligheten på ansiktscan er som android generelt, ingen garanti for at det fungerer 100%" må gudene vite. Helst utdyp !! 

 

Du skrev: 

For det tredje, fingerscan på baksiden er toppers, helt til man legger clearview dekselet om på baksiden når man setter den i den lovpålagte holderen i bilen, fucked again!  Så......da er det pinkode som gjelder da, det fungerer nesten hver gang, for android har sine fakter.

Hvem har ikke håpløst nok klart å ikke få låst opp og må vente 30 sekunder før man prøver på nytt, en halv evighet når man skal ringe og bare må vente.

 

Så her skryter du først, for å så rakke ned på sensoren igjen når den står i en holder og har ett deksel. Og nei, det er ikkje bare pin kode igjen. Du har stemme, du kan legge inn at med bluetoothen i bilen så skal ikkje tlf gå i lås, du har android car play muligheter (avhengig av bil selvfølgelig) , +++ 

 

Og eg gjentar meg selv. Om tlf din ikkje låser seg opp når du tastet PIN koden så er det noe gale med tlf din. Såklart den låser seg opp om det er rett kode.

Og du svarte ikkje på mitt forrige spm angående de 30 sekundene du snakker om. Eg har aldri, aldri opplevd å måtte vente 30 sekunder  Eg testet nettopp der eg trykket feil pin, og det tar type 200 ms så kan du prøve på ny. Så denne 30 sekunders greien må du fortelle meg om , for den har eg ikkje hørt om før. Så vennligst fortell meg om disse "android faktene" 

 

Du skrev :

Men det er en flott mobil, itubeandroid lar meg lagre youtube videoer offline på mobilen på minnekort, kalenderfunksjonen er uslåelig med acalendar, Ordboken med ordforslag er genial, kamerat er supert, batteriet ikke så aller værst heller.

Det at den tåler vann langt bedre enn iphone er også et stort plus. Så fort iphonen havner i vann blir høytalerens evne til å gjengi lyd forringet, vannet trenger gjennom membran og videre inn i mobilen og ender opp som en artig badeleke.

 

Masse skryt. 

 

Du skrev :

Jeg sliter med å finne en god skjermbeskytter, så langt testet 3 stk, både de som klistres i kantene og den som bare dekker den flate delen av skjermen. Uansett blir det luft å støv i mellom skjerm og beskytter. Den tynne som klistres over hele skjermen krøllet seg ved påsetting og måtte tas av igjen. Terningkast på skjermbeskyttere så langt blir 2.

 

Helt på sin plass om dette stemmer. Men da regner eg med edge tlf generelt sliter med dette ?

 

Du skrev :

Trenger jeg å si noe om iphone og opplåsing..........det funker hver gang.

Jeg har lagt inn mine og min samboers fingre, 6 fingre hver, tilsammen 12 fingre kan låse opp min mobil, og det funker hver gang!!

Har klart å gi 25 personer tilgang til min iphone på en gang med sitt eget fingeravtrykk, måtte bare prøve det ut før de ble slettet igjen.

Jeg tror "fingeravtrykket" mitt blir sikrere når jeg kombinerer flere personer på samme registrerte avtrykk.

 

Vel, hver gang var kanskje å ta litt i : 

https://www.google.no/search?q=iphone+not+registering+fingerprint&oq=iphone+not+registrating+finger&aqs=chrome.1.69i57j0l3.19744j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Og hva legger du i Jeg tror "fingeravtrykket" mitt blir sikrere når jeg kombinerer flere personer på samme registrerte avtrykk ? 

Tar du andre sine fingre inn på samme avlest fingeravtrykk ? Da blir jo alle di godtatt ??

 

Du skrev :

Så, det er min iphone 7 plus 256 Jet black jeg sverger til og alltid går tilbake til, sånn har det blitt. Likte egentlig S7 edge bedre med fingeravtrykkleseren på fremsiden, bra funket den også.

S8+ er jo bare så mye mer elegant, ser bedre ut og er overlegen med sin enorme skjerm. Iphonen virker ordentlig gammeldags sammenliknet når de settes opp mot hverandre.

 
Så, i løpet av hele teksten du skrev så finner eg bare en ting som du mener er bedre med Iphonen din, og det er at du kan gi 25 personer tilgang med fingerprinteren din. 
Vil bare gjøre deg klar over at du kan ta dine egne ti fingre, og scanne de. Med s8 så kommer du ikkje inn på tlf din med fingen i midten om du har registrert langefingen. Registrerer du så mange som mulig i forskjellige vinkler så er du rimelig good to go. Ta bilen din f.eks. Der hadde eg regisrert fingen i midten opp ned slik at eg kunne legge hånden oppå tlf, og strekke fingen bak. Om det var plass vel å merke. 
 
Du skrev :
Så, det er min iphone 7 plus 256 Jet black jeg sverger til og alltid går tilbake til, sånn har det blitt. Likte egentlig S7 edge bedre med fingeravtrykkleseren på fremsiden, bra funket den også.

S8+ er jo bare så mye mer elegant, ser bedre ut og er overlegen med sin enorme skjerm. Iphonen virker ordentlig gammeldags sammenliknet når de settes opp mot hverandre.

 
Fortell meg igjen hvorfor du går tilbake til iphone 7 plus ? Pga fingerscanneren ?
 
Oppsummert :
 
S8:
+Ett flott velfungeren smykke
+Polert touchwiz som er mer oversiktelig enn iphone
+iris scan fungerer utmerket når man holder mobilen i riktig høyde og avstand fra øynene (slik den er laget, og slik den mest sannsynlig kommer til å bli)
+ansikscan som funker helt toppers så lenge det er lys nok 
+fingerscan som er toppers
+ordbok med ordforslag er genial
+tåler vann bedre enn iphone
+supert kamera
+batteriet ikkje så aller værst
+ny bluetooth der en kan være tilkoblet til 2 enheter samtidig. 
 
- iris funker ikkje i mørke
-ansiktscan funker ikkje i mørke
-fingerscanner funker ikkje når noe ligger foran den
-dårlige skjermbeskyttere etter at tlf har vært i salg i en mnd. Er lov å håpe at det blir bedre.
 
Iphone:
+ kan gi 25 personer tilgang til tlf med sitt eget fingeravtrykk
 
- ikkje like vanntett som s8
-ikkje like pen som s8
-har sine feil akkurat som s8
-fingerscanner tåler heller ikkje at noe ligger foran
-virker gammeldags i forhold til s8
 
fortell meg igjen hvorfor du går tilbake til iphonen din, som du sa innledningsvis i posten.
 
Siden du likte s7 edge bedr med fingerscanneren foran burde jo du egentlig gå for s7 edge, eller bare innse at iphone passer deg bedre. 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei. Hvor finner jeg hvor "streng" telefonen er med de forskjellige opplåsningsmulighetene?

 

Skal ikkje være redd for å si at eg svarte litt fort der.

 

Var ikkje over STRENG " skulle stå, men over "justere"

 

Pin er pin.

 

mønster er mønster.

 

ansiktet kan du gå inn å velge " faster recognition" , og da minsker du sikkerheten der.

 

Iris kan du justere/tweake med å finne det lyset du oppholder deg mest i. altså vanlig innelys.

Endret av Villfaren
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så da har man røket på en av disse (S8)  :closedeyes:

 

Med fare for å ta opp ting som er sagt før:

Noen hete startertips?

Hvilke deksel går folk for? 

Har dere funket en skjermbeskyttelse som funker bra?

 

Det verste er at jeg skriver dette før jeg har åpna boksen.. Wtf..?!

Endret av Radar
Lenke til kommentar

Så da har man røket på en av disse (S8) :closedeyes:

 

Med fare for å ta opp ting som er sagt før:

Noen hete startertips?

Hvilke deksel går folk for?

Har dere funket en skjermbeskyttelse som funker bra?

 

Det verste er at jeg skriver dette før jeg har åpna boksen.. Wtf..?!

Gå på settings og til about phone, deretter software information og trykk gjentatte ganger på build number til det står at du har låst opp developer options.

 

Så i hovedmenyen på Settings går du inn på developer options helt nederst og finner window og transition animation scales og setter disse til off eller 0.5, og i tillegg animator duration scale off eller 0.5.

 

Anbefaler 0.5 selv om det egentlig er irrelevant, da det føles mer smooth generelt.

Lenke til kommentar

Så da har man røket på en av disse (S8)  :closedeyes:

 

Med fare for å ta opp ting som er sagt før:

Noen hete startertips?

Hvilke deksel går folk for? 

Har dere funket en skjermbeskyttelse som funker bra?

 

Det verste er at jeg skriver dette før jeg har åpna boksen.. Wtf..?!

Bare å google samsung s8 settings så får du masse tips. Spørs jo litt hva "starttips" du er på jakt etter

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Du skal sikker ha det siste ordet uansett, så vær så god, her har du mine siste.....

Ha en flott dag :-)

 

Tja, siste ordet blir det vel da du ikkje skal svare mer.

Men eg må jo tross alt svare. 

Hele tråden din er jo egentlig helt på jordet. Disser alle funksjonene til s8, men gir en + karakter til iphone pga at du kan gi 25 personer tilgang til din tlf. Hvorfor vil du det ? 

Eg kan åpne min s8 med alle ti fingrene snudd 180 grader. Er dette skryt ? Nei, helt forventet om eg har registrert de spør du meg. 

 

La oss se litt på tråden du postet. 

 

Du skrev: 

Jeg sitter her med begge nå og grunnen til at jeg foretrekker iphone kommer frem etterhvert.

Med fylkeskommunen som arbeidsgiver styres enkelte funksjoner av it avdelingen og policy regler derfra, bl.a smartlock.

 

Dette er ikkje samsung sitt problem, og funksjonene til tlf er nok ikkje basert på de som jobber for fylkeskommunen som har sine egne sikkerhetsregler. 

 

Du skrev:

For det første, iris scan fungerer utmerket når man holder mobilen i riktig høyde og avstand fra øynene.

Som om ikke det er nok bør også lysforholdene være noenlunde like med da man registrerte iriser. Denne er vanskelig å få til å fungere tilfredsstillende i bilen ettersom avstand og høyde er kritisk i tillegg til lysforhold døgnet rundt, i mørket kan du bare glemme å benytte iris scan. Briller er et eget kapittel

 

Vel, hva forventet du ? Tlf må jo faktisk kunne se irisene dine! Ergo trenger den lys, og i 90+ % er du inne med lys i taket. Så så lenge du gjør som instruksen sier, altså at du må la tlf se irisene dine så funker det fjell!

Iris kommer til å bli mer vanlig, både i hus og i generell elektronikk så dette er noe du bare må bli vant til, for slik kommer det alltid til å være så lenge iris blir brukt. 

Så her klager du fordi den ikkje virker i bilen der du ikkje bruker den slik den krever, og attpåtil klager pga det funker dårlig med briller. 

 

Du skrev: 

For det andre, ansiktscan fungerer hekt topp i bilen, helt til lysforholdene endrer seg i fra de som var når man registrerte ansiktet.

Påliteligheten på ansiktscan er som android generelt, ingen garanti for at det fungerer 100%.

 

Igjen, tlf må kunne se ansiktet ditt. Så om det blir for mørkt så virker det selvfølgelig ikkje. 

Selv må eg ha fått en av de tlf som kom fra en meget god bacth da min tlf registrerer ansiktet mitt i ett mørkt rom med lys fra en 15 " laptop skjerm. 

 

Og hva i alle dager du mener med "Påliteligheten på ansiktscan er som android generelt, ingen garanti for at det fungerer 100%" må gudene vite. Helst utdyp !! 

 

Du skrev: 

For det tredje, fingerscan på baksiden er toppers, helt til man legger clearview dekselet om på baksiden når man setter den i den lovpålagte holderen i bilen, fucked again!  Så......da er det pinkode som gjelder da, det fungerer nesten hver gang, for android har sine fakter.

Hvem har ikke håpløst nok klart å ikke få låst opp og må vente 30 sekunder før man prøver på nytt, en halv evighet når man skal ringe og bare må vente.

 

Så her skryter du først, for å så rakke ned på sensoren igjen når den står i en holder og har ett deksel. Og nei, det er ikkje bare pin kode igjen. Du har stemme, du kan legge inn at med bluetoothen i bilen så skal ikkje tlf gå i lås, du har android car play muligheter (avhengig av bil selvfølgelig) , +++ 

 

Og eg gjentar meg selv. Om tlf din ikkje låser seg opp når du tastet PIN koden så er det noe gale med tlf din. Såklart den låser seg opp om det er rett kode.

Og du svarte ikkje på mitt forrige spm angående de 30 sekundene du snakker om. Eg har aldri, aldri opplevd å måtte vente 30 sekunder  Eg testet nettopp der eg trykket feil pin, og det tar type 200 ms så kan du prøve på ny. Så denne 30 sekunders greien må du fortelle meg om , for den har eg ikkje hørt om før. Så vennligst fortell meg om disse "android faktene" 

 

Du skrev :

Men det er en flott mobil, itubeandroid lar meg lagre youtube videoer offline på mobilen på minnekort, kalenderfunksjonen er uslåelig med acalendar, Ordboken med ordforslag er genial, kamerat er supert, batteriet ikke så aller værst heller.

Det at den tåler vann langt bedre enn iphone er også et stort plus. Så fort iphonen havner i vann blir høytalerens evne til å gjengi lyd forringet, vannet trenger gjennom membran og videre inn i mobilen og ender opp som en artig badeleke.

 

Masse skryt. 

 

Du skrev :

Jeg sliter med å finne en god skjermbeskytter, så langt testet 3 stk, både de som klistres i kantene og den som bare dekker den flate delen av skjermen. Uansett blir det luft å støv i mellom skjerm og beskytter. Den tynne som klistres over hele skjermen krøllet seg ved påsetting og måtte tas av igjen. Terningkast på skjermbeskyttere så langt blir 2.

 

Helt på sin plass om dette stemmer. Men da regner eg med edge tlf generelt sliter med dette ?

 

Du skrev :

Trenger jeg å si noe om iphone og opplåsing..........det funker hver gang.

Jeg har lagt inn mine og min samboers fingre, 6 fingre hver, tilsammen 12 fingre kan låse opp min mobil, og det funker hver gang!!

Har klart å gi 25 personer tilgang til min iphone på en gang med sitt eget fingeravtrykk, måtte bare prøve det ut før de ble slettet igjen.

Jeg tror "fingeravtrykket" mitt blir sikrere når jeg kombinerer flere personer på samme registrerte avtrykk.

 

Vel, hver gang var kanskje å ta litt i : 

https://www.google.no/search?q=iphone+not+registering+fingerprint&oq=iphone+not+registrating+finger&aqs=chrome.1.69i57j0l3.19744j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Og hva legger du i Jeg tror "fingeravtrykket" mitt blir sikrere når jeg kombinerer flere personer på samme registrerte avtrykk ? 

Tar du andre sine fingre inn på samme avlest fingeravtrykk ? Da blir jo alle di godtatt ??

 

Du skrev :

Så, det er min iphone 7 plus 256 Jet black jeg sverger til og alltid går tilbake til, sånn har det blitt. Likte egentlig S7 edge bedre med fingeravtrykkleseren på fremsiden, bra funket den også.

S8+ er jo bare så mye mer elegant, ser bedre ut og er overlegen med sin enorme skjerm. Iphonen virker ordentlig gammeldags sammenliknet når de settes opp mot hverandre.

 
Så, i løpet av hele teksten du skrev så finner eg bare en ting som du mener er bedre med Iphonen din, og det er at du kan gi 25 personer tilgang med fingerprinteren din. 
Vil bare gjøre deg klar over at du kan ta dine egne ti fingre, og scanne de. Med s8 så kommer du ikkje inn på tlf din med fingen i midten om du har registrert langefingen. Registrerer du så mange som mulig i forskjellige vinkler så er du rimelig good to go. Ta bilen din f.eks. Der hadde eg regisrert fingen i midten opp ned slik at eg kunne legge hånden oppå tlf, og strekke fingen bak. Om det var plass vel å merke. 
 
Du skrev :
Så, det er min iphone 7 plus 256 Jet black jeg sverger til og alltid går tilbake til, sånn har det blitt. Likte egentlig S7 edge bedre med fingeravtrykkleseren på fremsiden, bra funket den også.

S8+ er jo bare så mye mer elegant, ser bedre ut og er overlegen med sin enorme skjerm. Iphonen virker ordentlig gammeldags sammenliknet når de settes opp mot hverandre.

 
Fortell meg igjen hvorfor du går tilbake til iphone 7 plus ? Pga fingerscanneren ?
 
Oppsummert :
 
S8:
+Ett flott velfungeren smykke
+Polert touchwiz som er mer oversiktelig enn iphone
+iris scan fungerer utmerket når man holder mobilen i riktig høyde og avstand fra øynene (slik den er laget, og slik den mest sannsynlig kommer til å bli)
+ansikscan som funker helt toppers så lenge det er lys nok 
+fingerscan som er toppers
+ordbok med ordforslag er genial
+tåler vann bedre enn iphone
+supert kamera
+batteriet ikkje så aller værst
+ny bluetooth der en kan være tilkoblet til 2 enheter samtidig. 
 
- iris funker ikkje i mørke
-ansiktscan funker ikkje i mørke
-fingerscanner funker ikkje når noe ligger foran den
-dårlige skjermbeskyttere etter at tlf har vært i salg i en mnd. Er lov å håpe at det blir bedre.
 
Iphone:
+ kan gi 25 personer tilgang til tlf med sitt eget fingeravtrykk
 
- ikkje like vanntett som s8
-ikkje like pen som s8
-har sine feil akkurat som s8
-fingerscanner tåler heller ikkje at noe ligger foran
-virker gammeldags i forhold til s8
 
fortell meg igjen hvorfor du går tilbake til iphonen din, som du sa innledningsvis i posten.
 
Siden du likte s7 edge bedr med fingerscanneren foran burde jo du egentlig gå for s7 edge, eller bare innse at iphone passer deg bedre. 

 

 

 

Bare en liten ting, ingenting i mot selve innlegget ditt da jeg er helt enig, men IRIS-scanneren fungerer faktisk bedre i mørket enn i fullt dagslys. Den bruker infrarødt lys og trenger derfor ikke å ha noe sollys for å kunne virke. Scanneren fungerer dårligst i veldig sterkt lys.

 

Har ikke testet dette selv da jeg ikke har telefonen. Men du kan fint se at IRIS-scanneren bruker infrarødt lys ved å holde bruke et (mobil)kamera, holde det over S8 når du bruke scanneren og da vil du se et rødt lys via kameraet som du ikke vil se ellers. 

 

Men som sagt så har jeg ikke telefonen selv, så dere får teste det og se hvordan det fungerer :)

 

EDIT: Nesten 100 % sikker på at geirandreo bare troller...

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Så da har man røket på en av disse (S8) :closedeyes:

 

Med fare for å ta opp ting som er sagt før:

Noen hete startertips?

Hvilke deksel går folk for?

Har dere funket en skjermbeskyttelse som funker bra?

 

Det verste er at jeg skriver dette før jeg har åpna boksen.. Wtf..?!

Nei, det finnes ikke en bra skjermbeskytter enda, har prøvd det som finnes i butikkene her hvert fall... Den jeg hadde på sist datt av telefonen da den datt ned fra sofaen pga at limet på kantene er så ufattelig dårlig. Ødelegger i tillegg touchen på telefonen og kommer masse dritt under den i fra toppen da den ikke ligger helt inntil skjermen.

 

Spaceworld driver og prøver ut en ny type som visst er veldig bra.

Lenke til kommentar

 

Så da har man røket på en av disse (S8) :closedeyes:

 

Med fare for å ta opp ting som er sagt før:

Noen hete startertips?

Hvilke deksel går folk for?

Har dere funket en skjermbeskyttelse som funker bra?

 

Det verste er at jeg skriver dette før jeg har åpna boksen.. Wtf..?!

Nei, det finnes ikke en bra skjermbeskytter enda, har prøvd det som finnes i butikkene her hvert fall... Den jeg hadde på sist datt av telefonen da den datt ned fra sofaen pga at limet på kantene er så ufattelig dårlig. Ødelegger i tillegg touchen på telefonen og kommer masse dritt under den i fra toppen da den ikke ligger helt inntil skjermen.

 

Spaceworld driver og prøver ut en ny type som visst er veldig bra.

 

Hørte at Ivisible Shield skulle være bra. Noen som har prøvd det her?

Lenke til kommentar

Så da har man røket på en av disse (S8)  :closedeyes:

 

Med fare for å ta opp ting som er sagt før:

Noen hete startertips?

Hvilke deksel går folk for? 

Har dere funket en skjermbeskyttelse som funker bra?

 

Det verste er at jeg skriver dette før jeg har åpna boksen.. Wtf..?!

Jeg bruker Dbrand skin. Den beskytter ikke telefonen mot fall eller noe, men kjøpte det fordi den ser bra ut (Carbon Black) og for å ikke få riper når jeg legger fra meg telefonen på bordet f.eks. 

Lenke til kommentar

 

Så da har man røket på en av disse (S8)  :closedeyes:

 

Med fare for å ta opp ting som er sagt før:

Noen hete startertips?

Hvilke deksel går folk for? 

Har dere funket en skjermbeskyttelse som funker bra?

 

Det verste er at jeg skriver dette før jeg har åpna boksen.. Wtf..?!

 

Jeg bruker Dbrand skin. Den beskytter ikke telefonen mot fall eller noe, men kjøpte det fordi den ser bra ut (Carbon Black) og for å ikke få riper når jeg legger fra meg telefonen på bordet f.eks.

 

Har selv Dbrand bak. Brushed aluminium

Lenke til kommentar

Vil nok anbefale de fleste å skaffe seg deksel på denne telefonen, jeg selv har aldri noengang knust noe på en telefon før og derfor har jeg så langt droppet deksel, men i går presterte jeg å slå telefonen ned fra den halvmeter+ høye kontorpulten på jobb å ned på ett belegg gulv som var nok til å knuse hele baksiden på telefonen.. Virker litt i overkant skjørt for meg, men mulig jeg bare var utrolig uheldig å traff på den verst tenkelige måten. Heldigvis ingen sprekker over hverken lysen eller sensorene bake, så håper på at det ikke blir flere sprekker så bare bestiller meg en Dbrand vinyl å limer på baksiden da jeg ikke gidder å kjøpe nytt glass å bytte det ut før jeg eventuelt skal selge telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri brukt deksel tidligere, eneste grunnen til at jeg bruker et på denne er fordi den er så glatt på baksiden. Hadde ingen issue med s7 Edge, men størrelsen på s8+ gjorde at jeg kjøpte et transparent deksel med kjempegodt grep. Veldig fin passform, kombinert med at det er gjennomsiktig, gjør at det ikke ødelegger fronten noe særlig.

Lenke til kommentar

Riper S8 lett? Jeg har S7 edge, med Samsung View flipcover, og fikk riper spesielt under vinduet på denne. Nå er glasset dessverre blitt knust med ivrig valp og husky i hus, så nå har jeg bestilt S8 med Copter displayfilm. Er det brukende? Samboeren kjøpte S7 Edge litt etter meg, og har ikke brukt cover eller displayfilm, og den ser helt fin ut.  :hmm:

 

Edit: Skal sies at ripene kom raskt selv med svært pen bruk.

Endret av extrad
Lenke til kommentar

Andre som opplever at lyden blir borte i videosnutter? Hører lyd de første to-tre sekunder, så blir den borte.

Må gjerne starte og stoppe videoen for at lyden skal komme tilbake.

 

Kjent bug? Opplevd dette i Facebook-appen og Chrome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...