Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

noen andre som dårlig fart ved overføring av filer i lokalnettet via smb/windows share...det går sirup med s8+ mens s6 har full fart. Måtte sette opp en ftp server i stedet for å få farten opp (hastighetsøkning på 45x smb når jeg bruker ftp.) software bug??

Endret av dopus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har NAVIGON ( navigasjonsprogram ) til S8+ ?

Jeg vet det er litt trøblette til tider å få dette i gang pga at alle tilatelser må være gitt på telefonen

På noen telefoner går dette av seg selv mens det mer og mer nå må gis tilatelser i appen for at det skal fungere

 

MEN , på S8+ får jeg ikke åpnet appen om det smalt , jeg har innstalert, avinnstallert, gitt alle tilatelser jeg kan komme på osv

Nb, Appen fungerer både på z3+ og Lg G6 som jeg har utenom

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et problem ang. min Garmin Fenix 3 HR. Hadde Sony XZ før og da kom "stemmecoachen" fra Garmin klokka over i headsettet som jeg brukte. ( puls og sånn) Med S8+ så får jeg ikke til det. Har gitt alle tilatelser jeg kan finne. Finner ingenting hverken på klokka eller tlf som tilsier at det ikke skal virke. Klokka er koblet til telefonen og alt annet virker, men får som sagt ikke "stemmecoachen" til å virke. Greit å høre puls nivået når man er ute og sykler, eller jogger. Vet at dette er litt spesielt, men håper noen har et lurt svar her.

Lenke til kommentar

Etter 1mnd bruk så er s8 merkbart tregere. Har bare standard apper.

Hmm... Har ikke merket noe til denne tregheten, og besøker du yutube og søker på dette temaet, så er det noe som faktisk blir påpekt at Samsung endelig har klart å fjerne dette problemet. Har du innstallert minnekort?
Lenke til kommentar

 

 

Nougat 7.1 vil forhåpentligvis hjelpe på.

Hva tror du 7.1 vil hjelpe på?
En mer stabil hastighet?
Android 7.1 er vel samme som android 7.0 bare med noen ekstra funksjoner. Samme funksjonene som Samsung har hatt i sin androidversjon i flere generasjoner nå. Har Nexus 6p og har testet alle androidvarianter til nå og ytelsemessig så kom det store spranget fra 6 til 7. Kjører nå Android O, men det er tidlig betaversjon som ennå har mange små hickups, så er for tidlig å konkludere.

Men Galaxy S8 er superrask og rock solid, så hvis du opplever at din lagger så har du innstallert noe snusk eller du har en defekt versjon....

Endret av newnick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...