Gå til innhold

Kattemusikk

Leetrune

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg laster ned sanger på kazza så blir noen sanger helt på tryne, sånn kattemusikk. Bare skrål. Hørt at det skal gå an og laste ned et filter ellerno som fixer dette, eller er det bare bullshitt? Help.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å dra det litt over på den seriøse siden, er det bug filer som skal være lagt ut av bransjen selv. De finnes i utallige varianter (stille, skrål, loop, bug fil) for å nevne noen. Tviler på at noen har kommet opp med et filter til dette.

Skrevet

Hørt at de skal være de jævlene fra RIAA :scared: som fakker opp.. men men, lasta ned 6 stykk av samme sangen en gang for å få en uten skrål å sånn :thumbdown:

Skrevet

provblemet er at man må dra land og strand rundt om man skal finne andre singler enn britney spears, og annen fjortiss pop musikk shit

Skrevet
Når jeg laster ned sanger på kazza så blir noen sanger helt på tryne, sånn kattemusikk. Bare skrål. Hørt at det skal gå an og laste ned et filter ellerno som fixer dette, eller er det bare bullshitt? Help.

Coldplay du henter eller?

Skrevet

Coldplay du henter eller?

:laugh:

Skrevet

bruker kazaa lite og har fått mange sånne sanger...

er bransjen som sprer korrupte filer for og prøve å begrense piratkopieringen.

Skrevet
bruker kazaa lite og har fått mange sånne sanger...

er bransjen som sprer korrupte filer for og prøve å begrense piratkopieringen.

dra inn på kazaa lite menyen og trykk på IP Blocker Updater så oppdaterer den lista og banner de ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...