Gå til innhold

Acers nye bærbare er rett og slett helt ekstrem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke den predator logoen, og det dragebilde var bare rart. 90k er ikke så ille for de som reiser mye og redigerer video eller lignende. Vet jo ikke hvor bra den skjermen er da. Men hvis jeg hadde vært rik så hadde jeg kjøpt den. Bare fjernet logoen og bilde :)

Lenke til kommentar
kurvet skjerm, som dessuten byr på en høyst brukbar oppløsning på 2560 x 1080 piksler,

Høyst brukbar? Jeg synes det var et uvanlig ubrukelig skjermformat, ca 2,37:1. Alt for "lav takhøyde" for min smak. Dessuten gir kurvet skjerm ekstra plagsomme refleksjoner. Nei fyttirakkeren, den der maskina kan de få beholde selv!

Lenke til kommentar

90k er ikke så ille for de som reiser mye og redigerer video eller lignende.

Da bør du reise med egen bil, for PCen alene veier mer enn tillatt vekt på håndbagasje hos mange flyselskap! :-D Tror heller ikke den er noe man kan bruke "på farten", for batteritid er ikke nevnt i det hele tatt hos noen som skriver om den. Usikker på om den i det hele tatt HAR et batteri... Den trenger to strømforsyninger, det sier vel sitt?

 

 

"Bærbar"...

Slepbar? :p

Flyttbar. ;-)

 

Men hva veier den?

 

8,8 kg!! Det er visst bare maskina, legg til to strømforsyninger, neppe av den minste/letteste typen...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...