Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

blured

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..

Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...

Endret av KANE2009
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sky-kommentatorene trodde lenge det var Jones som ble sendt i dusjen. Come on, ref, ingen skulle fått noe der.

Endret av Isbilen
Skrevet

Ja, jeg dobbeltsjekket vglive for å se at det ikke var Jones... Wtf er det her, maks gult kort pga han ikke var på ball, men det var Jones.

Skrevet

Det verste er at han holder på å la spillet gå, mens så snur hans seg og ser at Jones vrir seg. Trodde kjeksen var ferdig jeg, men gud bedre så raskt oppe på fote han var igjen...

Skrevet

Kan ikke noen bare gi Mike Dean sitt reality show? Nå er han i fokus igjen. Håper jo virkelig på seier, men føler med WH.

Skrevet

Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..

Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...

14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for.

Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå.

• Liker 3
Skrevet

Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå.

14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene?

Skrevet

14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene?

Ja. Det er ikke et tall jeg drar ut av ræva.

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-news-fixtures-ibrahimovic-12391431.amp

• Liker 2
Skrevet

Gult til Payet der? Hva faen Dean?

Må vel ha slengt en kommentar retning Dean? Eller, Dean gjør som han vil. Aner ikke hva som skjer.

Skrevet (endret)

Ja. Det er ikke et tall jeg drar ut av ræva.

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-news-fixtures-ibrahimovic-12391431.amp

Ok. Det er uansett mer enn 2-3 avgjørelser som har gått motsatt vei. Og Feillaini burde jo nesten hatt rødt hver gang han spiller... :p Førøvrig snakket jeg om matchavgjørende. Det er ikke matchavgjørende når dere vinner.

Endret av KANE2009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...