Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..

Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...

14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for.

 

Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..

Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...

14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for.

 

Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå.

14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene?

Lenke til kommentar

 

 

 

Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..

Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...
14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for.

 

Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå.

14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene?

Ja. Det er ikke et tall jeg drar ut av ræva.

 

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-news-fixtures-ibrahimovic-12391431.amp

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ja ja, etter all dømmingen i mot oss denne sesongen synes jeg vi fortjener litt flaks..

Det er vel allerede veid opp før denne kampen mtp. at dere burde hatt to soleklare røde for ikke så lenge siden...
14 avgjørelser imot veier ikke opp for 2-3 for.

 

Når det er sagt så er det enda en feil avgjørelse av dommerne i PL. Begynner å bli litt vel mye nå.

14 matchavgjørende feil imot? Har på følelsen at det er mer enn 2-3 for. Har som sagt 2 soleklare røde dere burde hatt og et offside mål bare på de siste 5-6 kampene?

Ja. Det er ikke et tall jeg drar ut av ræva.

 

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-news-fixtures-ibrahimovic-12391431.amp

 

Ok. Det er uansett mer enn 2-3 avgjørelser som har gått motsatt vei. Og Feillaini burde jo nesten hatt rødt hver gang han spiller... :p Førøvrig snakket jeg om matchavgjørende. Det er ikke matchavgjørende når dere vinner.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...