Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Det er vel på tide at vi snart får vite hva vurderingen av lotteritilsynet sin avgjørelse blir? Jeg regner med fult medhold og at det blir kaotiske tilstander hos de som trodde blindt på Lyoness sine løgnere, men også litt trist for de som eventuelt faktisk har fått litt ut av dette i form av markedsføring på en positiv måte , om det er noen.

 

"I løpet av høsten" sier Lotterinemda de skal ha behandling av dette. Jeg gjetter at når vedtaket om stans kommer, så ankes dette til retten, så dermed blir det noen måneder til før vedtaket blir rettskraftig.

 

Ja, selvfølgelig er det trist for de som "har fått lit ut av dette"  når det blir slutt. Toppene på pyramiden har lagt seg til en livsførsel som koster mye penger. Når pengene forsvinner blir det vanskelig å fortsette luksuslivet, et luksusliv bygget på innbetalinger fra dem nedover i pyramiden.   :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"I løpet av høsten" sier Lotterinemda de skal ha behandling av dette. Jeg gjetter at når vedtaket om stans kommer, så ankes dette til retten, så dermed blir det noen måneder til før vedtaket blir rettskraftig.

 

Ja, selvfølgelig er det trist for de som "har fått lit ut av dette"  når det blir slutt. Toppene på pyramiden har lagt seg til en livsførsel som koster mye penger. Når pengene forsvinner blir det vanskelig å fortsette luksuslivet, et luksusliv bygget på innbetalinger fra dem nedover i pyramiden.   :wee:

 

En kan spekulere i enn så lenge om Lyoness kommer til å ta saken til retten.. Ett tap der vil være totalt ødeleggende, og fra der vil det ikke være noen vei tilbake.

Lenke til kommentar

De vil ikke ta dette til retten i Norge! De har tapt alle saker ellers i verden når de prøver på slikt .

Mesteparten av opplysninger gitt lotteritilsynet for deres vedtak er faktisk gitt av selskapet selv. Men til tross for dette kjemper de med nebb og klør for få innsyn i hvem som har gitt lotteritilsynet tips.

My World har selvsagt skjønt de er ferdig i Norge og presidenter for lenge siden.

De som er tapere her er de passive som trodde på gull og grønne skoger og passiv inntekt uten måtte jobbe for dette.

Rett og slett svindel og bedrag disse er blitt utsatt for.

På møter ble det nettopp sagt kjøp skyer og ESP og du trenger ikke verve noen heller gjøre noe for pengene kommer. Sugerør i fremtidig handel ble det sagt på møter så flott.

Etter hva jeg har hørt vil mye bli avgjort i løpet av kort tid ang My World og vidre drift i Norge. Mitt stalltips er vi vil vite mer konkret innen utgangen av denne måned !

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

My World / Lyoness Norge bruker tid og penger på finne ut hvem som har sendt tips til lotteritilsynet.

Skulle vel tro de hadde mer og bekymre seg om en dette.

Det ligger i kortene at trusler ville komme ved at personvernet blir satt til side.

Hovedsaken til lotteritilsynet sitt vedtak er opplysninger fra selskapet selv. Regnskap osv.

Tror dere at kultur dep vil gi lyoness medhold i innsyn ?

post-474374-408148_thumb.png

post-474374-414677_thumb.png

post-474374-466880_thumb.png

post-474374-851505_thumb.png

post-474374-301091_thumb.png

post-474374-6027_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

"I løpet av høsten" sier Lotterinemda de skal ha behandling av dette. Jeg gjetter at når vedtaket om stans kommer, så ankes dette til retten, så dermed blir det noen måneder til før vedtaket blir rettskraftig.

 

Ja, selvfølgelig er det trist for de som "har fått lit ut av dette"  når det blir slutt. Toppene på pyramiden har lagt seg til en livsførsel som koster mye penger. Når pengene forsvinner blir det vanskelig å fortsette luksuslivet, et luksusliv bygget på innbetalinger fra dem nedover i pyramiden.   :wee:

Nå var det faktisk ikke toppen av Pyramiden jeg siktet til, men de som har blitt lurt og hjernevasket på butikknivå og har puttet inn ganske mange tusen for å bli med på noe som vil gi dem utrolige mange nye kunder...

Du vet, det er trolig ikke bare selgerne som er hjernevasket, det er også butikkeiere og andre mennesker som lar seg lure av et opplegg som faktisk har mange løgner bak seg.

 

Har selv vært med på et møte med denne gjengen pga en nabo og mor til en kompis til mine barn i barnehagen  (2 år siden) og trodde vi skulle faktisk prate om barna våre enn det hjernedøde opplegget vi var med på. De var faktisk flinke der og lurte meg nesten, men jeg har som Policy å sjekke grundig og når jeg kom hjem så satte jeg brikkene på plass på 1, 2 , 3 og forstod hvor ille det var.

 

Da tok jeg kontakt med hun som hadde investert oss og forklarte hva dette var, hun ønsket ikke å høre på meg og har nok lurt til seg mye penger fra mange i nærområdet, akkurat nå er hun utilgjengelig og har dører og vindu lukket og persienner trukket ned så det er nok mye som skremmer henne, trolig mange av de som hun har lurt som stadig vekk banker på og ringer på hos henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på at det vil komme trusler men de har kommet med en påstand om organisert motstand så det er vel det de ønsker å bygge sak på. Alt annet enn å forholde seg til det de faktisk burde fokusere på. But hey...

Har du sendt inn tips så kan du prøve å skrive til tilsynet og be nok en gang om å bli unntatt offentligheten. Lyoness har mitt navn og de evner ikke å håndtere dette profesjonelt. Selveste Claes Gunnarson klarte å kløne til det. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle som har levert tips til lotteritilsynet har gjort det annonymt og ønske om få være det er en selvfølge ang offentlige kontorer og tips om kriminell virksomhet!

Man trenger ikke være rakketforsker for skjønne det vil komme repisalier og trusler mot oss som har tipset de.

En del har også vitsnok tipset ang egen familie og der vil komme helt klart ubehageligheter ved at navn på tipser blir gitt lyoness.

Ikke så lenge siden hadde vi en eplekjekk ypling her på besøk som var veldig opptatt av våres navn og gledet seg til den dagen det kom for dagen hvem vi er.

Jeg velger og tro kultur dep vil nekte lyoness innsyn. Alt annet ville vært sjokkerende og lite seriøst.

Ved innsyn ang navn vil det i fremtiden ikke komme mange tips til lotteritilsynet.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En er ikke automatisk anonym men har en bedt om å bli unntatt offentligheten så skal en som hovedregel bli så. Det trengs ikke å begrunnes.

Det skal mye til for å omgå dette (det er rett og slett ikke vesentlig) men de må for all del forsøke. Heller lete etter ankepunkt enn å forholde seg til selve saken. Det kalles også trenering...

Lenke til kommentar

En er ikke automatisk anonym men har en bedt om å bli unntatt offentligheten så skal en som hovedregel bli så. Det trengs ikke å begrunnes.

Det skal mye til for å omgå dette (det er rett og slett ikke vesentlig) men de må for all del forsøke. Heller lete etter ankepunkt enn å forholde seg til selve saken. Det kalles også trenering...

Du tar fullstendig feil ..Jeg pratet med lotteritilsynet og Alle som har tipset de er fått bli annonyme.

De kan ikke la noen få være den ene heller det andre så de har valgt alle som har tipset bli annonyme.

Ved en eventuell straffesak vil ting stille seg i et annet lys.

Alle som enten har vært med selv heller sitter på iformasjon av nytte kan måtte i en rettsak måtte vitne.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...