Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Lyoness forhandler/kjøper gavekort i store pakker billigere. Selger det til lyoness kunder vanlig pris og slenger på cashback. Slik som resten av verden har med kickback, cashback, medlemsfordeler og shoppingportaler. Vanskelig å forstå.. vet det.

Finns ikke vanskelig å forstå? Billigste måte for Lyoness å markedsføre seg selv som partner med avtale.?

Og imens løper det fortsatt tullinger rundt og tror at «avtalene» er ett tegn på legitim drift og at det er bare å kjøre inn penger.

Villedende markedsføring kalles det. Og jeg finner det hysterisk morsomt at de superprofesjonelle markedsførerne faller for så simple grep? De fortjener hvert ett diplom, det er sikkert og visst?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste nå er vist de skryter hemningsløst av ha avtale med IKEA i Polen :)

Selvfølgelig er dette ingen avtale men mulig også der at My World kjøper en haug gavekort og tilbyr casback til sine medlemmer!

De værste er at markedsførere høyt på level tror selv dette er AVTALE.

 

I APP finner jeg i Polen IKEA og ser at det kun er netthandel .

Mulig de derfor har tatt en ny SAS og den husker vi ALLE holdt i 48 timer :)

Uansett holder jeg på og daue av latter over deres seriøsitet.

Skulle ikke forundre meg et sekund de selger gavekort og så på toppen når du har kjøpt disse du kan få lov via en 3 mann få lov og bestille varer på nettet.(De er ikke kjent akkurat for gjøre ting lett for sine medlemmer)

Kun 2 % casback får du faktisk mer ved opne ikeakonto. Jeg tror jeg skal jaggu ringe IKEA hovedkontor i Sverige og spørre om dette og om ikke annet informere de !

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda mer moro var det og se Arne Ødegård på free egel handle i Spania hos carrefour med gavekort bestilt 14 dager i forveien i Madrid :) Tror vel det er kun charter svein med promille på 4 som tror Arne Ødegård handler råvarer og lager maten fra bunnen av i skreddersydd dress på ferie i spania :)

Husker min uppline skrøyt på første kaffemøte over alle store kjeder som var med rundt i verden så at dette med kjeder og casbsck er god markedsføring til verve PM kan godt hende.

Forresten må jeg også nevne jeg fikk en tlf fra en jeg gikk på skolen på 70 tallet med for noen dager siden og vedkommende ville gjerne møte meg i Oslo og drikke kaffe og fortelle meg noe spennende :)

Når jeg spurte h a spennende dette var fikk jeg beskjed at det skulle jeg få greie på når vi evt møtes.

Jeg fortalte som sant er at jeg er blitt allergisk mot møte gamle kjente over kaffe :)

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke bare i Norge at kjennetegnet er løgn, løgn og mer løgn. Hvis du er stødig i tysk, så kan du se hva Bild skriver om Lyoness. Er du ikke så stødig i tysk, så finnes jo Google Translate. 

https://www.bild.de/news/inland/instagram/falle-instagram-facebook-miese-masche-mit-protz-luxus-fotos-56051932.bild.html#fromWall 

 

Det er tydelig at Lyoness begynner å få en god del negativ mediaomtale i Tyskland... 

https://www.bild.de/news/inland/instagram/system-lyoness-in-bild-sprechen-menschen-die-sich-betrogen-fuehlen-55506918.bild.html 

Endret av Rolf Tumert
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda mer moro var det og se Arne Ødegård på free egel handle i Spania hos carrefour med gavekort bestilt 14 dager i forveien i Madrid :) Tror vel det er kun charter svein med promille på 4 som tror Arne Ødegård handler råvarer og lager maten fra bunnen av i skreddersydd dress på ferie i spania :)

Husker min uppline skrøyt på første kaffemøte over alle store kjeder som var med rundt i verden så at dette med kjeder og casbsck er god markedsføring til verve PM kan godt hende.

Forresten må jeg også nevne jeg fikk en tlf fra en jeg gikk på skolen på 70 tallet med for noen dager siden og vedkommende ville gjerne møte meg i Oslo og drikke kaffe og fortelle meg noe spennende :)

Når jeg spurte h a spennende dette var fikk jeg beskjed at det skulle jeg få greie på når vi evt møtes.

Jeg fortalte som sant er at jeg er blitt allergisk mot møte gamle kjente over kaffe :)

Lenke til kommentar

 

Enda mer moro var det og se Arne Ødegård på free egel handle i Spania hos carrefour med gavekort bestilt 14 dager i forveien i Madrid :) Tror vel det er kun charter svein med promille på 4 som tror Arne Ødegård handler råvarer og lager maten fra bunnen av i skreddersydd dress på ferie i spania :)

Husker min uppline skrøyt på første kaffemøte over alle store kjeder som var med rundt i verden så at dette med kjeder og casbsck er god markedsføring til verve PM kan godt hende.

Forresten må jeg også nevne jeg fikk en tlf fra en jeg gikk på skolen på 70 tallet med for noen dager siden og vedkommende ville gjerne møte meg i Oslo og drikke kaffe og fortelle meg noe spennende :)

Når jeg spurte h a spennende dette var fikk jeg beskjed at det skulle jeg få greie på når vi evt møtes.

Jeg fortalte som sant er at jeg er blitt allergisk mot møte gamle kjente over kaffe :)

Lenke til kommentar

Nei det synes ikke jeg heller er spesielt. Men nå ligger ikke Madrid på Mallorca så vil anta det refereres til en tur. Aner ikke.

Gavekort måtte kjøpes på lyoness hovedkontor som i Norge som vel er Madrid i spania og når Arne la ut dette var det føre han flyttet dit. Dress og ferie. En stund siden dette riktignok men tro Arne gidder bestille gavekort for få 1 % casback på matvarer i Spania..Hallo

Dere burde vel skjønne dette var et dårlig reklame forsøk og dere burde også vite hvordan gavekort system virker ..Jevli tungvint serru og lite kundevennlig og hvem faen gidder styre med slikt for 1 % casback på matvarer i Spania hvor slikt er utrolig billig .

Men sannheten er vel heller at Arne som Duesund spiser og drikker ute på dyre restauranter og de kan holde på en god stund med så mye penger de har slått kloa i.

Alle veit vi i dag at disse pengene er fra verve PM og selge skyer og ESP.

post-474374-130428_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Når jeg var med i dette mølet måtte vi faktisk enten bestille gavekort og sette inn penger på lyoness konto og få disse i posten ( En prosess som tok værtfall 1 uke) Det hsdde vi ikke tid til pga min mor ønsket ny mobil fort pga 80 pr gammel og trengte den der og da. Altertativ 2 var og reise ut til Lysaker og kjøpe gavekort der til el kjøp osv og betale cash .

Jeg var gjennom denne prosessen i 2017 og min mor skulle kjøpe mobil på Elkjøp og hun var casback medlem gjennom meg.

Hun fikk da 40 kr ut av dette men aldri noen penger ut pga minstebeløp må være 80 kr føre utbetaling fra bløff selskapet My World.

Jeg fikk 10 kr ..hurra .på hennes kjøp men brukte 50 spenn i garasjen på Lysaker i parkering og gjennom 2 bomstasjoner og disel på toppen gikk jeg selv i underskudd på nesten 100 spenn .

Jeg må i dag le av dette tullet og skjønner selvsagt dere gjør det samme.

Som jeg ler av Arne på ferie med gavekort på carrefour :)

Han gjorde dette kun engang selvsagt og fikk 43 likes på free egel som takk .

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

https://www.grandprix247.com/2018/07/02/inside-line-are-eyetime-a-ponzi-scheme/

 

Kommentarfeltet blir stadig morsommere?

Er du ansatt i ett firma så er du en del av en pyramidevirksomhet.

Jada..... Det finnes faktisk idioter (Worre) som får seg til å hevde så. Og så finnes det nek som kopierer blindt. Og fremst av alle disse har vi det norske presidentteamet og for ikke å glemme Claes Gunnarson❤️ For noen glansbilder!

Ponzi party i Krakow nå i september!

Forventer å se stort oppmøte av de norske medlemmene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle selskap med respekt for seg selv og som i dag selger gavekort til My World burde gjøre som Elkjøp Norge gjorde, nemmelig kreve seg fjernet fra My World sin app.

Dette selskap var lenge sammen med Skandia strøm flaggskipet i Norge på My World sin liste over " partnere "

Skandia syntes vist dette er helt greit mens Elkjøp tok grep.

Med en strøm med mail nå i Sverige til IKEA vil det samme skje der som med Elkjøp i Norge.

 

Jysk er ikke og vil aldri bli noen partner med My World men opplever det samme. De selger gavekort til My World og kun det. De er ikke partner men som dere ser her oppgir My World de som en lojalitetbedrift med ID nr på lik linje med de som virkelig er det.

post-474374-106571_thumb.png

post-474374-185352_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Det vil gå fort. Lovverket er i samsvar med EU så mange ser til Norge nå. De av Arnts smågutter som roter rundt i Sverige gjør så på lånt tid.

Det skal bli spennende å se fremover. Enn så lenge virker de å jobbe for å bevise organisert motstand. Det må de bare gjøre. Rimelig bortkasta but hey. Noe må advokaten bruke tid på

?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel på tide at vi snart får vite hva vurderingen av lotteritilsynet sin avgjørelse blir? Jeg regner med fult medhold og at det blir kaotiske tilstander hos de som trodde blindt på Lyoness sine løgnere, men også litt trist for de som eventuelt faktisk har fått litt ut av dette i form av markedsføring på en positiv måte , om det er noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...