Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser ikke helt relevansen av hva Trump gjorde før han ble president ... men du kan sikkert opplyse oss uvitende.

Det kan sikkert Mueller fortelle deg, når vi kommer så langt. ;)

Endret av xRun
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fakta har vel ikke noe her å gjøre når man skal disse Trump. Handler det ikke mest om å slenge ut personkarakteristikker?

Og alle som stiller det minste spørsmål ved påstandene som slenges ut er jo som vi alle vet rasist/nazi/fascist/kkk.

Anbefaler deg å lese artikler og ikke minst de vanvittige twittermeldingene av Donald selv som har blitt postet her i tråden før du forsøker å involvere deg. Men la meg gjette: Du har enten ikke lest Donald sine twittermeldinger, eller du bare ignorerer dem? :D

• Liker 1
Skrevet

Hva snakker du om? Mannen har absolutt null & niks erfaring eller forhold til fakta, alt han er uenig med er "fake news", han har nettopp ført landet inn i en handelskrig som mest trolig går verst utover USA. Han lyver konstant.

Joda, han bløffer, finner opp mye og er ingen kløpper med ord, men så lenge han står opp mot media så elsker folk ham likevel. Og ingen presidenter har ført en politikk som alle er enige i.

Og igjen: hva snakker du om? "Venstreside med pøbler som har gått fra sans og samling"? Hva kaller du nazistene dine som dreper landsmenn de er uenige med? Som dreper folk på venstresiden? Er det venstresiden her som fortjener din karakeristikk "gått fra sans og samling"? :o

Har du fått med seg hva som skjer på universiteter i USA hvor sosialistenehar innført "sikre soner" og forbud mot yttringsfrihet. De går stadig til voldelig angrep om de mintenker noen å ikke være 100% enige med dem. Man ser de samme pøblene dukke opp når det er politiske møtr rundtom i verden. Og en rekke medier går i samme fellen og sprer med overlegg løgner og kaller folk nazi/rasist/fascist/kkk om de tror de kan være positive til Trump. Om eksempler på dette har jo folk selv postet her i tråden i den tro at dette var fine saker. 

Når ble de nasjonalsosialistene "mine"? Jeg støtter ingen sosialister.

Skrevet

Anbefaler deg å lese artikler og ikke minst de vanvittige twittermeldingene av Donald selv som har blitt postet her i tråden før du forsøker å involvere deg. Men la meg gjette: Du har enten ikke lest Donald sine twittermeldinger, eller du bare ignorerer dem? :D

Har lest noen og de er absolutt underholdene. Mange som går helt fra sans og samling over meldingene kan være endda mer underholdende.

Om du mener at en president og alle som sier noen positivt om han fortjener å bli kalt nazi/rasist/fascist/kkk bare fordi Trump har en uortodoks stil på tvitter så er du meget overfladisk. Og ikke glem at Trump tjener på reaksjonene.

Det blir som Milo Yiannopoulos som har tjent seg rik på alle idiotene som går i fella og går amokk hver gang han sier noe.

Skrevet

Folk bør ikke glemme at vi faktisk har hatt en politiker som minnet mye om Trump i Norge.

-Han hørte ikke på embetsverket, men kom med mange lite gjennomtenkte utspill og avgjørelser etter innfallsmetoden. Parti og embedsverk var stadig redd for hva han kunne finne på.

-Kom stadig med argumenter som ikke i det hele tatt hang på greip.

-Kom med direkte løgner når det passet ham.

-Han gikk flere ganger utenom alle kanaler for kvalitetskontroll og kommuniserte direkte til medlemmene helt utenom alle rutiner.

-Dømt for skattesvindel.

-Henger ut andre for lover han selv stemte for.

-Hadde veldig store tanker om seg selv.

-Egosentrisk og kom med uhemmet skryt av seg selv.

-Kom stadig med uttalelser som viste dårlig beherskelse av norsk språk og brukte uttrykk helt feil.

-Kom stadig med helt mislykkede vitser og morsomheter.

Noen som vet hvem?

Skrevet

Joda, han bløffer, finner opp mye og er ingen kløpper med ord, men så lenge han står opp mot media så elsker folk ham likevel. Og ingen presidenter har ført en politikk som alle er enige i.

Bløffer?? Mannen lyver så det renner av ham. Har ikke funnet noen vestlige presidentkandidater som har løyet mer enn Donald. Og hvem er "folket" som elsker ham? Flertallet av det amerikanske folket som stemte ville jo ha Clinton!! Etter valget har Donald hatt en svært lav approval rate, naturlig nok

Har du fått med seg hva som skjer på universiteter i USA hvor sosialistenehar innført "sikre soner" og forbud mot yttringsfrihet. De går stadig til voldelig angrep om de mintenker noen å ikke være 100% enige med dem. Man ser de samme pøblene dukke opp når det er politiske møtr rundtom i verden. Og en rekke medier går i samme fellen og sprer med overlegg løgner og kaller folk nazi/rasist/fascist/kkk om de tror de kan være positive til Trump. Om eksempler på dette har jo folk selv postet her i tråden i den tro at dette var fine saker.

Har fått med meg det ja. Og det er fullstendig forkastelig. De er den stikk motsatte siden av Donald-supportere, og de er minst like ille. Det er derfor jeg ikke vil usynliggjøre det som Donald-supportere og deres like sitter inne med. Jeg vil høre dem og konfrontere dem direkte. Kan gjerne legge skylden på "safe zone" idiotene for at ting har blitt som de har blitt, men personlig har jeg alltid ment at man må ordne opp i ting først, og så får man evt. tillegge skyld i etterkant dersom man føler det er nyttig.
Skrevet

Folk bør ikke glemme at vi faktisk har hatt en politiker som minnet mye om Trump i Norge.

-Han hørte ikke på embetsverket, men kom med mange lite gjennomtenkte utspill og avgjørelser etter innfallsmetoden. Parti og embedsverk var stadig redd for hva han kunne finne på.

-Kom stadig med argumenter som ikke i det hele tatt hang på greip.

-Kom med direkte løgner når det passet ham.

-Han gikk flere ganger utenom alle kanaler for kvalitetskontroll og kommuniserte direkte til medlemmene helt utenom alle rutiner.

-Dømt for skattesvindel.

-Henger ut andre for lover han selv stemte for.

-Hadde veldig store tanker om seg selv.

-Egosentrisk og kom med uhemmet skryt av seg selv.

-Kom stadig med uttalelser som viste dårlig beherskelse av norsk språk og brukte uttrykk helt feil.

-Kom stadig med helt mislykkede vitser og morsomheter.

Noen som vet hvem?

Tipper du henviser til Carl I. Hagen, men jeg vet ikke nok om ham. Men han, eller evt. andre, er jo barnemat i forhold til nåtidens Listhaug, som har gått direkte ut i beste Donald-stil, og frontet ren løgn, i et forsøk på å piske opp fremmedhat. Tybring Gjedde har også gjort forsøk på å undergrave den frie presse, i beste Donald-stil. Har aldri sett lignende forsøk på slikt før "Donald-æraen".

• Liker 1
Skrevet

Bløffer?? Mannen lyver så det renner av ham. Har ikke funnet noen vestlige presidentkandidater som har løyet mer enn Donald. Og hvem er "folket" som elsker ham? Flertallet av det amerikanske folket som stemte ville jo ha Clinton!! Etter valget har Donald hatt en svært lav approval rate, naturlig nok

Joda, han finner på ting, men veldig mange elsker ham faktisk likevel. Og det har man media å takke for.

Støtten hans har faktisk økt med 5 prosent så langt i år. Og å oppleve det for en president uten å invandere et annet land er ganske unikt.

Skrevet

Tybring Gjedde har også gjort forsøk på å undergrave den frie presse, i beste Donald-stil. Har aldri sett lignende forsøk på slikt før "Donald-æraen".

... bortsett fra den tiden man ikke hadde noen fri presse ... hvilket ikke er spesielt lenge siden.

Skrevet

Tipper du henviser til Carl I. Hagen, men jeg vet ikke nok om ham. Men han, eller evt. andre, er jo barnemat i forhold til nåtidens Listhaug, som har gått direkte ut i beste Donald-stil, og frontet ren løgn, i et forsøk på å piske opp fremmedhat. Tybring Gjedde har også gjort forsøk på å undergrave den frie presse, i beste Donald-stil. Har aldri sett lignende forsøk på slikt før "Donald-æraen".

Ingen av de du nevnte. Du demonstrere her bare at du baserer deg på fordommer og ikke kunnskap. :cool:

• Liker 1
Skrevet

... bortsett fra den tiden man ikke hadde noen fri presse ... hvilket ikke er spesielt lenge siden.

Kan du forklare nærmere? Eller er det bare den vanlige kveruleringen fra deg igjen? Jeg tipper det siste :D

Skrevet

Dette var en informativ tråd et par sider tilbake. Nå handler den om alt annet enn Trump. Kanskje roe ned alle de andre tingene og ta det i en av rasist eller liberalisttrådene?

Skrevet

Ingen av de du nevnte. Du demonstrere her bare at du baserer deg på fordommer og ikke kunnskap. :cool:

Forklar nærmere. Jeg tippet, men ga samtidig forbehold om at jeg ikke visste nok om Carl I Hagen. Er det fordommer i ditt hode?

Skrevet

Dette var en informativ tråd et par sider tilbake. Nå handler den om alt annet enn Trump. Kanskje roe ned alle de andre tingene og ta det i en av rasist eller liberalisttrådene?

Beklager, sånn blir det når folk plutselig dukker opp i en tråd på hundrevis av sider og føler at de plutselig har noe unikt å tilføre :(

• Liker 1
Skrevet

Forklar nærmere. Jeg tippet, men ga samtidig forbehold om at jeg ikke visste nok om Carl I Hagen. Er det fordommer i ditt hode?

Om noen fra Frp hadde blitt dømt for skattesvindel så hadde det blitt nevnt hver eneste gang de var i media.

Som i USA behandles polikkere helt forskjellig alt etter politisk farge. Og det er veldig synlig for folk. Vi har derfor potensiale for å få en  ny Trump i Norge selv om vi allerede har hatt en som hadde mange av kvalitetene til Trump.

Skrevet

Om noen fra Frp hadde blitt dømt for skattesvindel så hadde det blitt nevnt hver eneste gang de var i media.

Som i USA behandles polikkere helt forskjellig alt etter politisk farge. Og det er veldig synlig for folk. Vi har derfor potensiale for å få en  ny Trump i Norge selv om vi allerede har hatt en som hadde mange av kvalitetene til Trump.

Ja, for pedosvinet fra AP ble jo aaaaldri nevnt. Men kan se at vinklingen kan fremstå som litt skjev.

Skrevet (endret)

Siste:
Trump skal nå ha bestemt seg for hvilken av de 4 "finalistene" som har vært omtalt i media de siste dagene han vil nominere til ny høyesterettsdommer. Kunngjøringen, eller Trumps " big reveal" kommer ikke ila. kontortiden som vanlig, men er planlagt som "prime time viewing" i beste reality-stil kl. 9pm østkysttid, eller tirsdag 03:00 norsk tid, og dekkes live i nyhetskanaler når det skjer. 

Trump Has Decided on Supreme Court Nominee, After a Morning of Seeking Advice
https://www.nytimes.com/2018/07/09/us/politics/trump-supreme-court-nomination.html
"President Trump has decided on his nominee to the Supreme Court after spending Monday morning working the phones primarily seeking input about two judges who were said to be the finalists, Brett M. Kavanaugh and Thomas M. Hardiman, people familiar with the discussions said.
Those who discussed the president’s decision, and spoke on the condition of anonymity, did not disclose the name of the president’s selection.
Mr. Trump had been going back and forth between Judge Kavanaugh, the favorite of the White House counsel, Donald F. McGahn II, and Judge Hardiman, whom the president’s sister, Maryanne Trump Barry, a former colleague of Judge Hardiman’s, has pressed him to choose.
"

Endret av xRun
  • Liker 1
Skrevet

Jeg må få lov til å nevne at dette forumet har en glimrende funksjon som gjør rassetasser usynlige! Anbefaler at folk bruker denne funksjonen så ofte som mulig. Desverre virker den ikke når noen siterer de, men hvis ingen ser rassetassene sine brune oppgulp, så er det ingen som siterer de heller   ;)

Blir jo et kjedelig diskusjonsforum om man blokkerer meningsmotstanderne sine. Om det er robertaas du sikter til synes jeg han virker som en oppegående fyr selv om han har et helt annet politisk standpunkt enn meg. Jeg har derimot selv vurdert å blokkere en skattenisse som troller alle tråder med politikerforakten sin, men har så langt latt det være..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Joda, han finner på ting, men veldig mange elsker ham faktisk likevel.

Det er bra at verdens mektigste mannen lyver bestandig? Det er ok fordi han er populær blant en god del republikanere ?

Flertallet mener Trump er rasist-det er dårlig logikk

Mange tåler Trumps løgn, det er bra?

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...