After Dark Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 Dette var et godt forslag fra Trump, men om han kan få til noe gjenstår å se... Trump lover billigere medisiner – men uten omfattende tiltak President Donald Trump langer ut mot såkalte mellommenn som han mener er blitt styrtrike på å presse opp prisen på reseptbelagte medisiner. https://e24.no/makro-og-politikk/trump-lover-billigere-medisiner-men-uten-omfattende-tiltak/24331940
Gabri3L Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 Jeg må dele en liten ting jeg synes er litt morsom: Alle småbarnsforeldre har fått med seg hvor vanskelig det er for barn i en bestemt alder å lyve. De sier nei, mens de nikker med hodet. Eller rister på hodet mens de sier "ja". Med alderen blir vi bedre til å undertrykke slike hodebevegelser. Men det er fremdeles et velkjent "triks" for å se når noen lyver, selv i voksen alder. Jeg holdt derfor på å ramle av stolen når jeg så Condoleezza Rice gjøre nettopp det i en høring for en del år tilbake, og det var på 3 åring nivå, fullstendig opplagt. Og jeg tenkte; "Dette kommer til å bli plastret rundt på nyheten i morgen!". Men det skjedde aldri, så nå angrer jeg på at jeg ikke satt bokmerke på videoen, siden jeg aldri har klart å finne den igjen... Det skal altså ikke gjenta seg nå, når jeg fikk med meg selveste Mike Pence i akkurat samme situasjon. Han lyver så kraftig, at selv ikke han klarer å få hodet til å bevege seg asynkront med løgnene. Det er litt av et syn: https://youtu.be/BAjzek9Ltg8?t=120
xRun Skrevet 13. mai 2018 Skrevet 13. mai 2018 Siste: Irans "supreme leader" Ayatollah Ali Khamenei har kanskje lest "The Art of the Troll" når han poster et bilde av seg selv med nesen i "Fire and Fury", som er full av sladder om Trumps WH fra mange av de som jobbet der mens den ble skrevet. Hva forventer du med tanke på måten Trump oppfører seg på ovenfor Iran? Har ingen forventninger i den sammenhengen. Kun delt som et stykke kuriosa.
xRun Skrevet 13. mai 2018 Skrevet 13. mai 2018 (endret) Siste: Trump er seg selv lik, og det spiller ingen rolle om det er Trump-slips, Trump-sparebøsser utformet som gullbarrer, eller i dette tilfellet; kinesiske ZTE mobiltelefoner. Trump er fortsatt opptatt av kinesisk sysselsetting, og vil nå redde et sanksjonert kinesisk selskap som stenger dørene etter å ha blitt straffet for å selge amerikansk teknologi til en uønsket tredjepart. Endret 13. mai 2018 av xRun
Shruggie Skrevet 13. mai 2018 Skrevet 13. mai 2018 For meg er det åpenbart at hele Iran-avtalen bar for mye preg av å være Obamas, så derfor måtte den vekk. Samme prøver han å gjøre med helseordningene. Alt Obama fikk til, uansett hva det var, uansett hvordan det påvirker velgerne hans, uansett effekter... må vekk. Cause a nigger touched it. 5
Gunfreak Skrevet 13. mai 2018 Skrevet 13. mai 2018 For meg er det åpenbart at hele Iran-avtalen bar for mye preg av å være Obamas, så derfor måtte den vekk. Samme prøver han å gjøre med helseordningene. Alt Obama fikk til, uansett hva det var, uansett hvordan det påvirker velgerne hans, uansett effekter... må vekk. Cause a nigger touched it. Trump er den mest åpenlyse rasistiske presidenten på sikkert 100 år. Til og med Nixon greide å skjule det litt bedre.
Skatteflyktning Skrevet 13. mai 2018 Skrevet 13. mai 2018 For meg er det åpenbart at hele Iran-avtalen bar for mye preg av å være Obamas, så derfor måtte den vekk. Samme prøver han å gjøre med helseordningene. Alt Obama fikk til, uansett hva det var, uansett hvordan det påvirker velgerne hans, uansett effekter... må vekk. Cause a nigger touched it.Trump er den mest åpenlyse rasistiske presidenten på sikkert 100 år. ... om ikke helt tilbake til Lincoln.
Gunfreak Skrevet 13. mai 2018 Skrevet 13. mai 2018 For meg er det åpenbart at hele Iran-avtalen bar for mye preg av å være Obamas, så derfor måtte den vekk. Samme prøver han å gjøre med helseordningene. Alt Obama fikk til, uansett hva det var, uansett hvordan det påvirker velgerne hans, uansett effekter... må vekk. Cause a nigger touched it.Trump er den mest åpenlyse rasistiske presidenten på sikkert 100 år.... om ikke helt tilbake til Lincoln. Det var flere ganske offentlige rasister rundt århundre skiftet til 1900 tallet og frem til etter WW1.
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2018 Skrevet 14. mai 2018 I Aftenposten: USA mangler desperat arbeidskraft. Trailersjåfører headhuntes med kjempebonuser. "Arbeidsledigheten i USA er rekordlav. Det betyr at folk velger bort slitsomme, lavtlønnede yrker." Og enda vil de stenge folk som vil ha disse slitsomme yrkene ute... Geir
fo2re Skrevet 14. mai 2018 Skrevet 14. mai 2018 I Aftenposten: USA mangler desperat arbeidskraft. Trailersjåfører headhuntes med kjempebonuser. "Arbeidsledigheten i USA er rekordlav. Det betyr at folk velger bort slitsomme, lavtlønnede yrker." Og enda vil de stenge folk som vil ha disse slitsomme yrkene ute... Geir Mye av det samme høyresiden her i landet gjerne gjør, hvis ingen nekter de det.
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2018 Skrevet 14. mai 2018 Mye av det samme høyresiden her i landet gjerne gjør, hvis ingen nekter de det. Absolutt. Venstresiden også, hvis det inkluderer Arbeiderpartiet og LO. Geir
xRun Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 (endret) Michael Avenattis twitter får antagelig kjørt seg for tiden. Her varsles flere kommende opplysninger som får den slags "Pay for Play" man klagde om i 2016 til å fortone seg som peanuts. Absolute peanuts.https://twitter.com/MichaelAvenatti/status/995692536122564609 Dette er tydeligvis ikke Trumps eneste hodepine denne uken: Trump expresses need for better 'TV lawyers' to combat Mueller probehttp://thehill.com/homenews/media/387547-trump-expresses-need-for-better-tv-lawyers-to-combat-mueller-probe-report"The report, based on 22 unnamed sources from the White House, Justice Department and “Trump confidants and attorneys connected to the probe,” also describes the president as scrambling “for survival” amid the probe while plotting his next moves with former New York City Mayor Rudy Giuliani ®, who joined the president's legal team at the end of last month.“Trump gripes that he needs better ‘TV lawyers’ to defend him on cable news and is impatient to halt the 'witch hunt' that he says undermines his legitimacy as president," according to the report.Giuliani told Fox News’s Sean Hannity in a May 2 interview that Trump had reimbursed his personal lawyer, Michael Cohen, for the $130,000 payment to adult-film star Stormy Daniels, which set off a media firestorm." Pussig nok ble Giuliani, som påstod at Trump oppfordret ham til å være mer på TV, nesten helt borte fra skjermene i flere dager etter bjørnetjenestene han gjorde Trump forrige uke. Kanskje på tide med nye "TV lawyers". Endret 15. mai 2018 av xRun
Shruggie Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 Undermines his legitimacy... What fucking legitimacy?
L4r5 Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 (endret) Blir litt på siden av topic, men Melania har blitt innlagt på sykehus for nyreproblemer. La oss håpe på en rask rekonvalesens. Det unner jeg henne og familien. Endret 15. mai 2018 av L4r5 2
Skatteflyktning Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 Undermines his legitimacy... What fucking legitimacy? Totally agree, ... democracy confers absolutely no legitimacy.
Thoto79 Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 Blir litt på siden av topic, men Melania har blitt innlagt på sykehus for nyreproblemer. La oss håpe på en rask rekonvalesens. Det unner jeg henne og familien. Ved inntak av store mengder piller over lengre tid så vanker det gjerne nyresvikt. Men who can vel blame her for det.
xRun Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 (endret) Nye avsløringer i Scott Pruitt-sagaen: Miljøvernminister Pruitt har påstått at han trengte væpnet livvakt-styrke døgnet rundt, også på fornøyelsestur til Disney på skattebetalernes regning, og på flyreiser hvor han hyppig oppgraderte til første klasse mm, fordi han hadde mottatt flere trusler, bla. dødstrusler, enn noen annen tidligere miljøvernminister. Ifølge påstander fremsatt av Pruitt skal den økede sikkerheten være i direkte respons til mengden trusler han mottok etter at han ble miljøvernminister. Nå viser en intern generalinspektør-granskning at dette umulig kan stemme, fordi Pruitt bevilget seg selv denne væpnede livvakt-styrken allerede første dag på jobben, før noen hadde rukket å klage eller true ham. Det har også vært vanskelig for Pruitt å dokumentere at han virkelig er mer truet enn noen annen miljøvernminister, selv om det har dukket opp noen trusler etterhvert. Watchdog: EPA's Scott Pruitt demanded 24/7 security from first day on jobhttps://www.cbsnews.com/news/watchdog-epas-scott-pruitt-demanded-247-security-from-first-day-on-job/"An internal watchdog at the Environmental Protection Agency said that Administrator Scott Pruitt demanded and received unprecedented, around-the-clock protection from armed officers on his first day — a detail that appears at odds with past claims that the stepped-up security measures came in direct response to death threats.EPA Inspector General Arthur Elkins said in letters to Democratic senators that Pruitt himself initiated the 24-hour protection, which far exceeds the part-time security afforded to past EPA administrators." Endret 15. mai 2018 av xRun 1
DrAlban3000 Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 Blir litt på siden av topic, men Melania har blitt innlagt på sykehus for nyreproblemer. La oss håpe på en rask rekonvalesens. Det unner jeg henne og familien. Ved inntak av store mengder piller over lengre tid så vanker det gjerne nyresvikt. Men who can vel blame her for det. Er hun pillemisbruker?
Thoto79 Skrevet 15. mai 2018 Skrevet 15. mai 2018 Blir litt på siden av topic, men Melania har blitt innlagt på sykehus for nyreproblemer. La oss håpe på en rask rekonvalesens. Det unner jeg henne og familien. Ved inntak av store mengder piller over lengre tid så vanker det gjerne nyresvikt. Men who can vel blame her for det. Er hun pillemisbruker? Mye tyder på det, naturlig nok. Dog uten at jeg har èn eneste kilde til å backe opp påstanden
Anbefalte innlegg