Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

40 minutes ago, CommanderKeen said:

Mens jeg satt og tenkte i mitt stille sinn i dag kom jeg på en morsom dobbeltmoral.

Du har Trump-velgerne som fult ut støtter politiet, og kommenterer på alle videoer med politibrutalitet at menneskene det går ut over «bare skulle hørt på politiet», så hadde det ikke vært noe problem.

Men å bare høre på staten når den anbefaler bruk av munnbind, det er en bridge too far.

Kan man ha dobbeltmoral når moralen i utgangspunktet er fraværende? ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Despite the guilty plea, Democrats still denounce this 'investigation of investigators'
Now that criminality has been found, Democrats and commentators still insist there are no reasons to continue it.


Joe Biden & Co fortsetter å unngå pressen:
So I've been doing Sunday shows with conventions. I started on Meet the Press in 1988. I've been doing it on and off. For what? What is that? Thirty two years. And and it always happens that the Sunday before the convention. The campaign puts out top officials to preview the convention and to say this is what we're gonna try to get accomplished. So, you know, we put counting all week on, you know, having a top official from the Biden campaign, the campaign manager, the top pollster, the chief strategist, to talk about what they're going to talk about during this next week. They are not putting anybody out.

They are not putting anybody out. And at first I thought, well, maybe it's because it's Fox News and they're boycotting us. No, they're not putting anybody out on any of the Sunday shows point. I don't understand what's going on here. This is the damnedest thing I've ever seen that you would you know, you're basically giving a campaign.

CNN: It's long past time for Joe Biden to start taking questions from the press
The presumptive Democratic presidential nominee has taken questions from the press twice in the past 48 days. That's not nearly enough.
 

 

 

Endret av jallajall
Lenke til kommentar
1 minute ago, bas said:

Heldigvis har vi vokterne av god moral på venstresiden. Sterke scener, så se på egen risk.

 

Det der er bare alt-right propaganda, egentlig var dette fredelig selvforsvar. Dessuten er Andy Ngo faktisk Lucifer himself i forkledning - og det er han som oppfordrer de fredelige demonstrantene til å utøve fredelig vold. Orange man bad!

Ovenstående pleier å være nivået fra de som forsvarer demonstrantene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
InnoPerp skrev (25 minutter siden):

Det der er bare alt-right propaganda, egentlig var dette fredelig selvforsvar. Dessuten er Andy Ngo faktisk Lucifer himself i forkledning - og det er han som oppfordrer de fredelige demonstrantene til å utøve fredelig vold. Orange man bad!

Ovenstående pleier å være nivået fra de som forsvarer demonstrantene.

Jepp, akkurat samme som #wrongtrump, sannsynligvis alt-right propaganda det også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, bas said:

Jepp, akkurat samme som #wrongtrump, sannsynligvis alt-right propaganda det også...

#wrongtrump er jeg ikke oppdatert på, men har ikke vanskelig å se for meg at de gode liberalene klatrer over hverandre for å godte seg i faktumet at DJT mistet sin bror, og at mange ønsker det heller var DJT som slo av lyset.

Lenke til kommentar
frohmage skrev (19 minutter siden):

Ikke bra. Selv "A man accused of trying to run over protesters" fortjener jo rettssikkerhet, men om han er skyldig i dette får han ikke all verdens sympati fra meg.

Ja, jeg påstår ikke å sitte på alle fakta, men det er flere videoer som dokumenter mer av hendelsesforløpet. Angivelig skal han ha forsvart en kvinne som ble ranet eller banket, så veit jeg ikke helt hva som skjedde, men på tidslinja er det angivelig dette som skjer etterpå (nederste klipp).

Uansett hva som har skjedd i forkant er det ikke disse menneskene sin oppgave å være jury og bøddel.

 

Endret av bas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (1 minutt siden):

Stoppa vel ikkje ein velinformert person som deg, i å konkludere vel? Kanskje det var "fine people on both sides"? Eller gjelder det kun den andre veien, når nazies kjører over og dreper folk?

Er nå i hvert fall ærlig på at jeg ikke kjenner alle detaljer, men siden det ikke har dukket opp en eneste video som beviser at han har prøvd å kjøre over noen med vilje så aner jeg hvorfor (det eksisterer nemlig ikke). 

Men du hadde altså ikke noe bedre å komme med enn kildekritikk? Er det greit det du ser, er det denne gjengen med mennesker sin oppgave å banke et menneske som ikke gjør noen form for motstand helseløs? Ville ikke det riktige her vært å eventuelt bare holdt han igjen til politiet kom (skjønt det ville jo vært en evighet å vente, så skjønner at de ikke gidder det).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
bas skrev (1 minutt siden):

Er nå i hvert fall ærlig på at jeg ikke kjenner alle detaljer, men siden det ikke har dukket opp en eneste video som beviser at han har prøvd å kjøre over noen med vilje så aner jeg hvorfor (det eksisterer nemlig ikke). 

Men du hadde altså ikke noe bedre å komme med enn kildekritikk? Er det greit det du ser, er det denne gjengen med mennesker sin oppgave å banke et menneske som ikke gjør noen form for motstand helseløs? Ville ikke det riktige her vært å eventuelt bare holdt han igjen til politiet kom (skjønt det ville jo vært en evighet å vente, så skjønner at de ikke gidder det).

Har vel ikkje dukket opp nåke video om at han er verdens største helt, og angivelig skal ha reddet ei jomfru i nød heller. Men det er vel kanskje ikkje så viktig, når du kan hoppe på alt-right toget og hyle og skrike om Antifa og BLM nok ein gang?

Det  er heilt innafor å kunne anta at det ligger meir bak denne historia enn det som kjem fram i videoen. Og nei det er ikkje greit det eg ser. Det burde absolutt være kontroll over situasjonen i Amerika. Og det faller utelukket på Trump. Er ikkje det han som har ansvaret der borte? Kva skjer med landet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Pallehysa said:

Har vel ikkje dukket opp nåke video om at han er verdens største helt, og angivelig skal ha reddet ei jomfru i nød heller. Men det er vel kanskje ikkje så viktig, når du kan hoppe på alt-right toget og hyle og skrike om Antifa og BLM nok ein gang?

Det  er heilt innafor å kunne anta at det ligger meir bak denne historia enn det som kjem fram i videoen. Og nei det er ikkje greit det eg ser. Det burde absolutt være kontroll over situasjonen i Amerika. Og det faller utelukket på Trump. Er ikkje det han som har ansvaret der borte? Kva skjer med landet?

Hva er det du egentlig vil fram til? 

Trump er ansvarlig for at det demonstreres og det er hans oppgave å rydde opp. Når han da gjør det ved å sette inn politi er det Trump som heller bensin på bålet, er fascistisk og det ene med det andre. 

23 minutes ago, Pallehysa said:

Stoppa vel ikkje ein velinformert person som deg, i å konkludere vel? Kanskje det var "fine people on both sides"? Eller gjelder det kun den andre veien, når nazies kjører over og dreper folk?

Jøss, har tatt frem den store malerkosten for å brunbeise folk idag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...