Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nr 90 i kø på HifiKlubben. :)

Noen erfaringer med NAS disker?

Har 3 sånne i oppsettet mitt: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1887774

 

Den siste er på 3TB. Skal kjøpe en erstatning på 4TB. Bør jeg kjøpe lik , eller er det noen gode tilbud på noen andre som passer greit inn? :)

Du får jo en HGST NAS-disk til omtrent samme pris, og de er vel ganske mye mer pålitelige?
Lenke til kommentar

Ser det er flere som har kjøpt samsung UE65KS7005 og UE55KS7005. Har dere betalt for noe kalibrering eller funnet en fin mal med innstillinger for å gjøre det selv? Hver tv har jo nesten litt forskjellige utgangspunkt virker det som.

 

Sparer 10 tusen hvis jeg kjøper den i stedet for den OLEDEN jeg hadde planlagt. Kan bruke en tusenlapp til ordentlig kalibrering om det er verdt det.

Bruk Flatpanels.dk. De kaliberer alltid tvene sine. Den jeg bruker og de reviews jeg forholder meg til når det kommer til tver:) Bare søk opp tven den så legger de alltid ut kalibreringsinfoen sin. :)

Lenke til kommentar

 

Ser det er flere som har kjøpt samsung UE65KS7005 og UE55KS7005. Har dere betalt for noe kalibrering eller funnet en fin mal med innstillinger for å gjøre det selv? Hver tv har jo nesten litt forskjellige utgangspunkt virker det som.

 

Sparer 10 tusen hvis jeg kjøper den i stedet for den OLEDEN jeg hadde planlagt. Kan bruke en tusenlapp til ordentlig kalibrering om det er verdt det.

Bruk Flatpanels.dk. De kaliberer alltid tvene sine. Den jeg bruker og de reviews jeg forholder meg til når det kommer til tver:) Bare søk opp tven den så legger de alltid ut kalibreringsinfoen sin. :)

 

 

Det er ikke KALIBRERING når du kopierer de tallene!

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...