Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ett lydanlegg jeg bruker til TV, vet ikke om lydplanken da har noe å si. Er det passiv eller aktiv 3d og vil den være nyttig ift noe som helst? Hørt om bedre lysstyrke i antall nits på e6, noe i det? Fortsatt verdt det tenker dere, hvis vi ser helt bort fra lydplanken? Penger er sånn sett ikke en issue, men lurer bare på om det er nok value for money å spytte i 5 til.

 

Ble en 8TB nas på meg og btw.

Lenke til kommentar

Dere som har nas-et, bruker dere usb harddisk til å ta backup av innholdet på nas-et? Tenker da på filmer, tv-serier osv. Er det en STOR disk på 8tb, eller 2x4?

 

Har en 2TB eksterndisk jeg tar backup av viktige ting på. Plugger den bare i usb3 porten på NAS eller i pc og kopierer over. Den har noen backupfunksjoner jeg ikke har satt meg inn i dog. Den kan og ta gjevnlig backup av telefon og pc automatisk til NAS med seagate sin software.

 

Det er 2 disker på 4TB. Du kan velge å bruke bare 4TB og dermed ha dobbel kopi av alt (kjekt når en disk ryker) eller velge å bruke begge diskene å få 8TB med plass. Du vil isåfall miste alt om en disk dør.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Står at det er 2 på 4tb.

 

Bestilte den selv.

 

P9 en kommer på Expert fra midnatt. Skal prøve å slå til på den som julegave til muttern.

 

Trodde aldri jeg skulle kjøpe en 8tb harddisk, meste jeg har hatt er 250 haha.

 

Nå gjenstår det bare å finne en god side jeg får lastet ned 4k / UHD filmer og serier fra :)

 

Tenkte å skaffe meg Netflix med UHD abb til 129kr I mnd. Kan være 4 stk samtidig om bruker den. Si ifra hvis noen vil spleise :)

Lenke til kommentar

Har ett lydanlegg jeg bruker til TV, vet ikke om lydplanken da har noe å si. Er det passiv eller aktiv 3d og vil den være nyttig ift noe som helst? Hørt om bedre lysstyrke i antall nits på e6, noe i det? Fortsatt verdt det tenker dere, hvis vi ser helt bort fra lydplanken? Penger er sånn sett ikke en issue, men lurer bare på om det er nok value for money å spytte i 5 til.

 

Ble en 8TB nas på meg og btw.

Passiv 3D. Det vil være små forskjeller i målt lysstyrke på alle TVer. Umulig å være 100% like. Personlig syntes jeg E6'en er mye mer sexy dog, som teller litt for meg, B6 for meg blir for mye plastikk.

 

Er bare du selv som kan finne ut om det er verdt det dog, du har ihvertfall fakta på bordet.

Per nå har E6 bedre inpug lag, har 3d og bedre lyd. Er 3D virkelig noe folk bryr seg om lenger? Du har eget anlegg. Og input lag skal bli fikset, om det skjer er jo en annen sak.

Lenke til kommentar

Står at det er 2 på 4tb.

 

Bestilte den selv.

 

P9 en kommer på Expert fra midnatt. Skal prøve å slå til på den som julegave til muttern.

 

Trodde aldri jeg skulle kjøpe en 8tb harddisk, meste jeg har hatt er 250 haha.

 

Nå gjenstår det bare å finne en god side jeg får lastet ned 4k / UHD filmer og serier fra :)

 

Tenkte å skaffe meg Netflix med UHD abb til 129kr I mnd. Kan være 4 stk samtidig om bruker den. Si ifra hvis noen vil spleise :)

Beklager å måtte skuffe deg, men 4K uhd bluray får du ikke lastet ned ennå :) Pga kopibeskyttelse. Det som ligger ute av 4k riper, er bare fra web. fra netflix og lignende. og bitraten på de er lavere enn på vanlig 1080p blurays desverre  :)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
20% på let's deal med koden BF20.

 

De har allerede en god pris på Bose QC35 og med rabatten kommer prisen på 2999!

 

Bruk gjerne min vervelink om du ikke allerede er kunde hos let's deal.

(50 kr til meg om du handler innen 72 timer. Beklager om det ikke er tillatt, da fjerner jeg linken).

 

 

Freddy

Endret av Dysfunctional
Fjerner ref-link
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...