Gå til innhold

Markedsundersøkelse for skjortestropper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Jeg kan ikke annet enn å le. Troll eller ei, men jeg har faktisk savnet et slikt produkt. Jeg begynner i en jobb der uniformen består av en finskjorte. Jeg har har allerede hatt på meg uniformen, og jeg måtte ta skjorta nedi buksa i alle fall fem ganger i løpet av en arbeidsdag. Er så lite som skal til.

 

Om jeg kommer til å kjøpe det her og nå, er jeg litt usikker på. Jeg tok meg bryet med å fylle ut undersøkelsen i alle fall :) 

Lenke til kommentar

En skikkelig skjorte skal være så lang at den aldri kryper opp av buksnene. Gjør den det så hiv den, for da er den rett og slett feil i fasongen.

 

Du bør ideelt sett kunne få for- og bakstykke til å møtes mellom beina uten å måtte knipe i stykker bjellene.

Moten er dessverre slik at plaggene skal være både for korte og for trange, derfor får vi sånne tulleproblem som dette. 

Det er ikke problem å finne ferdigskjorter som passer, men om du vil gå opp et hakk så kjøp heller MTM eller bespoke, så slipper du å se ut som om mora di har kjøpt klærne dine. Eller se ut som om du trenger hjelpemidler for å kle deg. Latterlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...