Gå til innhold

..


ShakurTupac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spille 24/7? Hva er det hun konkret ikke er fornøyd med?

 

Det er jo ikke å være en drittsjef å gi vaktene til de ansatte som du som sjef føler gjør en god jobb.

Skal det være greit å gi vakter til de samme personene som hun har jobbet mest med hver måned og drite i resten av de ansatte?

 

 

 

Du utelater jo noe av det vesentlige jeg skrev. Dere har nylig hatt medarbeidersamtale og hun er tydelig misfornøyd med arbeidsinnsatsen din. Burde ikke det ha noe å si synes du?

Lenke til kommentar

 

 

Spille 24/7? Hva er det hun konkret ikke er fornøyd med?

 

Det er jo ikke å være en drittsjef å gi vaktene til de ansatte som du som sjef føler gjør en god jobb.

Skal det være greit å gi vakter til de samme personene som hun har jobbet mest med hver måned og drite i resten av de ansatte?

 

 

 

Du utelater jo noe av det vesentlige jeg skrev. Dere har nylig hatt medarbeidersamtale og hun er tydelig misfornøyd med arbeidsinnsatsen din. Burde ikke det ha noe å si synes du?

 

Joda men, det er ikke bare meg som er misfornøyd med sjefen. Alle er det på jobben, og det jeg vil fram til her er at hun har veldig svake eksempler på hvorfor hun er misfornøyd med jobben min. For det første har hun kun jobbet med meg 2 ganger, og det har vær ÈN hendelse hvor hun kom inn på kjøkkenet og såg at jeg snakket mens jeg kuttet opp paprika og vi hadde det travelt. Det var det eneste hun hadde tatt opp på medarbeider samtalen. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Spille 24/7? Hva er det hun konkret ikke er fornøyd med?

 

Det er jo ikke å være en drittsjef å gi vaktene til de ansatte som du som sjef føler gjør en god jobb.

Skal det være greit å gi vakter til de samme personene som hun har jobbet mest med hver måned og drite i resten av de ansatte?

 

 

 

Du utelater jo noe av det vesentlige jeg skrev. Dere har nylig hatt medarbeidersamtale og hun er tydelig misfornøyd med arbeidsinnsatsen din. Burde ikke det ha noe å si synes du?

 

Joda men, det er ikke bare meg som er misfornøyd med sjefen. Alle er det på jobben, og det jeg vil fram til her er at hun har veldig svake eksempler på hvorfor hun er misfornøyd med jobben min. For det første har hun kun jobbet med meg 2 ganger, og det har vær ÈN hendelse hvor hun kom inn på kjøkkenet og såg at jeg snakket mens jeg kuttet opp paprika og vi hadde det travelt. Det var det eneste hun hadde tatt opp på medarbeider samtalen. 

 

 

 

så hva er det du benekter i meldingen angående "spilling 24/7" ?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Spille 24/7? Hva er det hun konkret ikke er fornøyd med?

 

Det er jo ikke å være en drittsjef å gi vaktene til de ansatte som du som sjef føler gjør en god jobb.

Skal det være greit å gi vakter til de samme personene som hun har jobbet mest med hver måned og drite i resten av de ansatte?

 

 

 

Du utelater jo noe av det vesentlige jeg skrev. Dere har nylig hatt medarbeidersamtale og hun er tydelig misfornøyd med arbeidsinnsatsen din. Burde ikke det ha noe å si synes du?

 

Joda men, det er ikke bare meg som er misfornøyd med sjefen. Alle er det på jobben, og det jeg vil fram til her er at hun har veldig svake eksempler på hvorfor hun er misfornøyd med jobben min. For det første har hun kun jobbet med meg 2 ganger, og det har vær ÈN hendelse hvor hun kom inn på kjøkkenet og såg at jeg snakket mens jeg kuttet opp paprika og vi hadde det travelt. Det var det eneste hun hadde tatt opp på medarbeider samtalen. 

 

 

 

så hva er det du benekter i meldingen angående "spilling 24/7" ?

 

Jeg sa bare at hun får det til å hørres ut som om jeg bare sitter og leker på jobben og ikke gjør jobben min. Altså jeg vil fram til at hun kan ikke drite i å gi meg vakter bare fordi hun så at jeg snakte med de andre på kjøkkenet mens jeg kutter opp paprika.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at hun ønsker deg ut, de kutter vaktene slik på ansatte de ønsker det til. Det var en EKSTREMT dårlig ide å ta en sånn tone med sjefen din, jeg ville bedt om unnskyld og sagt at du skal skjerpe deg hvis hun vil gi deg en sjanse, og jobb ræva av deg. 

 

Hvis ikke dette er for sent. Husk at hun sitter med all makten og det er langt bedre å stå på hennes side. 

 

Uansett ville jeg begynt å søke andre jobber med en gang i tilfelle.

 

Du har jo alt å tape på å oppføre deg slik. Eneste andre alternativ ville vært å få de andre ansatte til å gi beskjed til noen høyere oppe hvis det er mulig, men spørs mtp på at det er en franchise.

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Move on, ikke bruk energi på denne pizzabakeren. Ta dette som læring og finn en annen jobb.

 

Et råd fra en med over 30 års arbeidserfaring: ALDRI ALDRI ALDRI ta den tonen mot dine overordnede. Fremstå som ultrapositiv, takknemlig for all kritikk (inkl uberettiget kritikk), si ja til alle oppgaver, be om råd om hvordan du kan forbedre deg. Gjør du dette konsekvent kan det plutselig være deg som sitter i sjefsstolen :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beklager å måtte si det Tupac, men her har du "drede" (som jeg vil anta de sier i Stavanger) deg skikkelig ut. Rogaland er fylket med størst arbeidsledighet, og det vil nesten være umulig å få seg ny jobb slik markedet er akkurat nå.

Hvis det ikke allerede er for seint, så vil jeg anbefale deg å unnskylde deg. Si at du skal skjerpe deg, og jobbe ræva av deg fremover, som PgUp sier. Uansett om du liker sjefen eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folkens, jeg var rimelig irritert fordi jeg har husleie, bilforsikring og et lån jeg må betale ned og itillegg er jeg bare 18. Jeg var helt sikkert ikke i verdens beste humør når jeg skrev den meldingen etter at jeg hadde snakket med henne dagen før om at jeg trenger å jobbe. 

Si dette til henne, og unnskyld deg  på det sterkeste hvis du vil beholde jobben.Bare å legge seg flat 

Lenke til kommentar

Folkens, jeg var rimelig irritert fordi jeg har husleie, bilforsikring og et lån jeg må betale ned og itillegg er jeg bare 18. Jeg var helt sikkert ikke i verdens beste humør når jeg skrev den meldingen etter at jeg hadde snakket med henne dagen før om at jeg trenger å jobbe. 

Yess, men det har jo alle andre også. Men ta det som en lærepenge. Så ville unnskyldt meg så fort som bare det. 

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

At de som gjør det bra får flere vakter, mens de som jobber dårlig får færre er ganske logisk. Det er jo prestasjonene i arbeidet som teller mtp. hvem som får vakter, ikke hvilke utgifter hver enkelt ansatt har. Det er da ikke sjefens problem at TS har de utgiftene. Tvert imot er det TS sitt ansvar å prestere bra nok på jobb slik at TS har råd til den livsstilen som TS beskriver.

Endret av stigfjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...