Gå til innhold

TEST: Asus RX 470 «Strix OC»


Anbefalte innlegg

 

 

Vanskelig å konkludere med at ex-mod Malvado er blodfan av AMD, men han forsvarer merket bra mot "de grønnkledte".

Greit nok det.

 

 

Nåda, avhengig av budsjett kan jeg anbefale alt av kongen på haugen som akkurat nå er 1080, tett følgt av 1070, så avhengig av hvilke spill du kommer til å spille og ikke minst budsjett og hvor ofte du oppgraderer så kan neste anbefaling bli enten RX 480 eller 1060 6Gb, jeg kommer aldri i livet til å anbefale 3Gb versjonen da det er stygg markedsføring fra Nvidia sin side der forbrukerne tror at de får en 1060 variant med kun litt mindre minne...

 

Det er heller ikke noen tvil om at både Nvidia og Amd har sine fordeler , med Freesync blir man ikke like låst som ved G-sync samt man får ofte svært gode skjermer om man begynner å gå opp på samme prisklasse som G-sync skjermene, byggekvaliteten på Nvidia kortene er slik jeg oppfatter det svært god og der har en del av partnerne til Amd en del å lære.

 

Akkurat nå føler jeg at RX 480 eksempelvis trenger seg en forbedring enten i form av priskutt eller en bedre revisjon som kan sørge for en økning på ytelsen i form av minst 10% uten at det går på bekostning av watt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...