Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nimrad skrev (37 minutter siden):

Noen som har erfaring med forhåndsbestilling av produkter via Komplett? Sender de litt i forkant så det ankommer på lanseringsdato eller?

Ja, som regel 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ganske så dødt i denne tråden til tross for at den nye S2 konsollen kommer denne uka.Da PS5 ble lansert så var det jo egen tråd der det ble postet hele tiden om levering,hvem som hadde fått bekreftelse osv….ikke noe hype for nye Nintendo?

Hva er det jeg ikke har fått med meg…..

Endret av Blu-Boss
Skrevet (endret)
Blu-Boss skrev (36 minutter siden):

Dette forumet er ikke slik det var for 5 år siden. PS5 pro har heller ikke blitt noe hype på dette forumet.

Endret av PosteMonopolet
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Blu-Boss skrev (1 time siden):

Ganske så dødt i denne tråden til tross for at den nye S2 konsollen kommer denne uka.Da PS5 ble lansert så var det jo egen tråd der det ble postet hele tiden om levering,hvem som hadde fått bekreftelse osv….ikke noe hype for nye Nintendo?

Det har vært en nedadgående trend helt siden PS3-generasjonen. Samtidig har jo Nintendo vært litt på siden av de to andre siden Wii kom. Jeg gleder meg stort til nytt Mario Kart i helga hvertfall. Ble bare litt skuffet over at det ikke var den fysiske utgaven som kom med i bundle-en.

Skrevet
Nimrad skrev (1 time siden):

Noen som vet om de nye GameCube-kontrollerne blir å få kjøpt her til lands?

Ikke hørt noe. Men ingen av disse offisielle kontrollene har vært tilgjengelig for oss her på berget sånn sett. Før kunne man bestille igjennom den tyske Nintendo siden, ordnet meg 4 stk. N64 kontrollere der når de ble lansert. Men det er ikke mulig lengre.  

Forøvrig hørte jeg med komplett i dag angående når de sender ut bestillingene, og fikk opplyst om at dette ble gjort på lanseringsdato. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Mala skrev (4 timer siden):

«Forøvrig hørte jeg med komplett i dag angående når de sender ut bestillingene, og fikk opplyst om at dette ble gjort på lanseringsdato

Det var jo veldig sent da.Kunder får da ikke konsollen før neste uke.

Endret av Blu-Boss
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Mala skrev (4 timer siden):

Forøvrig hørte jeg med komplett i dag angående når de sender ut bestillingene, og fikk opplyst om at dette ble gjort på lanseringsdato. 

Jeg hørte også med Komplett i dag, og de hadde «dessverre ingen informasjon om utsending av bestillingene». Forrige onsdag sa de at de nok «sendte ut så fort de var på lager».

• Liker 1
Skrevet
Nimrad skrev (28 minutter siden):

Jeg hørte også med Komplett i dag, og de hadde «dessverre ingen informasjon om utsending av bestillingene». Forrige onsdag sa de at de nok «sendte ut så fort de var på lager».

Så alt avhanger av hvem man snakker med altså 😛 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Mala skrev (5 minutter siden):

Så alt avhanger av hvem man snakker med altså 😛 

Jeg tipper hen som sa det blir sendt ut når på lager ikke hadde peiling på hva slags produkt vi snakker om 😛 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

På Elkjøp står min forhåndsbestilling som Forventet levering 6. juni 2025. Jeg snakket med de og idag i Kristiansand og de regnet med den kommer den 6 Juni som det står på nettsiden. 

• Liker 1
Skrevet
PosteMonopolet skrev (9 timer siden):

Dette forumet er ikke slik det var for 5 år siden. PS5 pro har heller ikke blitt noe hype på dette forumet.

Nintendos promotering av Switch 2 legger ikke akkurat opp til mye diskusjon. Alle vet at Switch 2 er en kraftigere Switch 1. Selv brukergrensesnittet/hovedmenyen er uforandret.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Nizzen skrev (2 minutter siden):

Hvilket spill er det folk gleder seg til på Switch 2? :)

jeg skulle gjerne hatt mere Zelda Botw 2 content 🤗

Gleder meg aller mest til Mario Kart,men blir nok å kjøpe Donkey Kong Bananza også. Også ser jeg frem til det neste Mario spillet. Håper vi får både en god plattformer og Mario Odessy 2.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, RosaGnom said:

Gleder meg aller mest til Mario Kart,men blir nok å kjøpe Donkey Kong Bananza også. Også ser jeg frem til det neste Mario spillet. Håper vi får både en god plattformer og Mario Odessy 2.

Donkey Kong Bananza skal kjøpes, det er snikers og twist 😁

• Liker 1
Skrevet
BadCat skrev (31 minutter siden):

Det er vanskelig å forsvare denne gatekeeperen når man får spillbærbar med RTX 4070 for 13k og Ultimate 2Ç Gamepad for 350 kr.

Er det egentlig det? Jeg har begge deler. Når NES ble utgitt i 1985 ble den solgt for 179 dollar ved lansering, men hvis du justerer prisen for inflasjon, ville det koste deg 523 dollar i 2025. Det er da altså dyrere enn en nintendo switch 2.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
RosaGnom skrev (3 timer siden):

Hvorfor ikke Galaxy 3?? Jeg føler potensialet er større der med alle de mulighetene som kan ligge i det universet (ikke bare bokstavelig 😘). Jeg tror personlig ikke det er så mye mer å hente i et nytt «Odessey»

Skrevet
svenka skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke Galaxy 3?? Jeg føler potensialet er større der med alle de mulighetene som kan ligge i det universet (ikke bare bokstavelig 😘). Jeg tror personlig ikke det er så mye mer å hente i et nytt «Odessey»

Fordi min personlige preferanse er Odessey. Liker også Galaxy. Sier ikke neitakk,men hvis jeg måtte velge hadde det blitt Odessey.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...