Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

PÃ¥inter skrev (31 minutter siden):

Ja, lov å ønske seg.....

Dæven, grei kvalitet på den listen der! Åpenbart tøys, men veldig mange av spillene de har hentet fra virkelige bekreftede titler er svært lovende. De burde vise listen til Nintendo, for flere av de nyankomne titlene hadde jeg kjøpt usett

Endret av Måsadåtten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (1 time siden):

Merkbart dårligere oppløsning på skjermen kontra TVen. Så jeg vil gjerne se at det blir 1080p :) 

Den kommer uansett til å kjøre dårligere grafikk i håndholdt modus, uavhengig av oppløsningen på skjermen.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (6 minutter siden):

Den kommer uansett til å kjøre dårligere grafikk i håndholdt modus, uavhengig av oppløsningen på skjermen.

En må vel håpe at det kommer en bedre chip også, som kan øke grafikken på den håndholde skjermen også. Selvom den selvsagt vil yte best i docked-modus :)

Lenke til kommentar
bshagen skrev (17 timer siden):

En må vel håpe at det kommer en bedre chip også, som kan øke grafikken på den håndholde skjermen også. Selvom den selvsagt vil yte best i docked-modus :)

Slik ryktene var nå så var det vel samme brikken som nå.

Kanskje de bytter til OLED, men det er jo Nintendo så gidder ikke håpe på noe fantastisk skjerm fra dem. 

Mine tanker om denn New Nintendo Switch:

  • Større skjerm med samme oppløsning i samme size eller litt større chassis som eksisterende Joycons passer på.
  • Større batteri for å kunne kjøre brikken på samme hastighet som dagens i dock, og docket overklokket i forhold til dagens Switch
  • 8GB RAM
  • 128GB Lagring internt 
  • Ny Dock med 4K output, Switchen støtter 4K, men ser begrenset bruk i spill.
  • Nye Joycons som kun kan monteres  på New Nintendo Switch med bedre grep, forbedret stikke, analoge triggers med feedback og en eller annen New Nintendo Switch eksklusiv funksjon (Kamera eller noe annet vås) og forbedret HD Rumble.

 

 

Lenke til kommentar

Ikke for å styre debatten vekk men; fikk nylig Switch av frua... jeg har pc og ps4 fra før av, og lite forhold til nintendo... fader så positivt overrasket jeg er av den konsollen... spille BOTW på sofaen mens hun ser på tv... men hun kaprer den stadig for å spille mario.... så en ny switch om litt hadde passet bra. Hun som nevnte at vi kanskje må kjøpe en til....  med en ny oppgradert modell som kan spille coop med den gamle, det hadde vært helt supert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
elborgo skrev (45 minutter siden):

Ikke for å styre debatten vekk men; fikk nylig Switch av frua... jeg har pc og ps4 fra før av, og lite forhold til nintendo... fader så positivt overrasket jeg er av den konsollen... spille BOTW på sofaen mens hun ser på tv... men hun kaprer den stadig for å spille mario.... så en ny switch om litt hadde passet bra. Hun som nevnte at vi kanskje må kjøpe en til....  med en ny oppgradert modell som kan spille coop med den gamle, det hadde vært helt supert.

Ganske sterke rykter om en oppgradert modell som skal etter det ryktet sier annonseres snart. Kan være fake rykter, men er snart 4 år siden Switch kom på markedet og Nintendo pleier å komme med flere modeller i løpet av en konsolls liv. Så langt kun to modeller, og ingen sterkere a la new 3ds. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...