Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order is the latest entry in the acclaimed Marvel Ultimate Alliance series, which is now making a return after 10 years being completely missing in action; this time as a Nintendo Switch exclusive that will be releasing on the 19th of July.

https://gamefragger.com/multiplatform/fighting_games/marvel-ultimate-alliance-3-gets-new-gameplay-trailer-that-shows-off-miles-morales-a15833

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men i helvete! Lå prisvarsel i mailboxen min i dag (mottatt i går) om at Switch Pro controlleren var nedsatt til bare 359kr hos CDON, å selvsagt så var jeg så oppslukt med Starbound hele gårdagen at jeg ikke sjekket mailen før i dag, å nå er selvsagt tilbudet over! Har venta dritlenge på et saftig tilbud på denne å så misser jeg det selvsagt  :wallbash:

Har send support en forespørsel å smiska litt. Får håpe det hjelper :p

Endret av XtaZ
Skrevet

Men i helvete! Lå prisvarsel i mailboxen min i dag (mottatt i går) om at Switch Pro controlleren var nedsatt til bare 359kr hos CDON, å selvsagt så var jeg så oppslukt med Starbound hele gårdagen at jeg ikke sjekket mailen før i dag, å nå er selvsagt tilbudet over! Har venta dritlenge på et saftig tilbud på denne å så misser jeg det selvsagt  :wallbash:

Har send support en forespørsel å smiska litt. Får håpe det hjelper :p

Jeg var inne og så på det tilbudet. Det var en tredjepartskontroller som Prisguiden linka til feil. . . Så du gikk ikke glipp av stort.

Skrevet (endret)

Moderatormelding

Fjernet 4 innlegg som er offtopic. For spørsmål eller tilbakemelding, kan dere kontakte meg på PM eller legge igjen en tilbakemelding på forumet. Dette innlegget skal ikke besvares eller kommenteres her inne.

Endret av Krozmar
Skrevet (endret)

Er ganske stort salg på eShoppen til Nintendo Switch for tiden, så i kveld gikk jeg til innkjøp av Night in the Woods (-30%, 106 kr) og One Eyed Kutkh (- 80% om jeg husker rett, 8 kr). Gleder meg! :)

Endret av fnwilborn
Skrevet

Ikke overrasket over at Switch går forbi PS4. Den har fått mange gode titler i tillegg til Nintendos egne eksklusiver som alltid er blant de beste spillene på sin generasjon. Synes også brukergrensesnittet er veldig enkelt og greit, i motsetning til PS4 sitt utall menyer og undermenyer.

For meg som åpenbart ikke har de samme evner til å fange opp oppløsning og fps som enkelte andre så er det heller ingen merkbar forskjell på ytelsen.

Skrevet

Det var en liten bug i Switch-versjonen av Final Fantasy VII som gjorde at field-musikken startet på nytt hver gang etter en kamp. Denne er nå fikset i den siste patchen.

Skrevet

Mario maker 2 limited edition koster 589 på eshop, selve spillet + 1 år med switch online. Forhåndsbestiller man får man en kode man kan bruke for å få en stylus sendt i posten.

Tror ikke man vil finne den fysiske utgaven til samme pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...