Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nintendo of Europe has confirmed that the Nintendo Switch Presentation 2017 livestream will be broadcast in Japanese with English voiceover.

Jaja, vi får se. :) Jeg kan ikke se for meg at Maxwell-ryktet er reelt. Annet enn at det muligens var del av første gen dev kit, som det har blitt synset om, før Pascal var klart til å sendes ut. :)

Nintendo UK har forresten sagt at Jan 13 presentasjonen blir på japansk med engelsk voice-over...:/

http://nintendoeverything.com/nintendo-switch-presentation-2017-live-stream-will-be-broadcast-in-japanese-with-english-voiceover/

;)

Endret av PÃ¥inter
Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

håper Nintendo "comes out of left field" og viser frem en Switch med en unik Nvidia chip de har samarbeidet om: topp hemmelig og veldig kraftig :D 8) 

Skrevet (endret)

An ex-Ubisoft employee has said that the upcoming Nintendo Switch may not come with enough processing power to support current-generation game ports and it could pose a problem for third-party developers.

Disse ex ansatte altså....humrer

Det er vel det folk som har sett på informasjonen som er tilgjengelig har kommet frem til og uttrykt bekymring for i lang tid også. Spent på hvordan Switch sin versjon av Skyrim kommer til å se ut på en stor skjerm.

Endret av bo1e
Skrevet

An ex-Ubisoft employee has said that the upcoming Nintendo Switch may not come with enough processing power to support current-generation game ports and it could pose a problem for third-party developers.

Disse ex ansatte altså....humrer

Det er vel det folk som har sett på informasjonen som er tilgjengelig har kommet frem til og uttrykt bekymring for i lang tid også. Spent på hvordan Switch sin versjon av Skyrim kommer til å se ut på en stor skjerm.

Mest sannsynlig feier Nintendo de andre konsollene av banen, som vanlig, ved å levere 60FPS på spillene sine. Det burde flere strebe etter.

Skrevet

Siden jeg kjøpte PS4Pro så tenkte jeg å stikke til Gamestop å bytte inn den gamle PS4 maskinen og endel spill. Kult at det er så kort tid til den kommer. Bare synd det ser ut som Zelda ikke kommer på lansering i EU.

Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

Det her har jeg ventet på, la inn en bestilling nå på nintendo switch nå hos gamezone.+2spill :D

5 000?!

Skrevet

Nice! Dagen etter Nintendo har hatt sin konferanse og vi forhåpentlig har pris så stikker jeg til Gamestop å sikrer meg en maskin. Synes det er skikkelig kult at spillene blir på cartridges igjen :p

Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

jeg trenger bare mario kart, zelda og donkey kong, så er jeg set :D

Skrevet

jeg trenger bare mario kart, zelda og donkey kong, så er jeg set :D

Mario Kart, Mario 3D (og evt 2D om det kommer) er minimum for meg, Zelda muligens også. Er DK mulig launch title? Også interessert i Loyka Lee eller hva det heter, når det kommer ut.

Skrevet

Yoko Laylee :)

Håper på de nevnte spillene selv, samtidig som det hadde vært ekstremt kult med noe helt nytt! Håper de har et ess i ermet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...