Gå til innhold

Er techbay.no konkurs?


Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer med techbay nu om dagen?

 

Bestilte ny PC på netonnet den mottatt 2016-07-17, mottok dem igår.

techbay.no derimot, nå er det 10 dager siden jeg bestilte, det burde da ikke være normalt? de svarer ikke mail,  siden blir ikke oppdatert på techbay.no selvom man betalt for lengst.

 

NY pcen har stått å samlet støv i par dager nå pga techbay treghet. Begynner snart å tro de pengene- er bortevekk og det er også Techbay.

 

Handlet der før og vært fornøyd men nå ser det ut som -teh end- nærmer seg.

 

Erfaringer?

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan gå god for Techbay. Seriøst, men som Kyrre sier er det bare en ansatt.

 

Jeg bestilte noe småtteri (brevpost) i går tidlig. Fikk mail kl 15.00 i går om at det var postet. Ligger vel kanskje hjemme i postkassen allerede nå.

 

Fra techbay.no? Jaja, skulle de finne på å sende i dag så kan jeg vente det om 7 dager, totalt 20 ventedager, veldig veldig dårlig. Ingen beskjeder, ingen oppdateringer, ingen mail, well done Techbay.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

 

Jeg kan gå god for Techbay. Seriøst, men som Kyrre sier er det bare en ansatt.

 

Jeg bestilte noe småtteri (brevpost) i går tidlig. Fikk mail kl 15.00 i går om at det var postet. Ligger vel kanskje hjemme i postkassen allerede nå.

 

Fra techbay.no? Jaja, skulle de finne på å sende i dag så kan jeg vente det om 7 dager, totalt 20 ventedager, veldig veldig dårlig. Ingen beskjeder, ingen oppdateringer, ingen mail, well done Techbay.

 

Men gadd du å ringe da?

Lenke til kommentar

Ferietid når han 2-3 poster ovenfor bestilte noe og fikk bekreftet at varen var sendt? Jeg derimot, betalt, bestilt for 13 dager siden, ingen beskjeder, ingen pakke, ikke noe resposns hos dem... Service for øyeblikket er på 0, kan ikke bli verre.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Skal være enig med deg Nagina, men samtidig har jeg litt sympati for butikker som Techbay som faktisk våger å drive en så lite lønnsom nisje butikk.

 

Det kan jo være greit å ta en telefon eller sende en mail og høre hva forsinkelsen gjelder?

 

Jeg har ventet lenge nok på pakker fra Digitalimpuls også... Men når jeg bestiller spesielle produkter som dette har jeg mer tålmodighet. 

Lenke til kommentar

Ferietid når han 2-3 poster ovenfor bestilte noe og fikk bekreftet at varen var sendt? Jeg derimot, betalt, bestilt for 13 dager siden, ingen beskjeder, ingen pakke, ikke noe resposns hos dem... Service for øyeblikket er på 0, kan ikke bli verre.

 

Ring.

Så oppdaterer du oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferietid når han 2-3 poster ovenfor bestilte noe og fikk bekreftet at varen var sendt? Jeg derimot, betalt, bestilt for 13 dager siden, ingen beskjeder, ingen pakke, ikke noe resposns hos dem... Service for øyeblikket er på 0, kan ikke bli verre.

Litt spesielle deler som f.eks ting til vann er det ganske lang bestilingstid. Mye bestilles fra Slovenia etter som jeg forstår, 1 måned ventetid er helt vanlig. Lite vits å klage på dette, må det bestilles tar det tid uansett hvor du henter det fra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...