Gå til innhold

Rett til å kjøre lastebil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

At det er nyansert i noen tilfeller betyr ikke at det er nyansert, punktum.

At det finnes tilfeller betyr at det er nyansert, punktum. Ingen nyanse betyr aldri/alltid, alle/ingen.

 

Du kan godt mene det er altfor lite nyansert, men nyansert er det likevel.

Hvis du var like nyansert i din første kommentar så kunne vi blitt enige med en gang om at utvalgte deler av lover kan være nyanserte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Husk at for at enkelte liberalister eksisterer ikke nyanser. Nyanserte løsninger passer ikke. AtW

Allikevel er det den gjeldende politikken som fører til unyanserte forbud.
Våpenlovene er nyanserte
Javel? Såvidt jeg vet er det like ulovlig å gå med en 22 kaliber i skogen som det er å gå med en 12.7 mm på kjøpesenteret.
Har alle eller ingen retten til å eie/bruke våpen? Eller... er det mer nyanserte og noen kan ha visse våpen i visse tilfeller og i visse situasjoner?

At det er nyansert i noen tilfeller betyr ikke at det er nyansert, punktum.

 

Har du en ordbok tilgjengelig...?

Lenke til kommentar

Dette problemet vil løse seg selv da det i løpet av femti år vil være forbudt for mennesker å føre motorvogn overhodet.

 

Det neste problemet blir å forby hacking av selvkjørende motorvogner.

50 år? Jeg tror du undervurderer den teknologiske utviklingstakten og hvor sterkt selvkjørende biler er ønsket.. På verdensbasis dør det 1,25 millioner i trafikken hvert år. Med selvkjørende biler ville de aller fleste av disse livene blitt spart. I 2017 har teknologien høy gadgetfaktor, men dette vil ta markedet med storm når det først kommer og bli påbudt raskere enn vi aner. Spesielt i land med høy terrorfare/terrorfrykt og land med høye ulykkestall.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

 

Dette problemet vil løse seg selv da det i løpet av femti år vil være forbudt for mennesker å føre motorvogn overhodet.

 

Det neste problemet blir å forby hacking av selvkjørende motorvogner.

50 år? Jeg tror du undervurderer den teknologiske utviklingstakten og hvor sterkt selvkjørende biler er ønsket.. På verdensbasis dør det 1,25 millioner i trafikken hvert år. Med selvkjørende biler ville de aller fleste av disse livene blitt spart. I 2017 har teknologien høy gadgetfaktor, men dette vil ta markedet med storm når det først kommer og bli påbudt raskere enn vi aner. Spesielt i land med høy terrorfare/terrorfrykt og land med høye ulykkestall.

Selv tror jeg 15-20, men tenkte å ikke skape noen debatt om akkurat det så jeg la til en liten margin :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kanskje man skulle hatt sikkerhetsklarering for å ta lappen på noe mer en klasse B.

Nei, tror ikke egentlig det hadde gjort så mye fra eller til.

 

Nei, folk tar neppe lastebillappen med det formål å pløye over folk med lastebil når de har fått den. Det ville kanskje ha hjulpet å sikkerhetsklarere ALLE, så man fikk luket ut de verste galningene fra å få lappen på noe som helst, få kjøpt lovlige våpen osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...