Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som vet hvordan man får skill points i pro clubs?

Spille kamper

Ja, så klart, men tror ikke at man får for dropins for eksempel. 

Er dette bekrefta? Litt synd i så fall, med tanke på at det systemet dei har no faktisk oppfordrar til lagspel på drop-in i staden for å prøve å gjere mest mogleg med ball når ein fyrst får den. 

Jeg fant denne.

http://twinfinite.net/2016/09/fifa-17-how-to-get-skill-points/

Skrevet

Sitter på 678 000 coins nå, trur dere prisene på spillerene kommer til å synke over helga?

Ikke på raske PL/LLBVA-spillere. Spillere i sjiktet 1000-3000 kommer sannsynligvis til å falle litt.

Skrevet

Nettop testet spillet. Må si det er skuffende at de ikke har byttet eller forbedret kommentatorene siden fifa 16. Liker å ha på kommentatorene under kampene, men orker ikke høre dem gjenta seg selv og komme med akkurat det samme som på 16! :nei:

Skrevet

Klarer ikke å score mot CPU på Legendary :(. Fikk anbefalt Legendary av spillet etter åpningskampen. Har spilt fire kamper nå uten mål. Slipper ikke inn noe heller da men. Noen som sliter med det samme?

Skrevet

Kva synes du? Litt synd at ein må ha ein klubb for å utvikle spelaren, det vil jo gjere det vanskeleg i seg sjølv å finne klubb.

Er noen som sier at man får points når man får +1 overall. Jeg har ikke fulgt med på det.Jeg etterlyser først og fremst litt offisiell info fra EA.

Anbefaler communities for å finne klubb.

Skrevet (endret)

Leste flere plasser at vi som hadde forhåndsbestilt skulle få 5 draft-tokens, men jeg har ikke fått noen. Noen som vet noe om dette? (vanlig forhåndsbestilling)

Endret av Momspaghetti
Skrevet

Spillet gikk så jævlig til helvete med 1.01. Er det mulig??? Demo og early access var 50 ganger bedre enn dette makkverket.

Bring on 1.02

Huh? Syns spillet er bedre enn på demo nå. Storkoser meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...