Gå til innhold

Noen spill du mistet interessen for pga nerder?


Anbefalte innlegg

Tenker på folk på nettet. Som oftest fjotter som føler de må presse deres meninger og gjøre et spill cringe worthy. Jeg såg faktisk en video av noen som kommenterte over en video, altså de fant personen som kommenterte, aka kommentatorene som kommenterte over en LP fant personen så irriterendes at de aldri vil spille det spillet pga hele atmosfæren er ruinert pga slike folk.

 

For eksempel så har jeg et sterkt cringe og irritasjon over AVGN, Nostalgia Critic, Angry Joe bare for å nevne noen eksempler. Det faktumet at Egoraptor og JonTron har alliert seg med AVGN gjør det bare mer grunn til å mislike dem mer, før bare fant jeg dem smålig uinteresant innenfor Game Grumps, virker dumme men ikke noe jeg direkte mislikte, nå er de derimot svarte listet for meg.

 

Men for å komme til poenget, jeg kan for eksempel aldri spille Super Metroid pga ScrewAttack har det som trademark, en slags webside som jeg ikke liker, som er angrepet Samus bruker i spillet. Jeg kan for eksempel ikke like Zelda 1 lenger pga forbarska seksuelle vitser på nettet som en 12 åring ville synes er kjempe morsomt. Dette har ikke noe med å være hipster å gjøre. Ringenes Herre er elsket av mange og den liker jeg, tror det er bare at mange som liker den har en mer rimelig måte å vitse på og ikke fult av manchildren mer eller mindre som gjør det holdbart. Er mer at atmosfæren eller opplevelsen blir bare ødelagt at det er grunnen for å si det slikt.

 

Det var en video men ser ut som den er blitt slettet av brukeren, men uansett det var en person som de syntes var en irritabel person som kommenterte og personen som virkelig syntes spillet var gøy kunne ikke spille det igjen. Tror det het "Eternal Darkness: Sanity's Requiem" som retsupurae laget en kommentar over for lenge siden.

 

Jeg bare lurer på om du har hatt slike opplevelser selv eller om det bare er meg?

Endret av Riki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok bare du. Høres veldig spesielt ut. 

 

Om jeg spiller et spill en kompis ikke synes er gøy gir jeg F. vice verca.

Nei nei. Om venner har meninger er helt ok. Jeg snakker om sosial rejects. Altså folk som er opphengt på en søppel dynge av en YouTube kanal som har mye påvirkelser på nettet at det rett og slett ødelegger hele spill opplevelsen når slikt popper opp i hodet. Forum snakk eller venner er noe helt annet og helt normalt, diskusjon er bare helt topp!

Endret av Riki
Lenke til kommentar

 

Det er nok bare du. Høres veldig spesielt ut. 

 

Om jeg spiller et spill en kompis ikke synes er gøy gir jeg F. vice verca.

 

Nei nei. Om venner har meninger er helt ok. Jeg snakker om sosial rejects. Altså folk som er opphengt på en søppel dynge av en YouTube kanal som har mye påvirkelser på nettet at det rett og slett ødelegger hele spill opplevelsen når slikt popper opp i hodet. Forum snakk eller venner er noe helt annet og helt normalt, diskusjon er bare helt topp!

Det blir litt som når du begynner å prate religion, man får stygt til alt som har med religion å gjøre.

Lenke til kommentar

Virker som at du har en ganske unik mening rundt dette,
ett spill blir da virkelig ikke bedre eller dårligere av andres mening rundt spillet.

La oss si du hadde spillt ett spill ferdig og syntes det var kjempebra,
og så kom noen av de Youtuberne du misliker å prater om det,

skal du da plutselig hate spillet? :p

Det er heller ingen som tvinger deg til å se på AVGN, JonTron osv. :)

Endret av Malmern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er heller ingen som tvinger deg til å se på AVGN, JonTron osv. :)

Jo. Den hersens støgge thumbnailen påminner meg hver gang jeg søker noe game relatert uten å ha sett noe som helst på kanalen deres så anbefaler youtube meg slikt søppel når jeg ser på et gameplay video av et spill jeg liker. Det er ganske irriterendes. Dessuten så er det ingen som tvinger folk å ikke kommentere på ting de liker også :p jeg kan gjøre det slikt. For å oppsumere, til og med denne personen er enig i meg når det kommer at innholdet ikke er noe som helst interesant.

 

Kanskje litt bra fordi det er sykt mye søppel på YouTube som er en bra begrunnelse på kvantitet og folk som elsker å samle på søppel. Det er kanskje derfor vi har kvalitetskontroll på TV og filmer hvis ikke har alt bare blitt søppel mer eller mindre.

Men som sagt det ser uansett ut som at de har skjønt at søppel dumt clickbait innhold på youtube og ting som forminsker folks IQ må kritiseres. Vil også påstå Simpsons og South Park er delvis det samme, men det er kvalitetssøppel iallfall.

Lenke til kommentar

Lukter litt troll av denne tråden her. Girvlite mening å skulle mislike Zelda 1 pga noen vitser? Come on..

Troll = aka kontroverse meninger som ikke sammenhenger med sauer på nettet. Hørt den før, har likens effekt å kalle alle for en rasist, med andre ord det er ganske ofte brukt og betyr ikke noe som helst lenger :p

 

Foretrakk helst når troll betydde et monster eller noe. Men men.

Endret av Riki
Lenke til kommentar

Du høres ut som litt av en idiot. Sorry, men herregud at du lar noe så tåpelig ha noen som helst virkning på hva du liker og gjør.

Vel idioter sluker jo alt fra nettet selv om de egentlig ikke kanskje ikke liker det. Det kalles å ikke ha kvalitets kontroll. Så du kan like all slags nettsøppel på den måten, selv om i nymoderne tid ser det ut som flere blir kritisk på mye av driten som blir kastet ut på sider som YouTube. Så jeg kaller heller folk som sluker slikt rått som de sanne idiotene, de er like nyttige som Social justice warriors, vestlige nymoderne feminister, cucks, bare for å nevne i fleng, eller for å oversette folk uten noe som helst kritisk sans for hva som er dårlig søppel eller ei.

 

Men som sagt, folk begynner å skjønne det så det er derfor folk kritiserer slikt på nettet. Bare for å nevne et perfekt eksempel.

Endret av Riki
Lenke til kommentar

Vel idioter sluker jo alt fra nettet selv om de egentlig ikke kanskje ikke liker det. Det kalles å ikke ha kvalitets kontroll. Så du kan like all slags nettsøppel på den måten, selv om i nymoderne tid ser det ut som flere blir kritisk på mye av driten som blir kastet ut på sider som YouTube. Så jeg kaller heller folk som sluker slikt rått som de sanne idiotene, de er like nyttige som Social justice warriors, vestlige nymoderne feminister, cucks, bare for å nevne i fleng, eller for å oversette folk uten noe som helst kritisk sans for hva som er dårlig søppel eller ei.

 

For all del, ingen kan nekte deg å mislike Nostalgia Critic, AVGN osv.,

men hvorfor lar du meningene dems påvirke hvilke spill du liker?

 

Og bare fordi du synes noe er søppel,

så betyr ikke det at det er objektivt dårlig,

bare subjektivt,

dine/andres meninger er ikke sannheten for alle,

bare for deg/dere,

dessuten så er sannhet noe som endrer seg etterhvert som man blir eldre og har opplevd flere ting,

f.eks de aller fleste unger liker barnetv,

men synes det er noe herk når man blir litt eldre,

det samme kan man si om visse Youtubere også,

det er jo bare å se på gjennomsnittsalderen til fansa til f.eks PewDiePie,

det er ikke sikkert den går merkbart opp etterhvert som åra går,

det gjenstår å se.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...