Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så lenge mongoen får fyken etter dette (noe han helt klart bør) så overlever jeg uten CL enda en sesong.

United var da i CL denne sesongen?

 

 

Men ikke sesongen før. Selv om vi skulle klare topp 4 etter siste runde så er det ufortjent. Eneste grunnen til at vi hadde sjansen var fordi City ga den til oss. Hadde sikkert driti oss ut i gruppespillet igjen med LvG... Løk

Lenke til kommentar

Vi har glimtvis spilt bra fotball, det beste eksempelet er mot City april 2015, og før vi raknet totalt mot Leicester høsten 2014. Men tror aldri jeg har sett 90min med god fotball under LvG. Sier forøvrig litt at jeg må tilbake til hans første sesong, før jeg kommer på kamper der jeg underveis tenkte at nå ser det bra ut. Hadde kanskje noe med Moyes å gjøre men...

Endret av blured
Lenke til kommentar

Skuffet av spillerne, skulle tro de ikke var interessert i CL neste sesong... Dog, WHU skal ha for innsats, hadde de ikke pensjonert stadion så tror jeg ikke de hadde vært like gode. Dårlig timing, men fortsatt elendig kamp av United. Bare trist, blir litt likegyldig nesten.

Lenke til kommentar

Skuffet av oppførsel til fansen før og under kamp, men utrolig stolt av spillerne! Vi har faktisk ikke overprestert i år, underprestert om noe.

 

Elsker Michail Antonio. Skulle ønske hans mål var vinnermålet (sånn bortsett fra Noble). Vi sitter igjen med en stadion og et emblem neste år uten mye "sjel", men det har stallen til de grader. Bilic som sjefen til Noble, Antonio, Payet, Adrian... drar til og med Carroll i samme slengen. Synd at vi ikke får en eneste med i troppen til England. Føler at mellom Noble, Cresswell, Antonio og Carroll burde vi i alle fall ha med 1.

 

Jaja, nok om det. Farewell Boleyn. Glad for at jeg har kommet meg dit en del ganger og fått noen gode opplevelser. Blir utrolig trist å forlate stadion. Litt katastrofe av FA å ikke gi oss hjemmekamp i siste kamp. Fin måte å avslutte på da. 3-2 og siste skalpen som trengtes av topp 6.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...