Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Fordi vinkelen aldri vil bli slik at sollyset lyser opp undersiden av skyene på en flat jord.

 

Kan du i så fall illustrere hvordan det er mulig?

Kan du vise oss hvordan det er mulig at en sol som påstås å være 93 millioner km ute i verdensrommet kan lyse uder skyene her på jorden ?

 

Jeg trenger ikke å illustrere noe for deg fordi det bildet vi snakker om ER tatt på en flat jord. Den jorden vi bor på ER flat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har aldri forklart noe "fakta" fordi dere ikke vet noe som helst annet enn de løgnene vi alle blir fortalt på skole, av satanistene i NASA og av media.

De har fortalt oss disse løgnene fordi de har en ond agenda, og derfor vil de at vi skal tro på dissse løgnene, slik at vi skal bli vllige brikker i deres onde agenda.

 

Dere vet ikke hva som er "fakta" og dere vil tydeligvis ikke vite det heller.

 

Sannheten er at jorden er flat, slik Gud skapte den, og slik Gud også forteller oss i Bibelen.

 

Ok. Enda en gang er enkle spørsmål besvart med at NASA lyver, og at vi er satans barn, og igjen har vi fått servert at vi ikke vet hva som er fakta. Bare for en gangs skyld, kan vi ikke få et ordentlig svar? Jeg spurte om flyruter på den sørlig halvkule. Kan ikke du prøve å forklare hvorfor du åpenbart mener at det jeg skrev er feil og, ikke minst, hvorfor?? Når vi ikke vet hva som er fakta, da må jo du opplyse oss, og ikke bare komme med NASA og Gud. Jeg kom med helt konkrete spørsmål om helt konkrete og relevante tema, og jeg spør pent om du har et svar eller ikke. Synes du det er for mye forlangt? 

Lenke til kommentar

Så du kunne ikke det? For et sjokk

Du trenger ikke å late som at jeg ikke kunne vise deg dette, for det bildet vi snakker om er jo tatt på en flat jord og er godt nok for å vise hvordan det virker på en flat jord.

Hva er bedre for å vise hvordan dette virker på en flat jord enn et bilde som er tatt på er flat jord ?

Lenke til kommentar

Ok. Enda en gang er enkle spørsmål besvart med at NASA lyver, og at vi er satans barn, og igjen har vi fått servert at vi ikke vet hva som er fakta. Bare for en gangs skyld, kan vi ikke få et ordentlig svar? Jeg spurte om flyruter på den sørlig halvkule. Kan ikke du prøve å forklare hvorfor du åpenbart mener at det jeg skrev er feil og, ikke minst, hvorfor?? Når vi ikke vet hva som er fakta, da må jo du opplyse oss, og ikke bare komme med NASA og Gud. Jeg kom med helt konkrete spørsmål om helt konkrete og relevante tema, og jeg spør pent om du har et svar eller ikke. Synes du det er for mye forlangt? 

Jeg vet hva som er fakta. Men dere vet det ikke, dere tror at jorden er en rund ball fordi dere har lært dette på skolen, samt at NASA foteller oss dette hele tiden for å vedlikeholde løgnen, og sikre at de fleste fortsatt tror at vi bor på en rund balljord.

 

Når det gjelder disse flygningene du snakker om, så kunne det jo hende at disse dataene er fra en flat jord siden den jorden vi bor på jo ER flat, og at dere bare tror at disse dataene er fra en balljord fordi NASA sier det.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å late som at jeg ikke kunne vise deg dette, for det bildet vi snakker om er jo tatt på en flat jord og er godt nok for å vise hvordan det virker på en flat jord.

Hva er bedre for å vise hvordan dette virker på en flat jord enn et bilde som er tatt på er flat jord ?

Det er dine/deres ekstraordinære påstander som må underbygges.

Lenke til kommentar

Det er dine/deres ekstraordinære påstander som må underbygges.

Hvorfor skal jeg bevise noe når det er dere som kommer med ekstraordinære påstander om at jorden er en rund ball ?

 

Det bildet vi dikuterer, samt alle andre bilder, er tatt på vår flate jord,og og derfor viser det jo hvordan det virker på en flat jord.

 

Om du ikke vil tro dette så kan ikke jeg hjelpe deg. Du må selv innrømme for deg selv at det du har lært om jordballen og det heliosentriske solsystemet er løgn, slik jeg selv og mange andre også måtte gjøre .

Lenke til kommentar

Dere har aldri forklart noe "fakta"

Jo, det har vi gjort. Men vi kan ikke gjøre noe med at du er så forblindet av din fanatisme at du nekter å forstå faktaene.

 

fordi dere ikke vet noe som helst annet enn de løgnene vi alle blir fortalt på skole, av satanistene i NASA og av media.

Jeg snakker om de faktaene jeg kan måle og observere selv, slike som beviser at vi ikke er på en flat jord. Slike fakta du og andre har fått gang på gang, men lukker øynene for.

 

 

Dere vet ikke hva som er "fakta" og dere vil tydeligvis ikke vite det heller.

 

Sannheten er at jorden er flat, slik Gud skapte den, og slik Gud også forteller oss i Bibelen.

For meg er fakta det jeg kan måle og observere selv, og ikke det som står i en flere tusen år gammel bok.

 

I den boken står det forresten ingen steder at jorda er flat. Derimot står det flere steder at jorda er en fotskammel. Hvorfor er du da så gudsbespottende at du påstår at den er flat?

Endret av theNiceOne
Lenke til kommentar

Når det gjelder disse flygningene du snakker om, så kunne det jo hende at disse dataene er fra en flat jord siden den jorden vi bor på jo ER flat, og at dere bare tror at disse dataene er fra en balljord fordi NASA sier det.

 

Vi har noen klare fakta her. Vi vet helt sikkert hvor langt tid disse flygningene tar. Vi vet helt sikkert hvor stor fart flyene har. Det er helt urimelig å tro at de har spesielle fly på den sørlige halvkule. La oss si at jorda er flat. Forklar meg hvordan et flatjordkart må se ut for at det skal være mulig med de avstandene som vi ser på det du mener er et korrekt kart over den flate jorda. Hvis kartet er feil, hvilke tilpasninger må vi gjøre for at det flygningene skal være mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, det har vi gjort. Men vi kan ikke gjøre noe med at du er så forblindet av din fanatisme at du nekter å forstå faktaene.

 

Jeg snakker om de faktaene jeg kan måle og observere selv, slike som beviser at vi ikke er på en flat jord. Slike fakta du og andre har fått gang på gang, men lukker øynene for.

 

 

For meg er fakta det jeg kan måle og observere selv, og ikke det som står i en flere tusen år gammel bok.

 

I den boken står det forresten ingen steder at jorda er flat. Derimot står det flere steder at jorda er en fotskammel. Hvorfor er du da så gudsbespottende at du påstår at den er flat?

Du kan ikke forklare noen "fakta" når det du selv har lært er feil. Det fins heller ingen beviser på at vi ikke er på en flat jord, alt er påvirket av din egen sterke tro på balljorden.

 

Det står riktignok ikke med rene ord at "jorden er flat" i Bibelen, men det er massevis av vers i Bibelen som beskriver en flat og urørlig jord,

Jeg og andre her har jo også lagt ut massevis av bilder og videoer som viser at jorden er flat, men dere bare overser det for dere vil ikke  se på det.

Dere foretrekker av en eller annen underlig grunn å tro på NASAs løgner om jordballen.

Lenke til kommentar

Jeg vet hva som er fakta. Men dere vet det ikke, dere tror at jorden er en rund ball fordi dere har lært dette på skolen, samt at NASA foteller oss dette hele tiden for å vedlikeholde løgnen, og sikre at de fleste fortsatt tror at vi bor på en rund balljord.

Nei, personlig tror jeg det fordi det er den eneste forklaringen som stemmer med det jeg selv kan måle og observere. Dere flatjorderes forklaringer er full av hull og feil i forhold til det jeg selv kan måle og observere.

 

Som f.eks. svadaet du kom med for et par dager siden om at horisonten alltid stiger til øyehøyde. Det er enkelt beviselig feil. Når du kommer med sånt tull som er beviselig feil, hvorfor skal vi tro på deg i stedet for våre egne observasjoner?

 

Når det gjelder disse flygningene du snakker om, så kunne det jo hende at disse dataene er fra en flat jord

Den dagen noen flatjordere klarer å få disse flytidene til å passe på en konkret modell av flat jord, så kan vi diskutere det. Men hvis du hadde vært interessert i fakta, ville du visst at flytider, solas vinkel, lengde på døgnet, stjernehimmelen osv. er umulig å få til å stemme med flat jord.

 

Men som de fleste flatjordere liker du å snakke generelt og unngå detaljer, siden ingen detaljer stemmer med flat jord, men derimot med globen vår.

 

siden den jorden vi bor på jo ER flat, og at dere bare tror at disse dataene er fra en balljord fordi NASA sier det.

Når sa NASA det? Disse dataene stemmer perfekt med globen vår, men de stemmer ikke med den flate jorden. Derfor vet vi at disse dataene er fra en globe.

 

 

Du kan ikke forklare noen "fakta" når det du selv har lært er feil.

Jeg ser du unngikk å svare på det jeg skrev om at du kan måle og observere fakta selv. Det handler ikke om å lære en "sannhet", men å forstå.

 

Det står riktignok ikke med rene ord at "jorden er flat" i Bibelen, men det er massevis av vers i Bibelen som beskriver en flat og urørlig jord,

Men det står med rene ord at den er en fotskammel. Hvorfor tror du ikke på det? Endret av theNiceOne
Lenke til kommentar

Vi har noen klare fakta her. Vi vet helt sikkert hvor langt tid disse flygningene tar. Vi vet helt sikkert hvor stor fart flyene har. Det er helt urimelig å tro at de har spesielle fly på den sørlige halvkule. La oss si at jorda er flat. Forklar meg hvordan et flatjordkart må se ut for at det skal være mulig med de avstandene som vi ser på det du mener er et korrekt kart over den flate jorda. Hvis kartet er feil, hvilke tilpasninger må vi gjøre for at det flygningene skal være mulig.

Jeg kan ikke forklare noe annet når opplysningene om flygninger ol er beregnet ut fra et kart over en flat jord. Det fins ikke noe annet.

Både NASA og FN vet at jorden er flat, og de gjør åpenlyst narr av folk som tror på en balljord, ved å vise kart over den flate jorden bla i FN flagget,

un_flag001.jpg

Lenke til kommentar

Både NASA og FN vet at jorden er flat, og de gjør åpenlyst narr av folk som tror på en balljord, ved å vise kart over den flate jorden bla i FN flagget,

Mye tomme påstander ute å går i denne tråden fortsatt ser jeg.

Nasa vet....

FN vet....

Personlig vil jeg påstå at det er hyggelig med et FN flagg som tar med hele kloden på et flatt plan slik at det kan vises nettop på et flagg.

Endret av perpyro
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi har noen klare fakta her. Vi vet helt sikkert hvor langt tid disse flygningene tar. Vi vet helt sikkert hvor stor fart flyene har. Det er helt urimelig å tro at de har spesielle fly på den sørlige halvkule. La oss si at jorda er flat. Forklar meg hvordan et flatjordkart må se ut for at det skal være mulig med de avstandene som vi ser på det du mener er et korrekt kart over den flate jorda. Hvis kartet er feil, hvilke tilpasninger må vi gjøre for at det flygningene skal være mulig.

Hvordan kan vi vite helt sikkert hvor lang tid disse flygningebe tar ?

Og hvordan kan vite vite hvor stor fart flyene har ?

 

Det fins ikke noe rund balljord, alt beregnes ut fra et kart over vår flate jord.

Lenke til kommentar

Som sagt, dere klarer ikke å forklare noen av detaljene når det gjelder ting vi kan måle, observere og finne ut av selv, for disse detaljene stemmer kun overens med globen vår.

Og det er fordi alle detaljene er tatt fra et kart over den flate jorden som vi bor på, mens de forteller oss at det er fra et kart over en balljord.

Og dere er så sterk i troen på balljorden, at dere hverken vil eller kan gjennomskue løgnene.

Lenke til kommentar

Hvordan kan vi vite helt sikkert hvor lang tid disse flygningebe tar ?

Og hvordan kan vite vite hvor stor fart flyene har ?

 

Det fins ikke noe rund balljord, alt beregnes ut fra et kart over vår flate jord.

 

Folk reiser med disse flyene. Hvis tidsskjemaet flyselskapet oppgir sprekker, ville de fått hørt det, det kan jeg love deg. Hadde det enda vært en liten differanse, men hvis Gleason er korrekt slik bl.a. du påstår, ville flytida blitt mer enn dobbelt så lang. Selvfølgelig vet vi hvor stor fart flyene har. Ingen har stilt spørsmål med det når det gjelder den nordlige halvkule, og du kan vel ikke mene at de har spesielle fly på den sørlige? Ingenting er beregna ut fra noe som helst kart. Hva mener du egentlig med det? Meninga er jo å få kartet til å stemme med virkeligheten, og det er det jeg ber flatjordbevegelsen om å greie ut. Foreløpig har ingen kommet med noe troverdig forslag.

Lenke til kommentar

Hvordan kan vi vite helt sikkert hvor lang tid disse flygningebe tar ?

Det er offentlig tilgjengelige fly med offentlige flyruter.

 

Og hvordan kan vite vite hvor stor fart flyene har ?

Fly har kjent maksfart.

 

 

Og det er fordi alle detaljene er tatt fra et kart over den flate jorden som vi bor på, mens de forteller oss at det er fra et kart over en balljord.

Nei, det er fordi de ikke stemmer med flat jord.

 

For eksempel, hvorfor finnes det ingen modell over flat jord hvor solas bane er tegnet inn, som stemmer med det vi kan måle og observere?

 

Hvorfor finnes det ingen modell over flat jord som stemmer med stjernehimmelen vi kan måle og observere?

 

Hvordan kan skyer lyses opp nedenfra på en flat jord?

 

Hvorfor kan vi se og måle at sola går ned under horisonten på en flat jord?

 

Og dere er så sterk i troen på balljorden, at dere hverken vil eller kan gjennomskue løgnene.

De fire spørsmålene over har ikke noe med sterk tro å gjøre, men med observerbare fakta. Hvis du mener du har gjennomskuet løgnene så har du vel forklaring på disse?
Lenke til kommentar

Mye tomme påstander ute å går i denne tråden fortsatt ser jeg.

Nasa vet....

FN vet....

Personlig vil jeg påstå at det er hyggelig med et FN flagg som tar med hele kloden på et flatt plan slik at det kan vises nettop på et flagg.

Det er ikke tomme påstander, for FN viser oss jo et kart over den flate jorden på sitt flagg. NASA vet det jo selvfølgelig også, for de er alle på samme lag, og har samme agenda.

At du tror at det flate DN flagget er et bilde av en jordklode, viser egentlig bare at du selv er så sterk i troen at du klarer ikke å se forskjell på et kart av en flat jord og en rund jordball.

 

Her er en video som viser flere kart over vår flate jord, videoen er fra darling park i sydney, Australia.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...