Gå til innhold

tg04 når


Anbefalte innlegg

Aklla: trudde tg var fra Onsdag til søndag jeg (7.april til 11.april) , ikke torsdag til mandag (8.april til 12.april) :blush: SÅÅÅ feil kan jeg ta....

 

har da alltid vært onsdag til søndag før... eller er Jeg hlet borte nå, Jeg har da dratt hjem på lørdag alle 3 gangene jeg har vært der, og da var det nest siste dagen altså. Hvorfor har de isåfall byttet? :thumbdown:

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aklla: trudde tg var fra Onsdag til søndag jeg (7.april til 11.april) , ikke torsdag til mandag (8.april til 12.april) :blush: SÅÅÅ feil kan jeg ta....

 

har da alltid vært onsdag til søndag før... eller er Jeg hlet borte nå, Jeg har da dratt hjem på lørdag alle 3 gangene jeg har vært der, og da var det nest siste dagen altså. Hvorfor har de isåfall byttet? :thumbdown:

hmm, det pleier å være da det er helligdager, er mulig det er fra 7-11, ble nesten litt usikker, men jeg er ganske sikker på at det er 8-12 :yes:

 

ingenting er offisielt enda...

Lenke til kommentar
det er da ikke noe poblem å drikke kakao og spise kvikklunsj selvom man er på tg. Ta seg en tur ut og grille pølser kan man også (ikke på bål, mem på engangsgrill) :D

Jeg og 8 andre grilla 50 pølser på 2 engangsgriller kl 5 om mårran.. Gikk helt fint det.

 

Dessuten mekka jeg og 3 til biff og greier i campingvogna. Så det er fullt mulig å skaffe seg vettug mat under tg.

:roll:

 

Hele poenget var vel at Tg= fysisk forfall av dimensjoner. :wallbash:

Var selv på lan i to dager en gang, og jeg holdt på å daue av å sitte i ro dagen lang(kanskje fordi ingen spilte skikkelig gode spill)...

 

Uanz, kvikklunsj og kakao skal nytes i påskesola oppe på et snøbelagt fjell. Grandiosa er mat for lanere... :thumbs:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar

Må helt ærlig si at TG har tapt seg enormt siden jeg var der første gang i 99. 02 var siste gang jeg var der, og da begynte "CS-Fjortissene" å ta vel overhånd. Får se om jeg kanskje tar meg en tur opp i år. - Hvis jeg får med noe folk.. De fleste kameratene mine er som meg, -LITT- lei whiiinene fjortisser :thumbdown:

Men men.

 

Magnus

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som F*** :thumbs: til Tg04, da jeg får møte noen jeg møtte i år, + at jeg ikke drar alene denne gangen, men med 3-4 venner (sitte sammen 1 da de to/tre andre sitter med clan)

 

Takket vår kjære Anders L. så har vi en countdown

 

For min del håper jeg at de utnytter plassen maxx, så fler får komme inn! kanskje de kan skise inn 500 til, og det blir lettere (?) å få tak i billett

 

Enig at Cs-whores burde holde seg hjemme, da de bare tar plass, og gjør ting de like godt kan gjøre hjemme eller hos venner...

Cs-geeks skriker og hoier hver gang de blir fragget og forstyrrer den flotte musikken som blir spillt...

Cs-ppl tror også de er 1337 når de skriker Arne!

Lenke til kommentar
Hvordan er lufta på Tg ? Kursk stemning ?

nja lufta er grei nok, så lenge du ikke sitter på siden av noen av de som IKKE dusjer igjennom hele TG...

Holde seg unna CS'ere altså. Jeg hadde en ved siden av meg, som jeg så forflate plassen sin èn gang under hele oslolan. Utenom dette var det cs hele tiden. De skriker som noen gærninger. "Skyt", "F.a.en ta deg" ol, men de blir sure som lemen hvis man spiller litt musikk.

 

Mange sier tg04 er fra 7-11/12. Er dette noe dere tror fra tidligere tg'er, eller er datoene bekreftet?

Lenke til kommentar

Ingen av dere som var på Pizza Hut og spiste så mye dere ville for 89,- ? ;P + en halvliter pepsi (kunne vært no berr.. men etter desperat mat hunger og SYKE priser i skipet , så gikk det ned) meg og kamissen lessa innpå 12-13 stykker hver, hadde vondt i magan lenge etterpå hehe men det va jo godt :) så ut og råne i en burgunderrød audi80 .. om noen så oss :p

Lenke til kommentar

TG ja, moro det.

Har vært der de tre siste åra.

 

Eing i at Arne begynner å bli LIIIITTTTT gammel, (HATER ARNE :devil::devil::devil::devil: )

 

Men hvis jeg skal gidde i år tror jeg jeg må ha med noen av kamerata, og dem tror jeg ikke gidder.

 

Får se hva som skjer, blir første påsken på lenge jeg ikke drar dit i så fall.

 

Da får man se hva som skjer, blir vel noe ski og greier, men lange turer på fjellet med sekk og kvikk-lunsj det gidder jeg ikke. tar kanskje en tur til trysil/hafjell å kjører ski.

 

Åsså blir man vel drita et par ganger også. :!: :grin:

Lenke til kommentar

Tg er artig det, men uheldig vis har jeg minst 3 slike "cs fjortiser" (på 18 år!) ved siden av meg... Minst en av dem Whiner om gangen...

 

Glad dama blir med i år jeg! og såve i hallen... aldri. værste som finnes. Har jeg aldri klart.

 

Tg er finfin samling hvor du møter folk du snakker med på irc, og det er blitt litt tradisjon egentlig. 1 gang i året skal jeg tåle stanken og Cs folket ( Ikke alle som spiller cs, men de som er så helt besatt av spillet at de sitter der og whiner). Få håpe det blir like bra i år som det var i 01, hvertfall da jeg syntes det var best.

Lenke til kommentar
Få håpe det blir like bra i år som det var i 01, hvertfall da jeg syntes det var best.

Morn du, hvor var du i 01 da?

 

Hvis jeg ikke husker helt feil, så var den lampa som skulle lyse rødt når vi hadde internett, ganske død under hele TG. Noe som egentlig var en ganske så stor nedtur, pluss at det var masse tull med nettverk, packetloss og slike ufine saker.

 

Men det som egentlig plaget meg mest under TG 01 var de idiotene i "Partyshop" (som jeg kommer til å boikotte resten av livet) som spilte idiotisk musikk på full guffe, inkl rosa helikopter, hele fukcings tiden.

 

De som har vært på TG vet hvor lett det er å finne seg soveplass.. og når man da tyr til å sove foran datamaskinen og "Partyshop" er 10meter unna.. gl hf

 

 

Men det var morsom, det var det.

 

- TG er et party man drar på for å oppleve, ikke for å "lane"

Endret av uGn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...