Gå til innhold

tg04 når


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over.

 

For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc.

 

bfisk

Inferno!! : )

Det er samme uka som TG, får du en erstatning da vet du : )

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over.

 

For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc.

 

bfisk

Inferno!! : )

Det er samme uka som TG, får du en erstatning da vet du : )

Heller TG enn inferno for min del, men bevares, hvis det er din greie, så knus på.

 

TG var gøy i 2 år, men nå har jeg lagt opp pc'ing. Skal vel bare daffe i påskeuka.

Lenke til kommentar
TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over.

 

For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc.

 

bfisk

Inferno!! : )

Det er samme uka som TG, får du en erstatning da vet du : )

Heller TG enn inferno for min del, men bevares, hvis det er din greie, så knus på.

 

TG var gøy i 2 år, men nå har jeg lagt opp pc'ing. Skal vel bare daffe i påskeuka.

Litt Offtopic:

Nja, krever hvertfall ferdigheter og lage musikken da: )

og som oftest skrevet selv :)

 

 

----

 

:Back-On-Topic:

 

TG er greit , men uff, så mye CS bråk takler jeg ikke lengre...

Lenke til kommentar
Det er en fantastisk opplevelse vil nå jeg påstå!

5500 nerder samles under samme tak er jo litt av et syn  :dribble:

 

Og ingen sier du er nødt til å sitte framfor pcen hele tiden, det er plenty med ekstra aktiviteter rundt omkring i hallen :)

jepp :thumbup:

var stor forskjell fra i fjor, satt litt for mye forran pcen da...

i år brukte jeg nesten mer tid på å danse(ddr) enn å spille.

er morro der, var litt liten plass i år men jeg håper det bedrer seg.

 

har kjøpt dansematter til ps2 nå, jeg og noen venner skal hente en tg-venn i dag og de skal ha ett lite lan, danse(på dansematter) litt og gleder meg :thumbs:

 

de pleier å starte salget ca 1 februar-20 februar, er ikke helt fastsatt enda, kommer mer info om dette i januar på www.gathering.org

 

pris blir vel ca 550 i år og er som vanelig i påsken, er ikke helt sikker på når det er men...

 

edit: tg er 8-12 april, torsdag-mandag

Endret av aklla
Lenke til kommentar
det er da ikke noe poblem å drikke kakao og spise kvikklunsj selvom man er på tg. Ta seg en tur ut og grille pølser kan man også (ikke på bål, mem på engangsgrill) :D

Jeg og 8 andre grilla 50 pølser på 2 engangsgriller kl 5 om mårran.. Gikk helt fint det.

 

Dessuten mekka jeg og 3 til biff og greier i campingvogna. Så det er fullt mulig å skaffe seg vettug mat under tg.

Lenke til kommentar

Han tar sikkert og tenker på salget i år :)

Det gjør han neppe mtp at PTN forteller meg dette (ja jeg kjøpte 24 minutt etter at billettene ble lagt ut for salg):

 

We charged 1112 NOK to your VISA/MC, with the number: XXX XXXX XXXX XXXX at Wed 12 Feb 2003 19:24:02 CET

 

Derfor jeg lurer på hvordan han kan få 17. Januar/Februar fra.

Nja, da kjenner han sikkert til noen som jobber der da vet du : )

eller så kan det bare være en fjortiss , 1 av 2.

 

Men, hvorfor i all verden sammle på slike datoer?

og klokkeslett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...