Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en måned med masse spennende spill.

 

Doom Collectors Edition er allerede bestilt.

 

Ellers så skal jeg selvfølgelig ha det nye Uncharted og Total War: Warhammer.

Er noe usikker på Battleborn da beta ikke blåste meg helt av stolen. Men både det nye Sherlock Holmes, Homefront og Valkyria Chronicled er på radaren.

 

Mitt "problem" er ikke at det er perioder med få/ingen spill slipp. Men å ha mulighet til å spille dem...det er et luksus problem jeg gladelig tar på meg :)

Lenke til kommentar

Battleborne er allerede registrert på Steam, og Doom har vært forhåndsbestilt lenge. Ellers blir det Ninja Turtles. Har vært fan av dem siden starten, og Platinum har ennå til gode å skuffe meg, så jeg gleder meg til å se hva de får til med Ninja Turtles. Har spilt alt for mange ræva Ninja Turtles-spill, så vi trenger absolutt noe bra der. Men forrige fra Platinum var jo det glimrende Transformers: Devastation, et av de få Transformers-spillene som faktisk er bra. Og basert på første generasjon Transformers, til og med. Ninja Turtles fra Platinum? Bring it on! :D

Lenke til kommentar

Doom skal prøves bare fordi jeg er nysjerrig.

 

Slipper heldigvis å kjøpe noe mer total war spill på en stund. Etter å ha vært skuffet i mange år, Har de gått bare litt lengre inn i fantasi verden og endte på Warhammer, Så sparer de penga. Egentlig har jo Total war vært warhammer i flere år alt. Bare uten flyvende ørner.

Lenke til kommentar

Styr unna/vent med overwatch.. tidenes skuff for min del.. overhyped.

Smaken er nå som baken. Overwatch er det eneste av disse spillene jeg gleder meg til og etter å ha spilt mangfoldige timer i betaen vet jeg allerede at jeg kommer spille det mye mer i løpet av sommeren. 

Lenke til kommentar

Jeg har sååå lyst å like overwatch for jeg tror at blizzard er skamdyktig på gameplay og kvalitet. MEN..jeg har ALDRI likt superhelt-lignende ting. IKKE engang når jeg var liten. Det lengste jeg gikk mot "superhelt" var star wars. Alt "beyond" det blir for drøyt for meg.

 

Så ...tror dere jeg kommer til å like overwatch?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...