Gå til innhold

Windows kødder til spill og program. Detter ut. Se video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke spillet.

Det vet jeg. Spillet avsluttes ikke. Blir bare alt + tab ut på en måte og må gå inn igjen. Blir bra hvis jeg slår pc av og på. Kan spille flere timer/dag uten at det skjer.

Kommer som regel et pling lyd så blir jeg kasta ut i windows og må alt tab'e inn igjen.

 

Har kjøpt skjermkort og prosessor og skjer det samme.

Endret av MikkelRæv
Lenke til kommentar

Forsøk å sette Diablo til windowed eller full screen avhengig av hvilket valg den er på fra før. Muligens et vindu som legger seg over spillet, men som er usynlig.

 

Jeg har opplevd dette med enkelte spill der et program i bakgrunnen poppet opp med noe informasjon (eller windows update) og stjeler fokuset. Når det skjer minimerer spillet seg.

 

Hjelper ikke det over så avslutter du alle ikke-kritiske programmer som Windows greier seg uten, en etter en. Inkludert nettleser, skype, Steam, kabal osv..

Lenke til kommentar

Forsøk å sette Diablo til windowed eller full screen avhengig av hvilket valg den er på fra før. Muligens et vindu som legger seg over spillet, men som er usynlig.

 

Jeg har opplevd dette med enkelte spill der et program i bakgrunnen poppet opp med noe informasjon (eller windows update) og stjeler fokuset. Når det skjer minimerer spillet seg.

 

Hjelper ikke det over så avslutter du alle ikke-kritiske programmer som Windows greier seg uten, en etter en. Inkludert nettleser, skype, Steam, kabal osv..

kabal  :rofl:

Lenke til kommentar

Forsøk å sette Diablo til windowed eller full screen avhengig av hvilket valg den er på fra før. Muligens et vindu som legger seg over spillet, men som er usynlig.

 

Jeg har opplevd dette med enkelte spill der et program i bakgrunnen poppet opp med noe informasjon (eller windows update) og stjeler fokuset. Når det skjer minimerer spillet seg.

 

Hjelper ikke det over så avslutter du alle ikke-kritiske programmer som Windows greier seg uten, en etter en. Inkludert nettleser, skype, Steam, kabal osv..

 

Kan det hende det er å slå på "Quiet Hours" i Windows 10 som må til?

 

post-30484-0-07671700-1461925478_thumb.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Finnes en annen løsning også :

 

Open an elevated CMD. To do so, right click your start button (or press windowskey-X), and click Command Prompt (Admin). Now paste the following (I did it line by line):

cd /d "%Windir%\System32"

takeown /F MusNotification.exe

icacls MusNotification.exe /deny Everyone:(X)

takeown /F MusNotificationUx.exe

icacls MusNotificationUx.exe /deny Everyone:(X)

 

Har ikke testet det ut selv da jeg ikke har hatt problemet (enda).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...