Gå til innhold

EM 2016: Gruppe F (Island, Portugal, Ungarn, Østerrike)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Skjønner godt at han ikke orker å bli plaget døgnet rundt.

Bu-fuckings-hu. Tjener bare en ti-tolv mill i uka for å sparke ball. Han har ingenting å klage over. Og han er på landslagssamling!
So fucking what? Hadde det vært meg så hadde jeg også blitt irritert selv om jeg visste at jeg får millioner inn på konto hver måned. Der og da betyr det nada.

Er ikke slik at alt er greit så lenge man gjør det mot noen som tjener masse penger.

 

Hadde det vært Zlatan så hadde nok reaksjonene vært annerledes vil jeg tro. Fyren hadde blitt hyllet.

http://www.101greatgoals.com/news/theres-good-reason-cristiano-ronaldo-threw-reporters-mic-lake/

 

Forklarer visstnok grunnen.

Lenke til kommentar

 

Fantastisk deilig med scoring på slutten til Island, dette her gjør det enklere for England! YES!

Si ikke det. England kan fort bli for kjepphøye, også vinner Island pga det. Så er ikke sikkert "football is coming home"

 

Joda, såklart, alt kan skje. :) Hadde uansett ikke vært de verste å se England ryke for uansett, men mye bedre enn at England møter Ronaldo & co.

Lenke til kommentar

Skal sies at på en vanlig dag ville Portugal vunnet mot både Island og Østerrike. Maken til sjansesløsing og underprestering av et lag har jeg ikke sett på lenge.

 

Nå er ikke husken min kjempegod akkurat, men Portugal har en lang og god tradisjon med å floppe i mesterskap etter å ha vært i favorittskiktet på forhånd. Når det er sagt så er det greit å komme videre for det er i utslagsrundene man må prestere i hver kamp. Så de kan jo fortsatt vinne, men Kroatia kan sies å være favoritter kanskje i neste kamp?

Lenke til kommentar

 

Skal sies at på en vanlig dag ville Portugal vunnet mot både Island og Østerrike. Maken til sjansesløsing og underprestering av et lag har jeg ikke sett på lenge.

 

Nå er ikke husken min kjempegod akkurat, men Portugal har en lang og god tradisjon med å floppe i mesterskap etter å ha vært i favorittskiktet på forhånd. Når det er sagt så er det greit å komme videre for det er i utslagsrundene man må prestere i hver kamp. Så de kan jo fortsatt vinne, men Kroatia kan sies å være favoritter kanskje i neste kamp?

 

 

Portugal bruker å floppe i VM, men i EM har de jo gjort det nokså greit. Semifinale i 2000, finale i 2004, kvartfinale 2008, semifinale i 2012, ..... finale i 2016?

Skal dog innrømme at jeg har mer troa på et ballspillende Kroatia denne gangen, men det skal nevnes at Kroatia tapte 2-0 mot Norge i gruppekvalikken med nokså likt lag som de hadde mot Spania i går. Føler det kan tippe begge veier, men setter en liten knapp på Kroatia.

Lenke til kommentar

Tja, hadde Portugal vunnet og Island tap eller spilt uavgjort hadde Portugal måtte spille mot England sannsynligvis og være på den vanskelige siden av sluttspillet.

 

3-3 var smart.

Helt feil. Hadde Portugal vunnet 4-3 så hadde de vunnet gruppa (så fremt Island ikke vant med to mål). Da hadde Portugal møtt Belgia på den "lette siden". På 3-3 og uavgjort i Island-kampen skulle Portugal møte England på den "vanskelige siden".

 

Portugal ble reddet av at Island scoret på overtid noe som gjorde at Island på andreplass fikk den vanskelige veien mens Portugal på tredje fikk den enklere veien til finalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...