Gå til innhold

Hva mener dere om venstreblinking i rundkjøring?


NickNack

Anbefalte innlegg

 

Rundkjøringer som er 300m i diameter er ikkje relevant i spørsmålet om å bruke blinklys i majoriteten av rundkjøringer her til lands. At det finnes enkelte rundkjøringen eg ikkje ser samme nødvendighet for venstre blinklys stemmer. Men eg håper me diskuterer kva man bør gjera i dei fleste rundkjøringer.

Hvis du ser igjennom denne tråden vil du se at TS er veldig opptatt av disse enorme rundkjøringene der man ikke ser motsatt side. Ikke de 99% andre der man faktisk gjør det.
Kanskje me bare kan avslutte heile tråden med at det er smart å bruke blinklys i dei fleste, men la vær om det ikkje kan hjelpe noken..

 

Eg personlig ser stor nytte i at blinklys blir brukt for å planlegge kvar andre har tenkt seg, kun pga det letter mi kjøring. Derfor prøver eg å gjera det enkelt for andre.

 

Om sjåfører er meir opptatt av å finne på unnskyldninger for å slippe å vippe ein bryter opp eller ned, då forteller det litt om føreren.

 

Eg trur eg melder meg ut av heile tråden, for eg håpa virkelig at mange av dei som har kommentert her bare vil lage kvalme. Og ja, dåke klarte å få meg litt oppgitt.

 

Edit: Ingenting av det eg skreiv var negativt rettet mot deg stigfjel. Såg no at det kanskje såg ut som eit angrep på deg ?

Endret av HiAceRobin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...