Gå til innhold

Rett felt i rundkjøring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Kun skilting, ikke piler i veibanen?

Ish. Fra E39 inn i rundkjøringen peiker venstre fil til venstre og høgre fil til høgre. Ingen piler peiker mot midten.
Eg er godt kjent i området her, å du kan ikkje sammenlikna plasseringa som er skiltet om du kommer fra E39 og mot rundkjøringa når du kommer fra Heiane Vest.

 

Det blir jo det samme som at fartsgrensa er skilta 70km/t på E39, så det bør den og vera på Heiane Vest?

 

For å gjer saken enkel. Skiltet du henviser til er eit heilt vanleg skilt om retningsvalg, om ikkje anna er opplyst skal normal plassering holdast til høgre ved kjøring rett fram. Noko du skal og bør gjera her for å unngå dei nesten uhella du opplever.

Men kvifor skal ein rundkøyring ha ulike reglar basert på kva innkøyring ein bruker? Ser ein på sjølve rundkøyringen det ein kjem inn i fila eg har posta bilete av, ser ein og at høgrefila svinger ut mot E39. Skal ein vidare må ein faktisk svinga svakt mot venstre.

Kvifor ikkje alle rundkjøringer er like har vel litt med terreng og andre praktiske grunner for kor vegen kan leggast, men det er ikkje så relevant, ingen plass er nett lik.

 

Man vil alltid svinge litt til høgre for så å svinga svakt venstre for å holde plasseringa rett fram. R.kjøringa er jo ein sirkel

 

 

Svinga svakt venstre som i at du må bytta felt då høgrefeltet slutter.

Lenke til kommentar

 

 

Kun skilting, ikke piler i veibanen?

 

Ish. Fra E39 inn i rundkjøringen peiker venstre fil til venstre og høgre fil til høgre. Ingen piler peiker mot midten.

 

Det høre helt ubegripelig ut at de ansvarlige for veimerking ikke har tatt høyde for at noen skal rett frem i rundkjøring. Skulle gjerne hatt bilder av dette..

 

 

post-371510-0-66507600-1459950050_thumb.png

 

Her ser du pilene :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkelig merking men antar at de har vurdert at hvis du skal rett frem så kjører du godt forbi midten. Uansett forstår jeg hvorfor det blir forviklinger og nestenuhell her.

 

Siden høyre felt har pil mot høyre så vurderer jeg det slik at du velger rett felt venstreenår du skal rett frem.

Lenke til kommentar

Siden det ikke er sperrelinje mellom de to feltene så tolker eg det som "bør", ikke "skal". Dvs at de som skal til høyre velger høyre felt, de som skal til venstre velger venstre felt og de som skal rett frem følger trafikkreglene som ellers og holder da høyre felt siden ikke annet er angitt.

 

Tror eg :)

Lenke til kommentar

Tanken er kanskje at avkjørsel nummer to er så langt til venstre at dei har droppa pil rett fram, men når ein ser det frå fugleperspektiv så er det ikkje mange grader over. Dei burde brukt pil rett fram og til venstre i det venstre feltet. Spesielt sidan det er vanleg at feltet til høgre går rett fram og til høgre, mens feltet til venstre går til venstre. I dette tilfellet går feltet til høgre kun rett høgre og det til venstre går rett fram og til venstre.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kun skilting, ikke piler i veibanen?

Ish. Fra E39 inn i rundkjøringen peiker venstre fil til venstre og høgre fil til høgre. Ingen piler peiker mot midten.
Eg er godt kjent i området her, å du kan ikkje sammenlikna plasseringa som er skiltet om du kommer fra E39 og mot rundkjøringa når du kommer fra Heiane Vest.

 

Det blir jo det samme som at fartsgrensa er skilta 70km/t på E39, så det bør den og vera på Heiane Vest?

 

For å gjer saken enkel. Skiltet du henviser til er eit heilt vanleg skilt om retningsvalg, om ikkje anna er opplyst skal normal plassering holdast til høgre ved kjøring rett fram. Noko du skal og bør gjera her for å unngå dei nesten uhella du opplever.

Men kvifor skal ein rundkøyring ha ulike reglar basert på kva innkøyring ein bruker? Ser ein på sjølve rundkøyringen det ein kjem inn i fila eg har posta bilete av, ser ein og at høgrefila svinger ut mot E39. Skal ein vidare må ein faktisk svinga svakt mot venstre.
Kvifor ikkje alle rundkjøringer er like har vel litt med terreng og andre praktiske grunner for kor vegen kan leggast, men det er ikkje så relevant, ingen plass er nett lik.

 

Man vil alltid svinge litt til høgre for så å svinga svakt venstre for å holde plasseringa rett fram. R.kjøringa er jo ein sirkel

Svinga svakt venstre som i at du må bytta felt då høgrefeltet slutter.

Det er ikkje noko felt som slutter.

Det er ikkje fleire felt verken inn mot eller gjennom r.kjøringa fra Heiane Vest.

 

Så du kan velga å plassera deg til venstre i kjørebanen, men då ser det ut som om du skal til venstre.

 

Bare prøv å plasser deg til høgre i kjørebanen når du skal rett fram, så skal du sjå at du minsker antall bremsinger for dei som egentlig ville hatt vikeplikt for deg.

 

Men fortsetter du å holda plassering mot venstre så trur jo alle stakkarane at du har tenkt deg til venstre, å dei velger å kjøra ut foran deg i god tru. Du har jo tross alt ''invitert'' dei ut sjølv

Lenke til kommentar

 

 

 

Kun skilting, ikke piler i veibanen?

Ish. Fra E39 inn i rundkjøringen peiker venstre fil til venstre og høgre fil til høgre. Ingen piler peiker mot midten.

Det høre helt ubegripelig ut at de ansvarlige for veimerking ikke har tatt høyde for at noen skal rett frem i rundkjøring. Skulle gjerne hatt bilder av dette..

Skjermbilde.PNG

 

Her ser du pilene :)

Den vegmerkinga har ikkje våre slik på nokon år.

 

Kjem du frå E39 og inn mot denne r.kjøringa idag er det skiltet pluss piler i vegen at høgre felt skal benyttes til høgre, mens venstre felt er for dei som skal rett fram og til venstre.

 

Edit: vegmerkinga er slitte og dårlige vel og merka.

 

Google maps har gammalt bilde.

Endret av HiAceRobin
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kun skilting, ikke piler i veibanen?

Ish. Fra E39 inn i rundkjøringen peiker venstre fil til venstre og høgre fil til høgre. Ingen piler peiker mot midten.

Det høre helt ubegripelig ut at de ansvarlige for veimerking ikke har tatt høyde for at noen skal rett frem i rundkjøring. Skulle gjerne hatt bilder av dette..
Skjermbilde.PNG

 

Her ser du pilene :)

Den vegmerkinga har ikkje våre slik på nokon år.

 

Kjem du frå E39 og inn mot denne r.kjøringa idag er det skiltet pluss piler i vegen at høgre felt skal benyttes til høgre, mens venstre felt er for dei som skal rett fram og til venstre.

 

Edit: vegmerkinga er slitte og dårlige vel og merka.

 

Google maps har gammalt bilde.

 

 

Når var du her sist? Er lenge siden pilene blei slitt heilt vekk. Men før dei forsvant var dei sånn som på bildet eg posta.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kun skilting, ikke piler i veibanen?

Ish. Fra E39 inn i rundkjøringen peiker venstre fil til venstre og høgre fil til høgre. Ingen piler peiker mot midten.
Det høre helt ubegripelig ut at de ansvarlige for veimerking ikke har tatt høyde for at noen skal rett frem i rundkjøring. Skulle gjerne hatt bilder av dette..
Skjermbilde.PNG

 

Her ser du pilene :)

Den vegmerkinga har ikkje våre slik på nokon år.

 

Kjem du frå E39 og inn mot denne r.kjøringa idag er det skiltet pluss piler i vegen at høgre felt skal benyttes til høgre, mens venstre felt er for dei som skal rett fram og til venstre.

 

Edit: vegmerkinga er slitte og dårlige vel og merka.

 

Google maps har gammalt bilde.

Når var du her sist? Er lenge siden pilene blei slitt heilt vekk. Men før dei forsvant var dei sånn som på bildet eg posta.

Eg er der fleire gonger til dagen kvar dag, noko eg har vert dei siste 10år om ikkje meir.

 

Den oppmerkinga i vegen var slik tidligare når det ikkje var nokon veg til Heiane Vest. Då var det det venstre pil i venstre felt og høyre pil i høyre felt. Som bildet du viser til.

 

At den oppmerkinga hang igjen litt for lenge etter at vegen til Heiane Vest kom er sant, men der har det vert oppmerka annerledes opp til fleire gonger dei siste fem åra vertfall.

 

Så bildet til Google er utdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...