Gå til innhold

Danske imaner mener muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Danske imaner ble pratet med av danske journalister forkledd, slik at de sa akkurat det de mente. Imanene mener at muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon, altså at de erstatter den originale befolkningen.

 

Link: http://www.nettavisen.no/nyheter/dansk-redaktr---ma-vre-lov-a-mene-at-steining-er-greit/3423201802.html

 

Linken er til en sak om yttresfrihet, men det står om saken lenger nede.

 

Hva mener dere om det her? :)

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De menneskene som hører på slike skrullinger har enten svekkede sjelsevner eller mentale miljøskader. Hva om neste generasjon muslimer ved hjelp av vestlig frihet klarer å stable på beina et selvstendig tankesett, og faktisk blir en motkraft eller spire til reformasjon? Det er vel over 15 millioner av dem bare i Europa, så de har kjøttvekta til det.

 

Jeg sier ikke at det er tegn til det siden vi fortsatt produserer flere IS-sympatisører enn Tadjiker og Rajaer, men man vet jo aldri...

 

Forøvrig mener jeg at Imamer, og andre "ledere" som oppfordrer sammfunnsundergraving bør utvises, endog straffes om det kan oppfattes som rasisme, voldsoppfordring o.l.

Lenke til kommentar

Erstattet blir vi uansett, mange nordmenn er ikke interessert å videreføre sin slekt eller folk videre. Det blir født færre nordmenn en det dør. Er  de fra midtøsten eller ei har ikke noe å si vi blir erstattet uansett.

 

Det har veldig mye å si om Norge være et fanatisk muslimsk land med majoritet av folk fra midtøsten om 100 år eller sekulært og nordisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Produserer vi faktisk flere IS-sympatisører enn liberale muslimer? Det vil jeg gjerne ha en kilde på.

 

Hva er liberale muslimer?

Kan det være de som ikke hugger hodet av eller steiner de vanntro, eller ikke hugger fingrene av de som blir tatt for å stele? Endret av PSfire
Lenke til kommentar

Til tittelen på tråden "Danske imaner mener muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon" - Kanskje på tide å behandle en invasjon for nettopp hva det er og stoppe denne utviklingen?

 

Søppel som dette kan reise en viss plass...

https://www.youtube.com/watch?v=OLE1pXGo700

 

This is Europe

https://www.youtube.com/watch?v=EUcUhyB3nV8

 

Og dette er Norge, på tide å slutte å skjemme seg over sitt eget folk, på tide å ønske det beste for våre framtidige generasjoner og jobbe for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Danske imaner ble pratet med av danske journalister forkledd, slik at de sa akkurat det de mente. Imanene mener at muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon, altså at de erstatter den originale befolkningen.

 

Link: http://www.nettavisen.no/nyheter/dansk-redaktr---ma-vre-lov-a-mene-at-steining-er-greit/3423201802.html

 

Linken er til en sak om yttresfrihet, men det står om saken lenger nede.

 

Hva mener dere om det her? :)

 

Ikke noe nytt under sola her i gården, dette er noe mange vet og har prøvd å advare mot.

 

Alt jeg har å si er at det ikke er mangel på tau og galgen har vist seg veldig effektiv når det kommer til forrædere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Produserer vi faktisk flere IS-sympatisører enn liberale muslimer? Det vil jeg gjerne ha en kilde på.

 

Så langt som jeg forstår så finnes nesten ikke "liberale muslimer" i nær kontakt med det vestlige samfunnet. Slike "oppløses" i det mer rasjonelle samfunnet rundt. Ungdum fra liberale muslimer sosialiserer seg gjerne  med andre ungdummer og kommer seg normalt inn i samfunn og jobb. Da slutter man å tro på at man må innrette livet sitt etter "klanen" og troen på å tjene et overnaturlig vesen mer eller mindre representert av et "religiøst ekspertrvesen". Disse ungdummene avslører løgnen. Tilsvarende har kristendommen mer eller mindre blitt parkert. Islam får oss mer bevisst det rasjonelle i vestlig tenkning/kultur - og da blir også kristendommen faktisk fortere kastet ut :-) En kan vel ikke lett foreslå å kaste ut islam og samtidig beholde kristendommen?

 

Så da gjenstår "isolert islam" som i Vesten gjerne bli mer og mer radikale og ekstreme. De omgir seg med markante symboler og kontroversielle meninger som å støtte drapsmenn i Pakistan etc. Denne Imamen har forstått dette. For å "overleve" så må de gå denne veien - ellers mister han sin stilling og status og ender opp å bli ansett som den tullingen han er :-) Det at pakistanere i Norge demonstrerer for drapsmenn i Pakistan er vel først og fremst et uttrykk for at de vil ha avstand til samfunnet rundt. De driter vel egentlig i denne drapsmannen :-)

 

Dette imamen er rasjonell på sitt vis :-) Men han får vel ikke med seg så mange damer :-)

Endret av lada1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

At vi burde stengt grensene for immigranter for lengesiden er hevet over en hver tvil. Det er snakk om et eller to tiår før Oslo vil ha over 50% utlendinger som innbyggere. Håper vi slipper å se noen konge vinke til okkupantene da.

Lenke til kommentar

Jeg tror "Oleoh" er et pseudonym PST bruker for å holde telling på de her på forumet med høyreradikale tendenser ..(?)

 

Det er alltid snakk om et eller to tiår før "innvandrerne tar over".

Akkurat som det alltid er 50 år til vi får "gratis fusjonskraft".

Så man er høyreradikal om man mener noe annet en deg? Er det noe "farligere" det som blir sagt her på forumet en det mange imamer sier.

 

Imaner og radikale muslimer kan liksom si de sykeste ting, men med det samme en eller annen her inne sier imot så er man høyreradikal.

 

Tenk litt over hva du sier, er det rart at imamens uttalelser provoserer og skaper debatt? Man må vel få lov til å kunne mene at det vi ser idag skje med europa og Norge er trist for vår fremtid, uten det vanlige stempelet som høyreradikal, nasist, hitler, breivik osv.

 

Kan vi ikke bare la muslimene likegodt overta Norge med engang, og få det overstått. Da blir hvertfall du fornøyd. Se på alle muslimske land, de dreper hverandre fordi de tolker koranen forskjellig.

 

De hiver kristne på havet i flyktningebåter. De voldtar i flokk. De selger narkotika til våre barn, de forlanger at vi skal tilpasse oss dem. Beklager utrykket, men du må være hjernedød som ikke ser hva som skjer. Hvordan kan du ønske dine etterkommere en slik fremtid?

Endret av PSfire
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Så man er høyreradikal om man mener noe annet en deg?

 

Nei, det er også mange venstreradikale som mener noe annet enn meg.

Det er også mange som ikke naturlig befinner seg på høyre-venstre-aksen som mener noe annet enn meg.

 

Men alle innleggene så langt i denne tråden har et klart høyreradikalt preg. Av det islamfiendtlige slaget.

Lenke til kommentar

 

Så man er høyreradikal om man mener noe annet en deg?

 

 

Nei, det er også mange venstreradikale som mener noe annet enn meg.

Det er også mange som ikke naturlig befinner seg på høyre-venstre-aksen som mener noe annet enn meg.

 

Men alle innleggene så langt i denne tråden har et klart høyreradikalt preg. Av det islamfiendtlige slaget.

Så du mener imamenes og radikale muslimers mange uttalelser er ok, men det er de som reagerer det er noe galt med?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Så man er høyreradikal om man mener noe annet en deg?

 

Nei, det er også mange venstreradikale som mener noe annet enn meg.

Det er også mange som ikke naturlig befinner seg på høyre-venstre-aksen som mener noe annet enn meg.

 

Men alle innleggene så langt i denne tråden har et klart høyreradikalt preg. Av det islamfiendtlige slaget.

Så du mener imamenes og radikale muslimers mange uttalelser er ok, men det er de som reagerer det er noe galt med?

 

 

Imamens uttalelse er jo samme uttalelse som mange her i tråden stiller seg bak?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Erstattet blir vi uansett, mange nordmenn er ikke interessert å videreføre sin slekt eller folk videre. Det blir født færre nordmenn en det dør. Er  de fra midtøsten eller ei har ikke noe å si vi blir erstattet uansett.

 

Det har veldig mye å si om Norge være et fanatisk muslimsk land med majoritet av folk fra midtøsten om 100 år eller sekulært og nordisk.

 

Vel ingen bryr seg.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så man er høyreradikal om man mener noe annet en deg?

 

 

Nei, det er også mange venstreradikale som mener noe annet enn meg.

Det er også mange som ikke naturlig befinner seg på høyre-venstre-aksen som mener noe annet enn meg.

 

Men alle innleggene så langt i denne tråden har et klart høyreradikalt preg. Av det islamfiendtlige slaget.

Så du mener imamenes og radikale muslimers mange uttalelser er ok, men det er de som reagerer det er noe galt med?

 

Imamens uttalelse er jo samme uttalelse som mange her i tråden stiller seg bak?

 

AtW

Ja, du har rett i det :) , men jeg blir bare så trist når jeg ser at det virkelig skjer. Er heller ikke så flink til å formulere meg, må bare få ut litt frustrasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...