Gå til innhold

Danske imaner mener muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

 

 

Produserer vi faktisk flere IS-sympatisører enn liberale muslimer? Det vil jeg gjerne ha en kilde på.

 

Jeg kunne tenkt meg en kilde på om du er muslim eller ikke.

Jeg er ateist. Hva med deg? Hvilken legning har du? Hvor mange seksuelle partnere har du hatt?

Jeg trodde ikke ateister trodde på noen gud. Det virker på meg som din våte drøm er at Norge skal bli muslimsk, så det harmonerer liksom ikke helt.

 

Seksuell legning: jeg tenner på kvinnlige demoner, men vet ikke hva legningen kalles.

Antall seksuelle partnere: 666

Endret av PSfire
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde ikke ateister trodde på noen gud. Det virker på meg som din våte drøm er at Norge skal bli muslimsk, så det harmonerer liksom ikke helt.

Da skal du få i lekse å finne ET ENESTE INNLEGG jeg har skrevet hvor jeg lener mot den retningen. Hint: Jeg syntes alle religioner er gift, og hvis det ikke hadde vært mot menneskerettighetene å styre folks tanker (og umulig) burde alle tvangsvaksineres mot religiøse tankesett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så det er ingen kilder, og ingen sannhetsgehalt i noe TS og hans trosfeller sier som vanlig? 

 

Den er grei, da gidder jeg ikke bruke mer tid på denne tråden heller. Jeg har andre ting å gjøre.

Du må ha dokumentasjon på alt du som er på tvers av dine meninger. Det er liksom bare du og dine meningsfeller som er troverdig. Har du dokumentasjon på at du er ateist?

 

Kilde: Meg (1981)

Lenke til kommentar

Imanene mener at muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon, altså at de erstatter den originale befolkningen.

 

Dansk TV 2 har funnet én reaksjonær imam som sier dette i en antatt fortrolig setting. Blir jeg veldig bekymret? Nei. Selvsagt finnes det slike imamer, det vil det gjøre så lenge de importeres fra konservative koranskoler i Egypt (hvor også denne imamen visstnok er utdannet), og selvsagt vil de ha en gruppe tilhengere som støtter dem. Men én manns forrykte tanker gjør ingen revolusjon.

 

At han mener at det er muslimenes oppgave å gjøre verden islamsk er ikke noe sjokkerende, det samme sa vår egen "frelser":

 

"Og Jesus trådte frem, talte til dem og sa: Mig er gitt all makt i himmel og på jord; gå derfor ut og gjør alle folkeslag til disipler, idet I døper dem til Faderens og Sønnens og den Hellige Ånds navn, og lærer dem å holde alt det jeg har befalt eder."

 

Det er jobben deres å mene slikt. Og når de maser om det er det jo fordi de må erkjenne at de fleste muslimske innvandrere slett ikke gjør det, og derfor må minnes på det. Jeg tror ikke det får så mange til faktisk å tenke slik, langt mindre gjøre det, akkurat som jeg og de fleste vestlige ikke gjør noen folkeslag til Jesu disipler når vi er i fremmede land. Mormonske misjonærer unntatt, men de er jo sent ut i den hensikt, akkurat som imamene.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

 

Så det er ingen kilder, og ingen sannhetsgehalt i noe TS og hans trosfeller sier som vanlig?  Den er grei, da gidder jeg ikke bruke mer tid på denne tråden heller. Jeg har andre ting å gjøre.

Du må ha dokumentasjon på alt du som er på tvers av dine meninger. Det er liksom bare du og dine meningsfeller som er troverdig. Har du dokumentasjon på at du er ateist?
Kilde: Meg (1981)

Da er vel alle andre uttalelser her inne også godt nok dokumentert med kilde: Meg (3090) eller noe sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg trodde ikke ateister trodde på noen gud. Det virker på meg som din våte drøm er at Norge skal bli muslimsk, så det harmonerer liksom ikke helt.

Da skal du få i lekse å finne ET ENESTE INNLEGG jeg har skrevet hvor jeg lener mot den retningen. Hint: Jeg syntes alle religioner er gift, og hvis det ikke hadde vært mot menneskerettighetene å styre folks tanker (og umulig) burde alle tvangsvaksineres mot religiøse tankesett.

 

 

Hvorfor vil du importere muslimer da? Løgnahls. Gå i skammekroken.

 

Wow, du er morsom. Kan du spørre moren din fra meg om du kan komme ut og leke?

Lenke til kommentar

 

 

 

Så det er ingen kilder, og ingen sannhetsgehalt i noe TS og hans trosfeller sier som vanlig?  Den er grei, da gidder jeg ikke bruke mer tid på denne tråden heller. Jeg har andre ting å gjøre.

Du må ha dokumentasjon på alt du som er på tvers av dine meninger. Det er liksom bare du og dine meningsfeller som er troverdig. Har du dokumentasjon på at du er ateist?

 

Kilde: Meg (1981)

 

Da er vel alle andre uttalelser her inne også godt nok dokumentert med kilde: Meg (3090) eller noe sånt.

 

Slutt og pisse i tråden, nå. Hvis du ikke vet hvordan kilder fungerer får du faen ta meg komme deg tilbake til skolen og lære noe, ikke irritere alle de andre her! Og 1981 var åpenbart en pun på "året jeg ble gitt ut", I mean come on!

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

 

Hvorfor vil du importere muslimer da? Løgnahls. Gå i skammekroken.

 

 

 

Siden du fremmer påstanden, kan du vel vise oss alle et innlegg eller to dere han sier at han vil importere muslimer...

 

Geir :)

Hver gang det rettes et kritisk søkelys mot islam eller muslimer, så dukker han opp som ånden i flaska og skal ha dokumentasjon eller forsvarer dem. Det holder liksom ikke hva folk personlig opplever i hverdagen elle ser gjennom media. Legg merke til at det bare kreves dokumentasjo/kilder om man er kritisk til islam/muslimer. Ateist......Ok

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Hvordan klarte du å få "pedofil" til å passe inn i denne sammenhengen? Er du full?

 

Jeg skriver at jeg ikke setter noe likhetstegn mellom "pedofil" og "høyreradikal". Er det feil å si det?

Jeg prøver å forklare at jeg bruker "høyreradikal" som en nøytral betegnelse for et politisk ståsted. (Så nøytral som slike politiske merkelapper kan få blitt.)

Lenke til kommentar

 

Hvordan klarte du å få "pedofil" til å passe inn i denne sammenhengen? Er du full?

 

 

Jeg skriver at jeg ikke setter noe likhetstegn mellom "pedofil" og "høyreradikal". Er det feil å si det?

Jeg prøver å forklare at jeg bruker "høyreradikal" som en nøytral betegnelse for et politisk ståsted. (Så nøytral som slike politiske merkelapper kan få blitt.)

Jeg skjønner uansett ikke koblingen mellom høreradikal og pedofil, forstår ikke hvorfor pedofil blandes inn i det hele tatt. Tror det må være en nybegynner feil fra din side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, samfunnene her er i ferd med å forvitre.

 

Sjokktall om innvandrere på trygd i Danmark, hvor systemet er overfylt av innvandrere, som Nettavisen skriver:

"En rapport fra det danske arbeidsdepartementet viser at det blant samtlige ektepar hvor begge går på trygd, utgjorde 84 prosent personer av ikke-vestlig opprinnelse i 2015."

(Dette er i relasjon til den dokumentarserien som tråden handler om)

 

Og dette vil bare bli verre og verre for hvert år som går. Man begynner altså å nærme seg et punkt hvor man må stanse opp og foreta et valg. Skal man la det fortsette og utvikle seg til å bli et forferdelig drittsamfunn, eller skal man ta grep før det skjer?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Skal man la det fortsette og utvikle seg til å bli et forferdelig drittsamfunn, eller skal man ta grep før det skjer?

 

 

Man burde vel ta grep når noe går galt, men om man faktisk gjør det er vel tvilsomt. Det er nok for komplisert. I høyden blir det en diskusjon om hva grepene skal være.

 

Tallet forbauser ikke. Det er mange grunner til at det er vanskelig å få innvandrere i arbeid, og trygd er ofte "løsningen". Da fjernes de fra en statistikk, men ødelegger en annen istedet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...