Gå til innhold

Danske imaner mener muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

 

 

 

Erstattet blir vi uansett, mange nordmenn er ikke interessert å videreføre sin slekt eller folk videre. Det blir født færre nordmenn en det dør. Er  de fra midtøsten eller ei har ikke noe å si vi blir erstattet uansett.

 

Det har veldig mye å si om Norge være et fanatisk muslimsk land med majoritet av folk fra midtøsten om 100 år eller sekulært og nordisk.

Vel ingen bryr seg.

Håper det er ironi :) jeg bryr meg, men det hjelper lite. Med det politiske systemet vi har i dette landet så hjelper det ikke å stemme på noe parti heller, det er krf med 3% oppslutning som har mest makt ser det ut til. Ellers i viktige saker så er det jo EU som regjere her til lands

Jaså? Hvor mange barn har du? Det blir for dumt at dere klager på innvandring når man selv ikke bidrar med å holde eller øke populasjon med å få barn. Det er nettopp derfor vi er avhengig av innvandring.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen mener nok de tar ansvar ved å skrive om det på internett. Det er selvsagt alle andre som må ta det praktiske ansvaret. Spesielt de unge kvinnene, som må komme seg tilbake til heimen og oppdra gode nordmenn mens gutta utdanner seg til å bli noe...  :huh:

 

Jeg har forøvrig tre barn, barnebarn har jeg begynt å få noen av også. Det synes jeg er passe... :wee:

 

Geir :) 

Lenke til kommentar

Erstattet blir vi uansett, mange nordmenn er ikke interessert å videreføre sin slekt eller folk videre. Det blir født færre nordmenn en det dør. Er  de fra midtøsten eller ei har ikke noe å si vi blir erstattet uansett.

Men på grunn av den naive innvandrerpolitikken som Norge driver med i dag så blir vi erstattet enda raskere. Jeg vil antageligvis forsatt leve i 2080-2090, så det blir skummelt å se hvor mye venstresiden/sentrum har ødelagt for landet i den tid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg vil antageligvis forsatt leve i 2080-2090, så det blir skummelt å se hvor mye venstresiden/sentrum har ødelagt for landet i den tid.

 

 

 

Eller kanskje det ikke blir så ille...?

 

Geir :)

Ja, hvorfor ikke bare la idiotien fortsette uten tenke på konsekvenser, så får vi bare se. Hvis det ikke gikk så bra så er det jo bare å trykke på angreknappen liksom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, hvorfor ikke bare la idiotien fortsette uten tenke på konsekvenser, så får vi bare se. Hvis det ikke gikk så bra så er det jo bare å trykke på angreknappen liksom.

 

 

Hvem sier at vi ikke skal tenke på konsekvenser? Spørsmålet er om det er noe bedre å sitte med foten på bremsen hele tiden for så å lure på hvorfor man ikke kommer noen vei.

 

Som Tor Åge Bringsværd formulerte det i sin tid: "Den som har begge beina på jorda står stille." (Og ja, jeg mistenker vel at det er det en del ønsker, helst vil de tilbake til "i går", da alt var så mye bedre...)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Ja, hvorfor ikke bare la idiotien fortsette uten tenke på konsekvenser, så får vi bare se. Hvis det ikke gikk så bra så er det jo bare å trykke på angreknappen liksom.

 

 

 

Hvem sier at vi ikke skal tenke på konsekvenser? Spørsmålet er om det er noe bedre å sitte med foten på bremsen hele tiden for så å lure på hvorfor man ikke kommer noen vei.

 

Som Tor Åge Bringsværd formulerte det i sin tid: "Den som har begge beina på jorda står stille." (Og ja, jeg mistenker vel at det er det en del ønsker, helst vil de tilbake til "i går", da alt var så mye bedre...)

 

Geir :)

Jeg bare synest at utrykkey "eller kanskje det ikke blir så ille" høres ut som en har gitt opp, så får det gå som det går. Men sikkert ikke slik du mente det :)

Lenke til kommentar

 

Skal man la det fortsette og utvikle seg til å bli et forferdelig drittsamfunn, eller skal man ta grep før det skjer?

 

 

Man burde vel ta grep når noe går galt, men om man faktisk gjør det er vel tvilsomt. Det er nok for komplisert. I høyden blir det en diskusjon om hva grepene skal være.

 

Tallet forbauser ikke. Det er mange grunner til at det er vanskelig å få innvandrere i arbeid, og trygd er ofte "løsningen". Da fjernes de fra en statistikk, men ødelegger en annen istedet.

 

Geir :)

 

 

Det er ikke komplisert i det hele tatt.

 

Ta grep, kast dem ut.

 

Send dem tilbake der dem kom fra, la dem be til allah i sin del av verden.

 

Vi trenger dem ikke, de er en byrde uten gevinst.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er morsomt at folk mener at de venstrevridde vil ødelegge dette fantastiske samfunnet vi har med tanke på at de venstrevridde bygget dette fantastiske samfunnet vi har.

Nå er det slik at alt er i forandring. Dagens Ap er ganske mye mer forskjellig enn de var i etterkrigstiden. I tillegg helt andre mennesker som sitter i partiet [...]

Lenke til kommentar

Det er morsomt at folk mener at de venstrevridde vil ødelegge dette fantastiske samfunnet vi har med tanke på at de venstrevridde bygget dette fantastiske samfunnet vi har.

Kan vi ikke heller snakke litt Fallout 4 eller The Division, mye kosligere det. Politikk og religion blir det bare krig av :)

Endret av PSfire
Lenke til kommentar

 

Det er morsomt at folk mener at de venstrevridde vil ødelegge dette fantastiske samfunnet vi har med tanke på at de venstrevridde bygget dette fantastiske samfunnet vi har.

Nå er det slik at alt er i forandring. Dagens Ap er ganske mye mer forskjellig enn de var i etterkrigstiden. I tillegg helt andre mennesker som sitter i partiet [...]

 

Jepp, og de muslimene som vi har i Norge er helt annerledes enn de som styrer Saudi-Arabia og IS.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil antageligvis forsatt leve i 2080-2090, så det blir skummelt å se hvor mye venstresiden/sentrum har ødelagt for landet i den tid.

 

Eller kanskje det ikke blir så ille...?

 

Geir :)

Jeg liker optimismen din, men la oss ikke glemme at det på den tiden vil være 3000 millioner flere mennesker i verden enn i dag - hovedsakelig i Afrika og Asia.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil antageligvis forsatt leve i 2080-2090, så det blir skummelt å se hvor mye venstresiden/sentrum har ødelagt for landet i den tid.

 

Eller kanskje det ikke blir så ille...?

 

Geir :)

Jeg liker optimismen din, men la oss ikke glemme at det på den tiden vil være 3000 millioner flere mennesker i verden enn i dag - hovedsakelig i Afrika og Asia.

 

Hva har det med Norge å gjøre?

Lenke til kommentar

@Shruggie, beklager, vi liker de samme spillene, men du er ikke ateist! Da hadde du ikke ønsket at landet vårt skulle bli overfylt med folk som drar med seg steingale ørkenguder på lasset. Du hadde heller sett at vi ble kvitt alle religioner en gang for altid. Det blir man ikke med å fylle landet med religiøse tullinger.

 

Jeg påstår ikke, men tror mere at du er en "skap muslim" med ateist som dekknavn ;)

Lenke til kommentar

@PSfire: Beklager, men du innehar ikke evne til å se gradsforskjeller. Du er en ekstremist som tror at alle andre også må være ekstremister.

 

En ateist tror ikke på noen gud, og ønsker hvertfall ikke at landet vårt skal ha religiøs påvirkning av religiøse fanatikere, men du vil fylle landet med folk som tror på den verste av de alle guder. Tror ikke det fungere å være ateistisk muslim.

Lenke til kommentar

 

@PSfire: Beklager, men du innehar ikke evne til å se gradsforskjeller. Du er en ekstremist som tror at alle andre også må være ekstremister.

En ateist tror ikke på noen gud, og ønsker hvertfall ikke at landet vårt skal ha religiøs påvirkning av religiøse fanatikere, men du vil fylle landet med folk som tror på den verste av de alle guder. Tror ikke det fungere å være ateistisk muslim.

 

Glimrende illustrasjon av mitt poeng, selv om jeg egentlig ikke tror det var nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...