Gå til innhold

Danske imaner mener muslimer erobrer Europa gjennom migrasjon


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

 

 

Erstattet blir vi uansett, mange nordmenn er ikke interessert å videreføre sin slekt eller folk videre. Det blir født færre nordmenn en det dør. Er  de fra midtøsten eller ei har ikke noe å si vi blir erstattet uansett.

 

 

Det har veldig mye å si om Norge være et fanatisk muslimsk land med majoritet av folk fra midtøsten om 100 år eller sekulært og nordisk.

Vel ingen bryr seg.

Håper det er ironi :) jeg bryr meg, men det hjelper lite. Med det politiske systemet vi har i dette landet så hjelper det ikke å stemme på noe parti heller, det er krf med 3% oppslutning som har mest makt ser det ut til. Ellers i viktige saker så er det jo EU som regjere her til lands

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så du mener imamenes og radikale muslimers mange uttalelser er ok, men det er de som reagerer det er noe galt med?

 

Uttalelser er ok - det går inn under begrepet ytringsfrihet, som jeg er for - men det betyr ikke at PST ikke kan være interessert i både imamer og folk på den høyreradikale siden.

Lenke til kommentar

 

Hva er liberale muslimer?

Var det ikke slik at en radikal ønsker selv å drepe deg, mens en liberal ønsker at den radikale skal drepe deg?

Forsiktig nå, vi er vist overvåket av PST :) jeg føler det er veldig mange farlige folk her inne, så jeg forstår jo at de holder et øye med oss.

 

Det er vi som er redd for norges fremtid som er trusselen, og ikke den onde steinalderreligionen vi blir påtvunget sakte men sikkert. Religion løser alle problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er vi som er redd for norges fremtid som er trusselen, og ikke den onde steinalderreligionen vi blir påtvunget sakte men sikkert. Religion løser alle problem.

 

 

1. Det er et problem dersom en stor del av befolkningen faktisk er redde (harer).

2. Den onde steinalderreligionen har i løpet av de siste 50 år tapt veldig mye makt i Norge, og jeg ser ingen tendenser til at den trenden er i ferd med å snu.

Lenke til kommentar

 

Så du mener imamenes og radikale muslimers mange uttalelser er ok, men det er de som reagerer det er noe galt med?

 

 

Uttalelser er ok - det går inn under begrepet ytringsfrihet, som jeg er for - men det betyr ikke at PST ikke kan være interessert i både imamer og folk på den høyreradikale siden.

"uttalelser er ok" det virker som uttalelser er greit for deg dersom det kommer fra muslimer, men ikke ellers. Så i din verden så er ytringsfrihet at muslimer kan si hva "faen" de vil, men ingen bør si noe imot, da er man høyreradikal. Var det ytringsfrihet du kalte det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"uttalelser er ok" det virker som uttalelser er greit for deg dersom det kommer fra muslimer, men ikke ellers. Så i din verden så er ytringsfrihet at muslimer kan si hva "faen" de vil, men ingen bør si noe imot, da er man høyreradikal. Var det ytringsfrihet du kalte det?

 

 

Er det noen muslimer her i denne tråden? Nei. Derfor argumenterer jeg med/mot de som er her.

Om jeg argumenterer mot muslimer eller ikke kommer helt an på hva diskusjonen handler om og hvilke argumenter denne muslimen legger fram. Det er argumentasjonen som er viktig for meg, ikke hvilken hudfarge, skonummer eller religion motdebattanten har.

 

Og: Ytringsfrihet betyr ikke at ingen kan argumentere mot det du sier/skriver.

(En vanlig misforståelse blant nybegynnere.)

Lenke til kommentar

Jeg tror "Oleoh" er et pseudonym PST bruker for å holde telling på de her på forumet med høyreradikale tendenser ..(?)

 

Det er alltid snakk om et eller to tiår før "innvandrerne tar over".

Akkurat som det alltid er 50 år til vi får "gratis fusjonskraft".

Håper PST holder telling på deg også med dine venstreradikale tendenser, er tydligvis noen muslimer her inne også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"uttalelser er ok" det virker som uttalelser er greit for deg dersom det kommer fra muslimer, men ikke ellers. Så i din verden så er ytringsfrihet at muslimer kan si hva "faen" de vil, men ingen bør si noe imot, da er man høyreradikal. Var det ytringsfrihet du kalte det?

 

 

Er det noen muslimer her i denne tråden? Nei. Derfor argumenterer jeg med/mot de som er her.

Om jeg argumenterer mot muslimer eller ikke kommer helt an på hva diskusjonen handler om og hvilke argumenter denne muslimen legger fram. Det er argumentasjonen som er viktig for meg, ikke hvilken hudfarge, skonummer eller religion motdebattanten har.

 

Og: Ytringsfrihet betyr ikke at ingen kan argumentere mot det du sier/skriver.

(En vanlig misforståelse blant nybegynnere.)

Synest du er litt nybegynner du også som må ty til hersketeknikker som høyreradikal og nybegynner. Da får du tilbake med samme mynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"uttalelser er ok" det virker som uttalelser er greit for deg dersom det kommer fra muslimer, men ikke ellers. Så i din verden så er ytringsfrihet at muslimer kan si hva "faen" de vil, men ingen bør si noe imot, da er man høyreradikal. Var det ytringsfrihet du kalte det?

 

Er det noen muslimer her i denne tråden? Nei. Derfor argumenterer jeg med/mot de som er her.

Om jeg argumenterer mot muslimer eller ikke kommer helt an på hva diskusjonen handler om og hvilke argumenter denne muslimen legger fram. Det er argumentasjonen som er viktig for meg, ikke hvilken hudfarge, skonummer eller religion motdebattanten har.

 

Og: Ytringsfrihet betyr ikke at ingen kan argumentere mot det du sier/skriver.

(En vanlig misforståelse blant nybegynnere.)

"er det noen muslimer her i denne tråden" du har ikke skjønt at det er en muslimsk imams uttalse tråden dreier seg om? Du argumentere da for denne imamens uttalelser, siden du er imot alle andres. Endret av PSfire
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synest du er litt nybegynner du også som må ty til hersketeknikker som høyreradikal og nybegynner. Da får du tilbake med samme mynt.

 

 

1. Innleggene dine taler for seg selv: du er høyreradikal (utfra alle vanlige definisjoner av ordet)

2. Antall innlegg viser i hvert fall at du er en nybegynner her på forumet.

 

(Jeg setter ikke noen likhetstegn mellom 'høyreradikal' og 'terrorist' eller 'pedofil' eller noe sånt. For meg er det 'trinn 5' på en skala fra 1-5 der sentrum=3. Det er altså ikke nødvendigvis slik at 1 er det motsatte av 5, og at jeg er venstreradikal fordi jeg er uenig med deg. Kanskje jeg er ca.4 på den skalaen?)

Lenke til kommentar
"er det noen muslimer her i denne tråden" du har ikke skjønt at det er en muslimsk imams uttalse tråden dreier seg om?

 

Jeg får ikke spilt av 'Imamen', så jeg kan ikke kommentere det vedkommende sier.

Men jeg kan lese hva du og flere andre skriver, og så tar jeg med den forbaskede ytringsfriheten til å svare på det.

Jeg skjønner at det er ubehagelig for deg, men hvis du ikke vil bli motsagt så bør du heller lage en blog.

Lenke til kommentar

 

Synest du er litt nybegynner du også som må ty til hersketeknikker som høyreradikal og nybegynner. Da får du tilbake med samme mynt.

 

 

1. Innleggene dine taler for seg selv: du er høyreradikal (utfra alle vanlige definisjoner av ordet)

2. Antall innlegg viser i hvert fall at du er en nybegynner her på forumet.

 

(Jeg setter ikke noen likhetstegn mellom 'høyreradikal' og 'terrorist' eller 'pedofil' eller noe sånt. For meg er det 'trinn 5' på en skala fra 1-5 der sentrum=3. Det er altså ikke nødvendigvis slik at 1 er det motsatte av 5, og at jeg er venstreradikal fordi jeg er uenig med deg. Kanskje jeg er ca.4 på den skalaen?)

Hvordan klarte du å få "pedofil" til å passe inn i denne sammenhengen? Er du full?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synest du er litt nybegynner du også som må ty til hersketeknikker som høyreradikal og nybegynner. Da får du tilbake med samme mynt.

 

 

1. Innleggene dine taler for seg selv: du er høyreradikal (utfra alle vanlige definisjoner av ordet)

2. Antall innlegg viser i hvert fall at du er en nybegynner her på forumet.

 

(Jeg setter ikke noen likhetstegn mellom 'høyreradikal' og 'terrorist' eller 'pedofil' eller noe sånt. For meg er det 'trinn 5' på en skala fra 1-5 der sentrum=3. Det er altså ikke nødvendigvis slik at 1 er det motsatte av 5, og at jeg er venstreradikal fordi jeg er uenig med deg. Kanskje jeg er ca.4 på den skalaen?)

Setter du et stempel på meg, så kan vel jeg gjøre det med deg også. Alle dine innlegg taler for seg selv: du er en radikal muslim (utfra alle vanlige definisjoner av ordet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...