Jump to content
Rustymagus

ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Twilight Princess HD

Recommended Posts

Er vel det Zelda-spillet som er lansert på flest platformer også? Gamecube, Wii og Wii U?

A Link to the Past er på SNES, Wii, WiiU og Game Boy Advance ;)

Annonse

Da har vi en vinner xD

Njæ, vi har jo NES-spillene på NES, GC, GBA, Wii, Wii U og 3DS, og en remake av det første til Super Famicoms Satellaview.

Dere anbefaler å heller spille originalen på Wii. Gjør dere/du det samme med remasters fra ps3 til ps4?

Uhm, nei? Jeg skriver at Twilight Princess ikke trenger en HD-utgave fordi du kan spille Wii-spill på Wii U.

Er vel det Zelda-spillet som er lansert på flest platformer også? Gamecube, Wii og Wii U?

Går det å spille ocarina of time på Wii U? Isåfall så kan du spille det på n64,gamecube,Wii ,Wii U og 3ds.

Så nok at Zelda spill som er gitt ut før? Nintendo går nok under snart skal de holde på slik.

Kan du utdype dine kunnskaper om dette emnet? Veldig spent her.

Så nok at Zelda spill som er gitt ut før? Nintendo går nok under snart skal de holde på slik.

Kan du utdype dine kunnskaper om dette emnet? Veldig spent her.

Dalende salgstall for Nintendo sier vel sitt. Ikke mye interessant for meg å kjøpe når de bare gir ut de samme spillene på nytt.

Høres ut som man like gjerne kan spille originalen på dolphin.

AtW

Nei ikke egentlig. De har gjort noen betydelige tekstur-forbedringer, så vel som forbedringer i lysmotoren.

Så lenge det ikke er noen store feil i emuleringen så er det nok den absolutt beste måten å spille det på

Vet ikke om det er ironi eller ikke, jeg, men _alle_ spill nytes definitivt best på opprinnelig konsoll.. Eneste som i mine øyne kan rettferdiggjøre at emu er bedre enn konsoll er i så fall spill av håndholdte titler.

Så lenge det ikke er noen store feil i emuleringen så er det nok den absolutt beste måten å spille det på

Vet ikke om det er ironi eller ikke, jeg, men _alle_ spill nytes definitivt best på opprinnelig konsoll.. Eneste som i mine øyne kan rettferdiggjøre at emu er bedre enn konsoll er i så fall spill av håndholdte titler.

Tror du gjør godt av å utforske litt. Tydligvis har du ikke prøvd noe særlig.

Har dere en gammel Gamecube versjon av TP, så sjekk ut Tomoya HD prosjektet. Jeg har tilgang til betaen her. Det ser helt sinnsykt ut!