Gå til innhold

Pl:tråd Crystal Palace vs Liverpool fc


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

HHAHAHAHAH GET IN!! :D :D :D

 

Pool flakser seg til seier for engangs skyld, akkurat slik som United gjør hver kamp :D

Tidenes troll.

 

 

Du kommer med slike kommentarer selv har jeg sett, så du har ingenting du skulle ha sagt. 

 

Typisk disse unitedguttene å tro de er så mye bedre enn alle andre supportere.

 

Prøver så godt vi kan, men å komme opp til ditt nivå er umulig. Blir som å hoppe etter Wirkola. Du er vertfall best :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

HHAHAHAHAH GET IN!! :D :D :D

 

Pool flakser seg til seier for engangs skyld, akkurat slik som United gjør hver kamp :D

Tidenes troll.

 

 

Du kommer med slike kommentarer selv har jeg sett, så du har ingenting du skulle ha sagt. 

 

Typisk disse unitedguttene å tro de er så mye bedre enn alle andre supportere.

 

Prøver så godt vi kan, men å komme opp til ditt nivå er umulig. Blir som å hoppe etter Wirkola. Du er vertfall best :)

 

 
Typisk tapermentalitet.
 
 
 
 
 
 
PS. Du har allerede jekka deg ned på det samme nivået ;)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rufsete kamp. Førsteomgangen var ikke bra nok. Nå så jeg ikke den omgangen da, men høydepunkter viser at Palace dominerte.

Veldig heldig mål av Firmino, men spillet deretter er jeg veldig fornøyd med. 

Straffen til Benteke er billig, men klar. Det er kontakt og dermed straffe. Avgjørelsen kunne gått begge veier.

 

Deilig med seier, nå venter storoppgjøret på torsdag! :D

Lenke til kommentar

 

 

Fy faen for en filming. Tragisk, burde være flau!

u mad?

Nei hvorfor det? Filmingen er like ubetydelig for meg som Liverpool er, men synes det er trist når fotballen skal ødelegges på denne måten.
Filming i stor skala så vi vel ikke i PL før på begynnelsen av 2000-tallet med inntog av spillere som Pires og Ronaldo så fotballen er allerede "ødelagt". Forøvrig: Filming = ingen kontakt. Overspilling = minimalt med kontakt og spilleren gjør mest mulig ut av det. Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...