Gå til innhold

Tror du Michael Jackson er pedofil?


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke han er pedofil, veit ikke hvorfor, er bare en anelse.

Og denne sykdommen han snakker om har jeg faktisk tendenser til selv :(

Noe som er kjipt. I tyrkia i høst kom jeg hjem brun som bare det, med to kritthvite prikker på brystet :grine:

Men det forklarer ikke hvordan mannen har blitt så.. så.. :roll:

Jah, ødelagt i ansiktet forde!

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg mannen er syk, kanskje ikke direkte pedofil, men han har tydeligvis et behov for å ha fremmede unger rundt seg..

 

Og det der med ungen over gelendret, det er bare whicked, hadde han ikke hatt penger hadde han gått på galehuset for lenge siden.

Endret av Outlook
Lenke til kommentar

Hvis vi skal drive litt seriøs analyse her:

 

Så vidt meg bekjent er det, desverre, ofte en kobling mellom folk som har et unormalt "jovialt" forhold til barn/unge og pedofil legning. Jeg kjenner til to konkrete tilfeller hvor dette har slått til. Vi snakker om godt voksne mennesker som har engasjert seg i barn/tenåringers ve og vel, og øyensynlig vier livet sitt til å jobbe for barn og unges beste. Folk som anses som ressurspersoner og viktige støttespillere for barna de har kontakt med. Intil BANG! en gutt ikke orker mer og forteller hva som egentlig foregår.

 

Den ene av disse mennene hadde jeg ganske mye med å gjøre selv. Før saken sprakk hadde ikke ideen raket meg, men etter å ha hørt detaljene, og ikke minst fått gjengitt overgriperens forklaring, falt bitene på plass.

 

Hvis vi ser bort fra Criss Cross-vitsene og ser objektivt på Michael Jacksons forhold til barn slik det er fremstilt, delvis av ham selv, i pressen mener jeg det er god grunn til å annta at han kan være pedofil. I tillegg til å ha de kjente trekkene med å omgi seg med barn er det jo mye som tyder på at mannen kan ha mangelfult utviklede sjelsevner. Hvis mine barn (altså: potensielt en gang i fremtiden...) traff på en mann med trekk tilsvarende det Michael Jackson har ville jeg vært MEGET skeptisk.

 

Det blir selvsagt latterlig å "dømme" en internasjonal kjendis utifra det media forteller om ham. Men HVIS vi skal legge til grunn den informasjonen vi TROR vi har om Michael Jackson, mener jeg at konklusjonen blir: Jeg er ikke overrasket over denne saken.

Lenke til kommentar
Nei, jeg tror ikke han er pedofil, men det at han omgir seg med småbarn hele tiden gjør han til et lett offer for griske foreldre som hjernevasker ungen sin med å tro at MJ har gjort noe fælt med dem. Det var jo ikke lang tid tilbake der det var noen foreldre borte i USA som fikk barnet sitt til å tro at det var dødssyk og utnyttet seg grovt av dette.

 

Jeg kan ta feil :)

Støtter deg 100%.. Har selv vært involvert i en slik sak hvor foreldrene sa og prøvde og utpresse en person med rettsak og alt..

 

Så jeg tror ikke han er det nei.

 

 

Men kamerat da.. my lovahboy ;)

Lenke til kommentar
Han Er Uten Tvil Pedo!!

--------------------------

 

I det intervjuet med ham på TV for en del måneder siden satt han der med en unge siden av seg og sa::: "The most beautifull thingy you can do is to share your bed with someone"

 

SEFF ER HAN PEDO.. Han er faktisk en Pedofil Homo!!!!!

Dette interevjuet var klipt og redigert, så mj ble framstilt helt feil...

 

Tror ikke han er pedofil, selv om han sier en del dumt ja, men han er jo et barn selv, som tar igjen barndommen. Han blei jo superkjendis når han var 5 år eller noe sånt..

 

Tror nok at foreldra til ungene prøver å lure han får penger, fordi han sier litt dumme ting ja, og sånt som dette kommer jo bar i forbindelse med at han gir ut et album?!

Lenke til kommentar
Nei, jeg tror ikke han er pedofil, men det at han omgir seg med småbarn hele tiden gjør han til et lett offer for griske foreldre som hjernevasker ungen sin med å tro at MJ har gjort noe fælt med dem. Det var jo ikke lang tid tilbake der det var noen foreldre borte i USA som fikk barnet sitt til å tro at det var dødssyk og utnyttet seg grovt av dette.

 

Jeg kan ta feil :)

Støtter deg 100%.. Har selv vært involvert i en slik sak hvor foreldrene sa og prøvde og utpresse en person med rettsak og alt..

 

Så jeg tror ikke han er det nei.

 

 

Men kamerat da.. my lovahboy ;)

Jeg er enig. Jeg tror at foreldre til han gutten utnytter seg av at han har blitt anklaget for å ha misbrukt en 14 åring før, noe som endte med at 14 åringens familie fikk 100 mill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...