Gå til innhold

Tror du Michael Jackson er pedofil?


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Som sagt så er michael jackson etterlyst for å ha misbrukt en 12 år gammel gutt. Tror du han har overgrepet seg på barn? Selv har eg alltid tvilt på at han gjorde det mot han 14 år gamle gutten men nå vet eg ikke lenger. Han er jo tross alt siktet og etterlyst så de må jo ha funnet noe som kan være bevis på at han har overgrepet.

 

Ka syns du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg tror ikke han er pedofil, men det at han omgir seg med småbarn hele tiden gjør han til et lett offer for griske foreldre som hjernevasker ungen sin med å tro at MJ har gjort noe fælt med dem. Det var jo ikke lang tid tilbake der det var noen foreldre borte i USA som fikk barnet sitt til å tro at det var dødssyk og utnyttet seg grovt av dette.

 

Jeg kan ta feil :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
1. Han bruker 7 sifret antall $ på å bli hvit.

Tja, noen mener det var en sykdom.

 

"It doesn't matter if you're black or white" my ass!

 

Du kan ikke ta ting rett ut av sammenhengen på den måten.

Lenke til kommentar

..akkurat når det gjelder Michael Jackson, så satser jeg på at han ikke er det, helt til det motsatte er bevist. Er enig at det er mange pengegriske mennesker der ute som ser sitt i å utnytte enhver person til sitt eget gode. Og det med de "100 millionene under bordet" -greia, det tror jeg er bare en 'slant' som en som Michael Jackson har råd til å avse for å slippe rettsak-greiene.. Jeg tror personlig ikke det skal "bevise" at han var skyldig og ville unslippe å bli dømt..

 

Og ja, han har nok et -som vi vil definere det- rart forhold til barn. Men, på en annen side; det er vanskelig å dømme en person som har levd det livet han har; som stor barnestjerne, til en av verdens største stjerne i det voksne liv.

 

Og som nevnt tidligere; fyren kan danse! :woot:

 

..og; synes også han har mange konge-bra låter! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...