Gå til innhold

Tror du Michael Jackson er pedofil?


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder ungen sin utfor en balkong...

 

Å så da? Helt seriøst, jeg også har lekt med småbarn, og å holde barnet utfor en kant er ikke så sinnsykt sprøtt at det gjør noe.

 

 

han er uansett den mest femi fyren på jord..

så en dokumentar om han, der han bare gikk rundt i de dyreste sjappene og bare pekte på helt unødvendige ting som hjelperne hans skulle kjøpe.  sprø fyr.

 

Forresten, synes egentlig synn på mannen. Er det hans feil at han er blitt sånn. Klart han er skadd, mannen er jo faktisk gal, men alikvel er det synn på han. Så også den dokumentaren om han, han er jo egentlig ett lite barn (som by the way KAN danse :-) )

Lenke til kommentar
Sunday Mirror skrev i går at Jackson skal ha forsøkt å rømme landet da han var på vei fra Las Vegas til California. Midtveis skal Jackson ha bedt piloten om å fly ham til Sør-Amerika, men den angivelige hendelsen ble ikke omtalt i amerikanske medier i går.

 

Lørdag samlet Jackson-fans seg i flere storbyer over hele verden med lys for å vise sin støtte. Elizabeth Taylor skriver også i en pressemelding at vennen er uskyldig.

Les mer om dette her.
Lenke til kommentar
Tror mannen er ganske korka jeg.

1. Han bruker 7 sifret antall $ på å bli hvit. "It doesn't matter if you're black or white" my ass!

2. Han tror han er Gud.

3. Han holder ungen sin utfor en balkong.

4. Bestevennene hans er i aldersgruppen 5 til 10 år og ser på the Muppet show.

 

Men bevares, nigger'n kan danse!

1: han ble slik gradvis, hvis du forsker litt rundt det finner du ut at han ble slik gradvis, som følger av en sykdom, hvis du finner noen gamle bilder av han, så ser du at han har flekker som er svarte, eller MASSE sminke for å skjule det

2: Gud???

3: var ikke SÅ ille, han holdt godt rundt ungen, selv om han ikke burde gjort det

4: blanding av for mye penger og ganske glad i barn?? vil man ha liv rund seg, så er det ikke så lett med ungdommer/voksene, men dele seng?!??

 

tror ikke han er pedo

Lenke til kommentar
Tror mannen er ganske korka jeg.

1. Han bruker 7 sifret antall $ på å bli hvit. "It doesn't matter if you're black or white" my ass!

2. Han tror han er Gud.

3. Han holder ungen sin utfor en balkong.

4. Bestevennene hans er i aldersgruppen 5 til 10 år og ser på the Muppet show.

 

Men bevares, nigger'n kan danse!

1: han ble slik gradvis, hvis du forsker litt rundt det finner du ut at han ble slik gradvis, som følger av en sykdom, hvis du finner noen gamle bilder av han, så ser du at han har flekker som er svarte, eller MASSE sminke for å skjule det.

Du tror seriøst ikke på det :wow:

trodde det ikke gikk ann å være så naiv :roll: Er det ikke litt rart at ingen har hørt om liknende tilfeller, vi er ca. 6 milliarder mennesker på jorden. En stor del av dem er fargede, er det ikke litt rart at det er kun michael jackson som har fått denne såkalte sykdommen.

Når det gjelder pedo greiene så tror jeg han er skyldig. Jeg har vanskelig for å tro på den karen.

 

edit: http://www.thesmokinggun.com/doc_o_day/doc_o_day.html

Det skal visst være et dokument som er skrevet av guttungen som saksøkte han forrige gang.

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar
Du tror seriøst ikke på det  :wow:

trodde det ikke gikk ann å være så naiv  :roll: Er det ikke litt rart at ingen har hørt om liknende tilfeller, vi er ca. 6 milliarder mennesker på jorden. En stor del av dem er fargede, er det ikke litt rart at det er kun michael jackson som har fått denne såkalte sykdommen.

viti1.jpg

Vitiligo is a condition in which pigment cells are destroyed, resulting in irregularly shaped white patches on the skin. Any part of the body may be affected. Common sites are exposed areas (face, neck, eyes, nostrils, nipples, navel, genitalia), body folds (armpits, groin), sites of injury (cuts, scrapes, burns), around pigmented moles, hair (early greying of hair on scalp and body), and the retina.
Vitiligo affects at least 1% of the population, and occurs in all races. In half of sufferers, pigment loss begins before the age of 20. In one fifth, other family members also have vitiligo.

 

 

 

http://www.dermnetnz.org/dna.viti/viti.html

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

hmm...selv om det finnes en slik sykdom så tviler jeg sterkt på at jacko har den. I såfall må han være et ekstremt tilfelle.

Vitiligo affects at least 1% of the population, and occurs in all races. In half of sufferers, pigment loss begins before the age of 20. In one fifth, other family members also have vitiligo.

Han ble bleik i huden i midten av 30 åra. Stiller meg veldig kritisk til påstanden hans om at det er en sykdom som har gjort han "hvit".

Lenke til kommentar
Han ble bleik i huden i midten av 30 åra. Stiller meg veldig kritisk til påstanden hans om at det er en sykdom som har gjort han "hvit".

tror ikke det er mulig å "skifte" farge på huden over hele kroppen, må da bleke huden hans, da det ikke er noen synelige arr på huden hans, har noen hørt om hudbleking???

 

 

og takk for det fine innlegget ditt SnowDOG_ :D

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Han ble bleik i huden i midten av 30 åra. Stiller meg veldig kritisk til påstanden hans om at det er en sykdom som har gjort han "hvit".

tror ikke det er mulig å "skifte" farge på huden over hele kroppen, må da bleke huden hans, da det ikke er noen synelige arr på huden hans, har noen hørt om hudbleking???

 

 

og takk for det fine innlegget ditt SnowDOG_ :D

Det finns sikkert noe kjemiske stoffer som dreper pigmentene i huden :roll:

 

da det ikke er noen synelige arr på huden hans

jacko er jo dekka til med kilovis med sminke, hvordan kan du vite at han ikke har arr ?

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...