Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amored skrev (2 timer siden):

Elkjøp får visst ikke inn Rift S igjen før april ?

Gitt at datoen som står der har noen som helst rot i virkeligheten.
Jeg bestilte Rift S hos Elkjøp 1. Januar og etter det har leveringen blitt utsatt hele 7 ganger.
Siste melding kom i går, hvor det står levering 2. april...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Amored said:

Mange som selger for mindre. Så der får du problemer med å selge ?

Rift S er så bra ift. pris at jeg ikke har noen intensjon om å selge med mindre noen med gode overtalelsesevner prøver seg :D. Men tilbud og etterspørsel vet du, det gjorde at jeg fikk en veldig god pris for min CV1 forrige gang.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
noenmoen skrev (På 25.2.2020 den 22.29):

Gitt at datoen som står der har noen som helst rot i virkeligheten.
Jeg bestilte Rift S hos Elkjøp 1. Januar og etter det har leveringen blitt utsatt hele 7 ganger.
Siste melding kom i går, hvor det står levering 2. april...

Det er nok ikke Elkjøp sin feil. Er vel full stans på mange fabrikker i Kina pga. COVID-19.

Er spent på om Amazon klarer å levere Oculus Link før Half-Life: Alyx kommer ut. (Siste oppdatering fra dem var at den skal ankomme en gang mellom 18. og 23. mars)

(I verste fall får jeg bestille Party Link sin 5 meter lange kabel, ser den er kommet på Amazon nå (men hvis den fungerer likt som den gamle kabelen så klarer den vel ikke å lade Questen samtidig som den er i bruk))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (34 minutter siden):

Det er nok ikke Elkjøp sin feil. Er vel full stans på mange fabrikker i Kina pga. COVID-19.

Er spent på om Amazon klarer å levere Oculus Link før Half-Life: Alyx kommer ut. (Siste oppdatering fra dem var at den skal ankomme en gang mellom 18. og 23. mars)

(I verste fall får jeg bestille Party Link sin 5 meter lange kabel, ser den er kommet på Amazon nå (men hvis den fungerer likt som den gamle kabelen så klarer den vel ikke å lade Questen samtidig som den er i bruk))

Enig med deg ang COVID 19 CaZpeR 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Complexity said:

District Steel ser rimelig fett ut!

Hobo Living VR må man nok og teste.

Men ingen av de er kommet enda..

Ser ut som det kommer veldig mange gode VR spill, men akkurat nå finner jeg lite å spille altså..

District steel så jo bra ut: https://store.steampowered.com/app/1058490/Hobo_Living_VR/

 

Hobo Living tror jeg at står fint over :p

https://store.steampowered.com/app/1058490/Hobo_Living_VR/

Ellers har jeg en backlog av VR spill som er lang som en vond drøm. Kommer aldri til å få spilt alt. Blir ofte til at jeg velger meg ut et knippe spill og så går all tiden der, f.eks Skyrim som jeg jo aldri blir ferdig med.

 

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Enceladus said:

District steel så jo bra ut: https://store.steampowered.com/app/1058490/Hobo_Living_VR/

 

Hobo Living tror jeg at står fint over :p

https://store.steampowered.com/app/1058490/Hobo_Living_VR/

Ellers har jeg en backlog av VR spill som er lang som en vond drøm. Kommer aldri til å få spilt alt. Blir ofte til at jeg velger meg ut et knippe spill og så går all tiden der, f.eks Skyrim som jeg jo aldri blir ferdig med.

 

Hva består backloggen din av da? Boneworks var værdt riften i segselv, men etter jeg runda det så har det kun vært bilspill som har fenget meg. Madammen liker Beatsaber så blir mest brukt til det i grunn..

Lone Echo frister men frister mindre å betale heroinoris på Oculus store for et "gammelt" spill..

Takler ikke skumle spill og frykter Half-Life blir for skummelt for meg. Medal Of Honor blir bra men enda lenge til release..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
45 minutes ago, Complexity said:

Hva består backloggen din av da? Boneworks var værdt riften i segselv, men etter jeg runda det så har det kun vært bilspill som har fenget meg. Madammen liker Beatsaber så blir mest brukt til det i grunn..

Lone Echo frister men frister mindre å betale heroinoris på Oculus store for et "gammelt" spill..

Takler ikke skumle spill og frykter Half-Life blir for skummelt for meg. Medal Of Honor blir bra men enda lenge til release..

Kan dele ønskelisten min på Steam i morgen, forsøkte å kopiere den inn her nå men ble bare rot med nettbrettet mitt. Er bortimot 100 VR spill der.

Og enda har jeg også kjøpt en hel drøss jeg ikke har fått spilt også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...