Gå til innhold

Dine Lifehacks


*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er iskremen du kjøpte på butikken for frossen til å få ut av boksen? Putt skjea i mikroen i 30 sekunder for å varme den opp. Da blir det lettere å skrape ut isen.

Putter isen i mikroen i 10-15 sekunder jeg (750W), funker flott!

 

Jeg bruker 25 - 30 sekunder. Men ja, det funker flott.

Lenke til kommentar

 

Kjæreste med høyrehånda? Øv deg på å bruke musa med venstre så du kan bytte underholdning uten å slippe taket .

Fustercluk.. Egentlig umulig å vite om du er jente eller gutt ut i fra det tipset.

 

Hahaha :)

 

For å få ekstra sprø og knasende god sjokolade så oppbevarer man den i kjøleskapet. Det er superdigg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og legg dyna over varmeovnen og beina :D

Kjøp 1000 meter varmetråd, surr deg godt inn (som en mummi) og koble på spenning med digital termostat. Enkelt.

 

 

 

- Jeg lå og røkte på senga og plutselig tok Tønsberg Tønne.

- Tønsberg Tønne?

- Nei, hva er det det heter? Ligger rett ute i fjorden her, Ferder!

- Du mener Ferder Fyr?

- Nei, Dyna Fyr, plutselig tok Dyna fyr.

Jeg tok den ikke.

 

Forresten, fikk du notifikasjon om dette?

 

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For å nå et mål: Lag en 30-dagers plan, legg til én ny vane hver dag, som vil hjelpe deg med å nå målet. 

 

Det er nettopp derfor mange lager nyttårsforsetter og sprekker i midten av Januar, de klarer ikke å holde ut den forandringen de prøver å gjøre fordi de prøver å forandre alt på en gang. 

 

Med en 30-dagers plan, forandrer du litt hver dag, som gjør det mye enklere å nå målet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Fant ut et nytt triks for å fange edderkopper på gulvet i dag, bløt en serviett og sleng den rett på edderkoppen, har enda tilgode å se en edderkopp unnslippe. Tatt et par i dag.

Man bruker glass for å fange dem. Funker fjell.

 

Uvandt med katt ? Hvordan få katten til å ligge oppå deg i sofaen ? Du må ikke gå å plukke opp katten for så å dra den med deg over i sofakroken. Legg deg til på sofaen og gjerne med kosepleddet til katten oppå deg. Vent, og katten vil etter hvert komme til deg og vil være der lengre :) Katter er selvstendige dyr, og liker dårlig at vi tar valgene for dem. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

 

En kompis av min bestefar brukte ikke tallerkener annet enn til stas. Han la maten på avisen og bladde om etter hvert måltid. Ja, han var ungkar.

 

Evig ungkar, høres det ut som ;)

 

Skjønner han godt. Blir som når jeg kjøper meg frossen pizza. Jeg bruker ikke da tallerken heller, jeg legger pizzaen rett oppå pappen. Når jeg er ferdig er det jo bare å kaste det jeg har brukt :)

Lenke til kommentar

 

 

En kompis av min bestefar brukte ikke tallerkener annet enn til stas. Han la maten på avisen og bladde om etter hvert måltid. Ja, han var ungkar.

 

Evig ungkar, høres det ut som ;)

 

Skjønner han godt. Blir som når jeg kjøper meg frossen pizza. Jeg bruker ikke da tallerken heller, jeg legger pizzaen rett oppå pappen. Når jeg er ferdig er det jo bare å kaste det jeg har brukt :)

 

Dette har pappa gjort i en årrekke, og gjør det fortsatt hvis jeg og brodern er på besøk for å spise pizza (uavhengig om det er frossen eller bestilt), og mamma er ute på forretningsreise. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...